piątek, kwietnia 15, 2016

FITOMED - Szampon do włosów suchych i normalnych

Niedawno mogliście przeczytać tutaj moją recenzję o szamponie marki Fitomed do włosów tłustych. Jak pisałam Wam wtedy, moja skóra głowy sprawiała wrażenie, jakby się już do niego za bardzo przyzwyczaiła, więc postanowiłam zmienić go na coś innego. Z racji tego, że marka Fitomed jest mi bardzo bliska sięgnęłam po szampon do włosów suchych i normalnych z tej marki.
Czy sprawdził się u mnie tak dobrze, jak jego brat ? Zapraszam do recenzji :)

Naturalny szampon do włosów suchych i normalnych Fitomed

Produkt przychodzi do nas zapakowany w przezroczystą butelkę o pojemności 250 ml (są też dostępne wersje 500 ml, ale z tego co się orientuję tylko na stronie fitoteka.pl) wyposażoną w wygodny dozownik, ułatwiający aplikację. 
Można go kupić w okolicach 10 zł w sklepach zielarskich, aptekach albo na stronie fitoteka.pl (cena: 11.50 zł)
Chcecie go dostać trochę taniej ?  Zarejestrujcie się na stronie internetowej fitoteka.pl a wtedy na swoje pierwsze zakupy otrzymacie zniżkę w wysokości 15% :)

Co obiecuje nam producent ?

Składniki aktywne: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, kwiatostanu lipy, liścia pokrzywy.
Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,
- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich,
- przywraca włosom miękkość.
Polecany przez dermatologów:
- przy alergicznym świądzie skóry,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków oraz częstych zabiegów fryzjerskich.
Przeznaczenie: do włosów suchych i normalnych.
Właściwości: wytwarza swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę i delikatnie myje włosy.
SkładAqua, Saponaria Officinalis Root Extract,Equisetum Arvense Extract, ,Humulus Lupulus Cone Extract,Tilia Cordata Extract Urtica Dioica Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol,Propylene Glycol,Peg-7-Glyceryl Cocoate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.

Weryfikacja obietnic

Jak każdy ziołowy produkt, pachnie naturalnie - dla mnie bardzo przyjemnie. Dzięki zawartości mydlnicy lekarskiej delikatnie się pieni - mogłoby się wydawać, że z tego powodu może słabo oczyszczać skórę głowy i włosy, ale (!) nic bardziej mylnego. Szampon bardzo dobrze oczyszcza skalp i sprawia, że włosy są dłużej świeże, a ponadto delikatnie odbite u nasady.
Szampon jest idealny dla wrażliwej skóry głowy (dokładnie takiej jak moja), która nie może używać drogeryjnych, napakowanych silikonami i innymi szkodliwymi składnikami szamponów.
Jeśli Wasza skóra głowy jest podrażniona używaniem właśnie takich produktów, to szampon ten jest idealny do jej ukojenia.
Włosy po jego użyciu są miękkie, łatwo się rozczesują. Zdarza mi się nie użyć odżywki, a pomimo tego nie mam problemów z ich rozczesaniem. 
Myślę, że szampon ten znajdzie swoje stałe miejsce w mojej łazience :)

Używałyście kiedyś tego produktu ? A może inne produkty marki Fitomed przypadły Wam do gustu ?

Produkt otrzymałam w ramach współpracy - nie miało to wpływu na jego ocenę :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa recenzja, a zdjęcia REWELACYJNE! uwielbiam Twoje fotki zarówno tu, na blogu jak i na Insta, są cudne! :)
    Nie stosowałam tego produktu, ale słyszałam o kosmetykach z tej firmy same e pozytywne opinie! Pozdrawiam
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Gorąco polecam Ci spróbować - na pewno się nie zawiedziesz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia