niedziela, kwietnia 03, 2016

FITOMED - Maseczka-peeling K+K

Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy to z reguły stawiam na sprawdzone produkty - rzadko eksperymentuję w tej materii. Moja pielęgnacja ograniczona jest do trzech (od teraz czterech) produktów - żelu do twarzy (z reguły z mikrogranulkami), kremu do twarzy i kremu pod oczy.
Jednak, gdy otrzymałam peeling do twarzy połączony z maseczką od marki Fitomed do mojej pielęgnacji jako czwarty produkt dołączył właśnie on. Przeczytajcie poniżej jak mi się sprawdził :)

Fitomed maseczka peeling do twarzy korund

Produkt przychodzi do nas zapakowany w estetyczny słoiczek o pojemności 50 ml, a po jego odkręceniu ukazuje nam się plastikowe zabezpieczenie - uwielbiam kiedy produkt jest tak zabezpieczony, wtedy wiem, że nikt w nim nie grzebał przede mną :D
Cena produktu w sklepie internetowym marki wynosi 27 zł (możecie go dostać o tutaj: Fitoteka.pl)
Jeśli chodzi o stosunek ceny do pojemności i jakości jest on jak najlepszy - w cenie do 30 zł dostajemy produkt naturalny, o bardzo dobrym składzie i dosyć wydajny. Produkt z racji tego, że jest naturalny musimy zużyć w ciągu 3 m-cy od otwarcia.
Chcecie go dostać trochę taniej ?  Zarejestrujcie się na stronie internetowej fitoteka.pl a wtedy na swoje pierwsze zakupy otrzymacie zniżkę w wysokości 15% :)

Co obiecuje nam producent ?

Składniki: kwas mlekowy 4%, korund.
Działanie: przeciwzmarszczkowe, złuszczające, rozjaśniające
Przeznaczenie: Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych), oraz do cery tłustej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale sprawdza się w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”. Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, a także pod oczy.
Fitomed peeling maseczka

Weryfikacja obietnic

Producent obiecuje nam działanie przeciwzmarszczkowe, złuszczające i rozjaśniające. Jeśli chodzi o zmarszczki to nie mogę tego ocenić - zmarszczek nie mam (jeszcze - aczkolwiek wszystkie z nas to kiedyś czeka...).
Peeling bardzo dokładnie złuszcza skórę, co możemy zawdzięczyć korundowi w składzie (na drugim miejscu !).
W przypadku działania rozjaśniającego na efekty trzeba trochę poczekać, aczkolwiek już po ponad 2 tygodniach używania mogę dostrzec delikatne rozjaśnienie niektórych przebarwień, co zaliczam na ogromny plus tego produktu.

Maseczka ma naturalny zapach - na początku wydawał mi się dziwny, wręcz odrzucający, ale po kilku zastosowaniach się do niego przyzwyczaiłam i teraz praktycznie nie zwracam na niego uwagi w trakcie używania produktu. 

Skład


Aqua, Korund, Lactic Acid, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hyaluronate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.

Skład jak widzicie jest bardzo dobry - na pierwszych miejscach (zaraz po wodzie) mamy korund, kwas mlekowy i glicerynę. Na dalszym miejscu w składzie odnajdziemy też D-Panthenol.

Podsumowanie

Jeśli chcecie włączyć w swoją pielęgnację produkt o naturalnym składzie i złuszczających właściwościach ten peeling jest idealny dla Was. Od kiedy go używam stan mojej cery zdecydowanie się poprawił. Jest ona wygładzona i mniej się przetłuszcza w strefie T. Myślę, że nie jest to moje ostatnie opakowanie tego produktu i na pewno po jego skończeniu kupię następne :)

Znacie ten produkt ? A może używacie innych produktów marki Fitomed ?

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą Fitomed - nie wpłynęło to na moją opinię o produkcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia