wtorek, maja 31, 2016

BIOVAX - Odżywka BB 7w1 Bambus&Olej Avocado

Gdy tylko usłyszałam o nowej linii do pielęgnacji włosów z firmy L'Biotica (Biovax) od razu chciałam ją przetestować. Niestety jakoś tak się złożyło, że musiało minąć trochę czasu zanim sięgnęłam po jeden z produktów z serii Bambus&Olej Avocado.
W nowej linii możecie znaleźć:
- szampon
- maseczkę
- odżywkę BB
- odżywkę bez spłukiwania
- olejek do włosów.
Na początek postawiłam na odżywkę BB.
Czy się u mnie sprawdziła ? O tym poniżej :)

Biovax odżywka do włosów bambus i olej avocado

Co obiecuje nam producent?
Formuła odżywek pielęgnacyjnych Biovax® BB Beauty Benefit, zapewnia jednocześnie aż 7 korzyści dla włosów:
- WYGŁADZENIE
- TERMOOCHRONA
- POŁYSK
- NAWILŻENIE
- UŁATWIENIE ROZCZESYWANIA
- OGRANICZENIE ELEKTRYZOWANIA SIĘ
- ŁATWIEJSZE UKŁADANIE

60 sekund to czas, który dzięki Odżywce BB Beauty Benefit, w zupełności wystarczy na codzienną pielęgnację włosów.
Składniki zawarte w odżywce natychmiastowo poprawiają kondycję włosów, przynosząc im aż 7 korzyści jednocześnie.
Starannie opracowana receptura odżywki zawiera najcenniejsze ekstrakty pozyskane z Bambusa oraz spajający je Olej Avocado, tworzące unikalny kompleks 3D Bamboo Protect.
 Odżywki pielęgnacyjne Biovax® BB Beauty Benefit zostały zaprojektowane tak, aby odżywiać, chronić i nawilżać włosy, jednocześnie nie obciążając ich nadmiarem składników odżywczych. 
Ich bezproblemowa aplikacja to zasługa doskonale wyważonej konsystencji: kremowej i jednocześnie lekkiej. Jej zwarta tekstura sprawia, że odżywka łatwo rozprowadza się na mokrych włosach i z nich nie spływa, a lekkość pozwala na błyskawiczne spłukanie po upływie wymaganego czasu.

Odżywka nie zawiera w swoim składzie silikonów, parabenów, parafiny, SLS ani SLES. 

Skład
AQUA PURIFICATA* • GLYCERIN • RICINUS COMMUNIS SEED OIL* • CETEARYL ALCOHOL • SORBITOL • CETEARETH-20 • STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE • QUATERNIUM-80 • BAMBUSA ARUNDINACEA ROOT EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS (LEAF/STEM) EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS SHOOT EXTRACT* • SILICA • PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL* • HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL* • PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE • PHENOXYETHANOL • ETHYLHEXYLGLYCERIN • BHT • PARFUM • C.I. 42090 • C.I. 19140 • CITRIC ACID.
*Składnik pochodzenia naturalnego

L'Biotica Bambus i olej avocado


Weryfikacja obietnic
Jak pewnie pamiętacie (albo i nie) moją pierwszą odżywką BB z firmy Biovax była Keratyna+Jedwab (jej recenzję możecie przeczytać tutaj :)
Gdy tylko zaczęła dobijać dna zaczęłam rozglądać za jej następczynią. Wybór padł na odżywkę Bambus&Olej Avocado.
Zacznę od zapachu - odżywka pachnie przepięknie ! ♥ Pachnie niczym drogie perfumy :)
Produkt ma na celu pogrubienie i zagęszczenie naszych włosów (oczywiście optymalne) i wywiązuje się z tego w 100%. Włosy są lekko pogrubione, mają też większą objętość. Po jej użyciu nie mam problemów z ich rozczesaniem, a po wyschnięciu włosy ładnie się błyszczą, nie elektryzują i ładnie się układają. 
Zdecydowanym plusem jest szybkość działania - naprawdę wystarczy tylko 60 sekund, żeby zobaczyć obiecane efekty - oraz naturalny skład. 
Producent zapewnia nas też, że po użyciu tego produktu nasze włosy będą poddane termoochronie - z racji tego, że rzadko używam produktów do stylizacji włosów na gorąco trudno mi to ocenić. 

Miałyście któryś produkt z nowej serii ? A może inne produkty przypadły Wam do gustu ?



4 komentarze:

  1. Miałam tą odżywkę jak i maskę i byłam zadowolona ;) produkty o bardzo ładnym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych odżywek Biovax. Gdy nie mam czasu na maskę stosuję właśnie tą odżywkę, a moje włosy są w świetnej kondycji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Często nie mam czasu na maseczki, a ta odżywka jest wtedy moim wybawieniem :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia