czwartek, marca 24, 2016

INDOLA - Maska odbudowująca do włosów KERA RESTORE TREATMENT

Jeśli jeszcze tego nie wiecie - jestem włosomaniaczką. W mojej łazience znajdziecie duże zapasy szamponów, odżywek, masek i innych produktów do włosów. Nie martwcie się - nic się marnuje, bo w przypadku włosów do pasa łatwo zużyć każdy produkt, nawet o dużej pojemności.
Z marką Indola miałam do tej pory jedynie styczność czytając posty innych blogerek. Gdy otwarłam paczkę od Schwarzkopfa moim oczom m.in.ukazała się maska odbudowująca do włosów. Czy sprawdziła się na moich włosach ? O tym poniżej :)

Indola kera restore treatment maska do włosów

Produkt zapakowany jest w odkręcany słoiczek o pojemności 200 ml. W przypadku maseczek do włosów jest to jedno z moich ulubionych opakowań, ponieważ łatwo można kontrolować zużycie maseczki, a jeśli chodzi o higieniczność produktu, to wydobywam go łopatką, którą zazwyczaj używa się do mieszania farby do włosów. 

Indola Kera restore treatment maska do włosów

Po otwarciu opakowania naszym oczom ukazuje się biała maseczka i otacza nas przyjemny, nienachalny zapach. Jestem wrażliwa na zapachy, wiec jest to jedna z ważniejszych cech produktu, na który zwracam uwagę - już nie raz dochodziło do takiej sytuacji, że produkt odpowiadał moim włosom, ale niestety, z powodu zapachu, musiałam go odstawić. 

Co obiecuje nam producent ?

Jeśli Twoje włosy są zniszczone i osłabione oznacza to, że potrzebują natychmiastowej regeneracji. Sięgnij koniecznie po maskę odbudowującą Indola Kera Restore. Kosmetyk ten uzupełnia ubytki na poziomie komórkowym. Maska zawiera kompleks kationowy, który naprawia powierzchnię włosów. Natomiast olejek z nasion Maruli i Pantenol wzmacnia i nawilża pasma. Oprócz tego kompleks z mikro keratyny odbudowuje strukturę komórkową a QUAT, czyli czwartorzędowe związki amoniowe odbudowują strukturę włosów. Składniki pielęgnacyjne wnikają w ubytki, odbudowują je. Maska posiada pH 3.0-4.0.

Odbuduj swoje włosy z maską Indola Kera Restore! 

  •    nawilżenie
  • odbudowa
  • regeneracja struktury włosa
  • uzupełnienie ubytków na poziomie komórkowym

Weryfikacja obietnic

Trudno ocenić odbudowę na poziomie komórkowym, natomiast po użyciu maseczki włosy są lejące, błyszczące i łatwo się rozczesują. Produkt nawilża włosy, sprawia, że wyglądają jakbyśmy dopiero opuściły salon fryzjerski. Włosy są pełne objętości i nie obciążone. 
Moje włosy lubią maseczki, dlatego używam ich zdecydowanie częściej niż raz na tydzień. Z racji obecności w składzie keratyny obawiałam się przeproteinowania włosów, jednak nic takiego się nie zdarzyło. Włosy z mycia na mycie wyglądają coraz lepiej :) 

Jestem pozytywnie zaskoczona i na pewno nie jest to ostatni produkt tej marki w mojej łazience :)

Miałyście może ten produkt ? A może inny produkt tej marki skradł wasze serce ?

Produkt otrzymałam do testów ramach współpracy z firmą Schwarzkopf Professional - nie miało to wpływu na moją ocenę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia