czwartek, marca 10, 2016

FITOMED - Szampon do włosów tłustych

Kiedyś moje włosy strasznie się przetłuszczały. Zdarzały się dni, kiedy włosy myłam rano, a już po południu nadawały się do ponownego mycia. Trudno było znaleźć mi odpowiedni szampon, żeby przy okazji nie podrażniał mojej wrażliwej skóry głowy.
Pewnego dnia (przez przypadek) natrafiłam na reklamę pewnego szamponu w gazecie - był to Fitomed do włosów tłustych. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale stwierdziłam, że: "Jeśli ten szampon mi nie pomoże, to już nie wiem co może to zrobić". Po krótkich poszukiwaniach zakupiłam ten szampon. Czy sprawdził mi się ? Zapraszam do recenzji.

Szampon fitomed do włosów tłustych

Produkt przychodzi do nas zapakowany w przezroczystą butelkę o pojemności 250 ml (są też dostępne wersje 500 ml, ale z tego co się orientuję tylko na stronie fitoteka.pl) wyposażoną w wygodny dozownik, ułatwiający aplikację. 
Można go kupić w okolicach 10 zł w sklepach zielarskich, aptekach albo na stronie fitoteka.pl 

Co obiecuje nam producent ?

Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia pokrzywy, liścia szałwii, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, liścia rozmarynu.
Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,
- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łojotok,
- zwalcza lekki łupież i zapobiega jego nawrotom.
Polecany przez dermatologów:
- w profilaktyce i zapobieganiu nawrotom łupieżu,
- przy alergicznym świądzie skóry,
- przy świądzie skóry wywołanym niewłaściwym doborem szamponów,
- przy nadmiernym łojotoku,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków, braku witamin.
Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie odżywki "Zioła i biotyna" raz, dwa razy w tygodniu.

Skład

Aqua, Herbal Extract, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Trilaureth-4-Phosphate, Lactic Acid, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone

Weryfikacja obietnic

Konsystencja produktu jest dość rzadka, lejąca. Kolor przypomina mi herbatę, pachnie lekko, ziołowo. 
Można powiedzieć, że szampon na sklepowej półce prezentuje się niepozornie, jednak jest mistrzem w radzeniu sobie z przetłuszczającą się skórą głowy. Likwiduje uczucie swędzenia. 
Trudno niestety jest mi powiedzieć czy sprawdza się przy wypadaniu włosów, ponieważ u mnie wypadanie włosów spowodowane jest chorobą. 
Szampon ładnie się pieni i skutecznie oczyszcza skórę głowy, pomimo tego jednak nie plącze włosów. Czasami zdarzało mi się zapomnieć użyć odżywki i nie miałam żadnych większych problemów z rozczesaniem włosów - to zaliczam na duży plus. 
Dzięki używaniu tego szamponu udało mi się ograniczyć mycie włosów - na początku - z codziennego na co drugi dzień, a teraz nawet co trzeci. 
Jest to pewnie moja 15 lub nawet 20 butelka szamponu. Zdecydowanie polecam Wam, jeśli macie problemy z doborem szamponu drogeryjnego, który napakowany jest silikonami i innymi "ulepszaczami", które potrafią nieźle uczulić naszą skórę głowy.
Używam go już od prawie 4 lat, ale teraz, po upływie takiego czasu czuję, że skóra mojej głowy za bardzo się do niego przyzwyczaiła. 
Aktualnie testuję coś innego, w kolejce czeka również inna wersja szamponu z Fitomedu (do włosów suchych i normalnych) - niebawem dam Wam znać jak sprawdzają się te produkty. 

Miałyście ten produkt ? A może inne produkty Fitomedu przypadły Wam do gustu ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia