piątek, lutego 12, 2016

BIOVAX - Odżywka pielęgnacyjna BB - Keratyna + Jedwab

Witam serdecznie wszystkich, którzy trafili na mojego pierwszego w życiu kosmetycznego bloga. Do tej pory moja działalność internetowa skupiała się wokół fotografii - teraz postanowiłam połączyć ją z zainteresowaniami urodowymi.
Zapraszam na pierwszego posta :)

* * *

Od kiedy zaczęłam dbać o włosy w mojej codziennej pielęgnacji włosów znajdują się produkty firmy L'Biotica Biovax. 
Pamiętam jeszcze czasy, gdy w ofercie marki były dostępne tylko maseczki do włosów. Teraz możemy wybierać spośród olbrzymiej gamy produktów, wśród których znajdziemy m.in.:
- szampony
- maseczki
- odżywki bez spłukiwania w sprayu
- odżywki BB
I to właśnie na produkcie z ostatniej wymienionej przeze mnie kategorii skupię się dzisiaj w mojej recenzji.

Biovax BB keratyna i jedwab

Odżywka zamknięta jest w dość dużej tubie, o pojemności 200 ml. Plastik, z którego jest wytworzona jest miękki, więc raczej nie będzie problemów z wydobyciem kosmetyku do końca.
Odżywka ma biały kolor i przyjemną, kremową konsystencję.
Zapach jest delikatny, kremowy.
Cena odżywki waha się od 10,99 zł do 16,95 zł (zależy od miejsca zakupu).

Skład

Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sorbitol, Quaternium-80, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk, Silk Amino Acids, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid, C.I. 42090

Co obiecuje nam producent ?

60 sekund to czas, który dzięki Odżywce BB Beauty Benefit, w zupełności wystarczy na codzienną pielęgnację włosów.
Składniki zawarte w odżywce natychmiastowo poprawiają kondycję włosów, przynosząc im aż 7 korzyści jednocześnie.
Aminokwasy jedwabiu (300 Da) - wnikają do włókna włosa, wypełniając ubytki strukturalne w jego warstwach korowych. Wiążą wodę, utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
Proteiny jedwabne (50.000 Da) - tworzą na powierzchni włosa delikatny biofilm, który utrzymuje wilgoć w jego wnętrzu oraz chroni go przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
Keratyna (28.000 Da) - uzupełnia niedobór naturalnych składników budulcowych osłonki włosa, plombując jej uszkodzone miejsca.
Odżywki pielęgnacyjne Biovax® BB Beauty Benefit zostały zaprojektowane tak, aby odżywiać, chronić i nawilżać włosy, jednocześnie nie obciążając ich nadmiarem składników odżywczych.
Ich bezproblemowa aplikacja to zasługa doskonale wyważonej konsystencji: kremowej i jednocześnie lekkiej. Jej zwarta tekstura sprawia, że odżywka łatwo rozprowadza się na mokrych włosach i z nich nie spływa, a lekkość pozwala na błyskawiczne spłukanie po upływie wymaganego czasu.
Odżywka zawiera - Pro2Kéra Silk – aktywny zespół naturalnych białek, który dzięki zestawieniu nisko-cząsteczkowych aminokwasów i wysoko-cząsteczkowych protein wykazuje szerokie spektrum działania, zarówno na poziomie rdzenia, jak i na powierzchni włosa.

Biovax L'Biotica Keratyna Jedwab

Weryfikacja obietnic

1) Plusy produktu
+ bezpieczny skład (bez SLS, parabenów)
+ włosy po zastosowaniu odżywki są lśniące
+ bardzo dobre i długotrwałe nawilżenie
+ łatwe rozczesywanie (a w przypadku moich długich włosów jest to dla mnie priorytet)
+ wygładzenie
+ blask
+ niska cena w stosunku do jakości
+ zapach
+ przyjemny, wartościowy skład
2) Minusy produktu
Żadnych większych minusów nie zauważyłam :)

Podsumowanie

Najwyższa jakość, ekspresowe działanie, odżywienie i regeneracja włosów - BIOVAX zapewnia mi to, co moje włosy lubią najbardziej ! :)

Miałyście tą odżywkę ? Planujecie jej zakup ? 



4 komentarze:

  1. Bardzo lubię zarówno tą odżywkę Biovax BB z keratyną jak i maskę z tej serii. Moje włosy są po niej gładkie, nie puszę się, ani nie elektryzują, co teraz zimą jest dla mnie niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z maską jeszcze nie miałam styczności, ale myślę, że w najbliższym wypróbuję :)

      Usuń
  2. nie uzywałam kosmetyków z biovax ale chyba musze sie skusic

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia