sobota, marca 19, 2016

JOANNA NATURIA I FRUIT FANTASY - Żel pod prysznic, body scrub i masło do ciała

Jestem ogromną miłośniczką owocowych zapachów - jeśli chcecie mnie przekonać do jakiegoś produktu kosmetycznego, powiedzcie, że pachnie owocowo, a na 99,9 % zdobędę ten kosmetyk. 
Gdy odezwała się do mnie firma Joanna i zaproponowała przetestowanie kosmetyków od razu wiedziałam, że musi to być coś owocowego. Zdecydowałam się na serię Body Naturia i oto kosmetyki, które do mnie trafiły:
- Masło do ciała z truskawką i mlekiem
- Odświeżający żel pod prysznic dla niej i dla niego z gruszką 
- Gruboziarnisty peeling soczysta malina

Jak sprawdziły się u mnie te produkty ? Zapraszam do recenzji poniżej :)

Joanna żel pod prysznic, scrub do ciała, masło do ciała

MASŁO DO CIAŁA Z TRUSKAWKĄ I MLEKIEM



Co obiecuje nam producent ?


Kremowe masło do ciała Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałą pielęgnację skóry. Nadaje jej wyjątkową miękkość i elastyczność, pozostawia gładką w dotyku. Specjalnie opracowana receptura zawiera odżywcze masło shea oraz nawilżający ekstrakt z mleka.
ProblemCodzienna pielęgnacja skóry.
ReceptaMasło do ciała z truskawką i mlekiem.
EfektSkóra jest intensywnie wypielęgnowana, zdecydowanie gładsza, milsza w dotyku i apetycznie pachnąca.
Składniki wiodąceSpecjalnie opracowane receptury zawierają odżywcze masło Shea i nawilżające ekstrakty z truskawki.
ZapachTruskawka z mlekiem.


Weryfikacja obietnic


Masełko ma przyjemną i puszystą konsystencję. Szybko się wchłania, co jest ogromnym plusem, dla takich osób jak ja, które nie lubią czekać z ubieraniem się, do czasu aż produkt wchłonie się w nasze ciało.
Truskawki są moimi ulubionymi owocami (kojarzą mi się z urodzinami, bo urodziłam się akurat na początku sezonu "truskawkowego" i od kiedy pamiętam, zawsze na urodziny miałam truskawkowy tort), więc gdy co wieczór sięgam po ten produkt moje myśli płyną w kierunku ciepłych i słonecznych letnich dni. 
Skóra jest przyjemnie nawilżona, jędrna i obłędnie pachnie ! 
Pomimo tego, że jest to masło nadaje się do codziennej pielęgnacji. Nie pozostawia skóry tłustej.

ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC DLA NIEJ I DLA NIEGO Z GRUSZKĄ


Co obiecuje nam producent ?Problem Skóra normalna, wymagająca oczyszczenia i odświeżenia.Recepta Żel pod prysznic z gruszką Naturia bodyEfekt Oczyszczona, odświeżona i pachnąca skóra.Składniki wiodące Nawilżający ekstrakt z owoców.Zapach Owocowy.

Weryfikacja obietnicZawsze stwierdzam, że żel pod prysznic ma oczyścić naszą skórę i ewentualnie jej nie wysuszać. Jednak to, co wyprawia żel z Joanny jest czymś trudnym do opisania. Żel pachnie przepięknie. Z przyjemnością używałam go teraz, ale zostawiłam go sobie na cieplejsze dni (idealny będzie na lato !). Skóra po użyciu tego żelu jest oczyszczona, pachnąca i nie wysuszona. Jeśli macie normalną skórę, możecie nawet po prysznicu nie używać balsamu (z reguły tak właśnie robię). 

GRUBOZIARNISTY PEELING SOCZYSTA MALINA


Co obiecuje nam producent ?

Peeling do ciała Fruit Fantasy to pierwszy krok do idealnej pielęgnacji. Oczyszcza i wygładza skórę, wyśmienicie ją zmiękcza, nawilżając i przygotowując do kolejnych zabiegów. Regeneruje i powoduje, że kosmetyki lepiej się wchłaniają, a cudowny zapach słodkiej maliny osłodzi Twoje życie!
ProblemSkóra wymagająca regeneracji, wygładzenia i zmiękczenia oraz lepszego przygotowania do zabiegów pielęgnacyjnych.
ReceptaGruboziarnisty peeling do ciała Fruit Fantasy Soczysta malina.
EfektDoskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Sprawia, że ciało staje się idealnie wygładzone, odświeżone i przygotowane do kolejnych kroków dbania o ciało.
Składniki wiodąceMalina.
ZapachIntensywny zapach soczystej maliny.


Weryfikacja obietnic


Gruboziarniste peelingi do ciała to zdecydowanie to co lubię. Malinowy peeling idealnie oczyszcza i wygładza skórę - sprawia, że jest miękka i pozbawiona martwego naskórka. 
Skóra jest nawilżona, napięta i jędrna, a zapach który roznosi się w łazience w trakcie używania peelingu jest czymś wartym grzechu ;)


PODSUMOWANIE


3 kosmetyki - 3 kroki do idealnej pielęgnacji naszego ciała, którą warto zacząć od oczyszczenia naszej skóry z powierzchownych zanieczyszczeń używając żelu o zapachu gruszki. Następnie używając malinowego peelingu dokładnie usunąć martwy naskórek i przygotować skórę na przyjęcie odżywczych kosmetyków. A na końcu otulić zmysły i ciało mleczno-truskawkowym masłem, które dzięki peelingowi łatwiej się wchłonie i zapewni głębsze nawilżenie.

Pomimo różnych linii zapachowych, kosmetyki "nie gryzą" się. Wszystko tworzy zharmonizowaną pielęgnację. 
Skóra po takim wieczornym spa jest przyjemnie nawilżona i pachnąca, a nawilżenie i zapach można wyczuć jeszcze następnego dnia.
Gorąco polecam wszystkie produkty ! Gdy mi się skończą na pewno je zakupię :)

Mieliście te produkty ? A może korzystaliście z innych produktów marki Joanna ?

Produkty otrzymałam w ramach współpracy z firmą Joanna - nie wpłynęło to na moją ocenę na temat otrzymanych kosmetyków :)


2 komentarze:

  1. Uwielbiam te peelingi oraz to masło do ciała. Obłędnie pachnie! Lubię produkty tej marki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia