sobota, kwietnia 23, 2016

NIVEA - Antyperspirant Protect&Care

Jak pewnie zauważyliście (baner po prawej stronie) zostałam Ambasadorką Klubu Ekspertek ofeminin.
Jakie było moje zaskoczenie, gdy wysłałam zgłoszenie i zostałam wybrana, żeby jako blogerka rezprezentować ofeminin i testować produkty ! Nie spodziewałam się też, że od razu zostanę wybrana do testów !
Pierwszy produktem, który otrzymałam jest nowość firmy Nivea - antyperspirant Protect&Care.
Czy spełnił swoją rolę ? Zapraszam poniżej :)

Nivea Protect & Care dezodorant

Co obiecuje nam producent ?

Antyperspirant NIVEA Protect & Care w sprayu zawiera składniki oraz zapach Kremu NIVEA, dzięki czemu łagodnie pielęgnuje skórę pod pachami, a jednocześnie zapewnia wysoce efektywną ochronę przed poceniem. To idealne połączenie skuteczności i pielęgnacji:
  • zapach Kremu NIVEA
  • 48h ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja od NIVEA®
  • przebadany dermatologicznie
  • nie zawiera alkoholu.

Skład

Butane, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, Parfum, Glycerin, Panthenol, Octyldodecanol, Persea Gratissima Oil, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Sodium Ascorbyl Phosphate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Aqua, Limonene, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-IsomethylIonone, Citral

Weryfikacja obietnic

Zapach kremu Nivea jest czymś, co zdecydowanie kojarzy mi się z dzieciństwem - od kiedy pamiętam w moim domu rodzinnym zawsze był krem Nivea, zarówno w metalowej puszce, jak i w tubce (nie jestem pewna, ale dzisiaj chyba nie ma już tej wersji w tubce - jeśli się mylę, to mnie poprawcie ;)
Więc jak się pewnie domyślacie, gdy pierwszy raz użyłam antyperspirantu od razu wiedziałam, że nasza znajomość potrwa dłużej niż jedno użycie ;)

Produkt jest delikatny, nie podrażnia skóry pod pachami, nawet po goleniu, gdy nasza skóra wymaga wtedy zdecydowanie delikatniejszego traktowania. 
Używając Nivei możemy być pewni, że w całodziennej bieganinie nie musimy się martwić o ochronę przed poceniem - ten produkt zadba o to, byśmy w pełni skupiły się na naszych zadaniach, nie musząc myśleć o naszym komforcie. 

Zawsze rozśmiesza mnie opis na antyperspirantach "48h ochrona" - czy producenci myślą, że jak ktoś używa dezodorantu to już się nie myje ? 
Ale do sedna - Nivea bardzo dobrze chroni nas przed potem. Myślę, że zapewnia nam spokojne 12h ochrony.

Zdecydowanie polecam ten produkt tym, którzy kochają zapach "klasycznej Nivei", jak i zarówno tym, którzy cenią sobie długotrwałą ochronę i pielęgnację delikatnej skóra pod pachami :)

Jeśli jesteście ciekawe opinii innych testerek kliknijcie tutaj - link przeniesie Was na stronę produktu w Klubie Ekspertek :)

Miałyście ten produkt ? A może inny produkt Nivei przypadł Wam do gustu ?

2 komentarze:

  1. Mam z tej serii tylko w postaci sztyftu. Zapach kultowego kremu Nivea, obłędny! :) Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu. Pozdrawiam

    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia