sobota, maja 14, 2016

L’biotica - DERMOMASK (aktywny lifting, intensywne nawilżanie, głębokie oczyszczanie, efektywna regeneracja) + płatki kolagenowe pod oczy

Dzisiaj przygotujcie się na naprawdę długi post ;) Oprócz moich recenzji dwóch maseczek do twarzy z firmy L'Biotica oraz płatków rozświetlających pod oczy tej samej marki, zapraszam Was również na dwie recenzje gościnne - jedną mojej mamy i jedną mojej cioci, z którymi postanowiłam podzielić się przysłanymi mi maseczkami :)
Zapraszam do lektury :)

L'Biotica pielęgnacja twarzy, maseczki, płatki pod oczy

Maseczki L’biotica DERMOMASK (aktywny lifting, intensywne nawilżanie, głębokie oczyszczanie, efektywna regeneracja) to bogata formuła, kompleksowo pielęgnująca cerę. Wysoka koncentracja substancji odżywczych, zawartych w preparatach, wykorzystuje naturalny proces odnowy komórkowej. Dzięki starannie dobranym składnikom aktywnym Twoja skóra będzie wyglądać zdrowo i promiennie.

Kolagenowo-hydrożelowe płatki pod oczy L’biotica dzięki drobinkom złota, w widoczny sposób rozjaśniają skórę, niwelując cienie i obrzęki po nieprzespanej nocy. Dzięki nim spojrzenie będzie pełne blasku, bez konieczności użycia rozświetlacza.

Kolagenowe płatki pod oczy


1) KOLAGENOWE PŁATKI POD OCZY - ROZŚWIETLENIE


Co obiecuje nam producent ?
Kolagenowe-hydrożelowe PŁATKI POD OCZY z drobinami złota, rozświetlające skórę pod oczami.
Aktywny kolagen oraz drobiny złota w widoczny sposób rozjaśniają skórę, nadając spojrzeniu świeżości i blasku.  
Płatki w połączeniu z ciepłem ciała stopniowo uwalniają aktywne składniki i pomagają wnikać im w skórę.
Efekt:
- rozświetlenie skóry pod oczami
- redukcja oznak zmęczenia
- poprawa jędrności skóry

Skład
Water, Glycerin, Sorbitol, Sodium Polyacrylate, Polyacrylic Acid, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, TriethylHexanoin, Cellulose Gum, Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Retinyl Palmitate, Tartaric Acid, Aluminum Glycinate, Disodium EDTA, Hydrolyzed Collagen, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Mica, Titanium Dioxide(CI 77891), CI 77491, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, CI 77491, Titanium Dioxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate

Weryfikacja obietnic 
W opakowaniu znajdziemy trzy zestawy płatków pod oczy, co uważam za duży plus, ponieważ producent zaleca nam stosowanie tego produktu 1-2 razy w tygodniu. Używając ich raz na tydzień, w ciągu 3 tygodni możemy w pełni ocenić efekty jakie przynosi ich stosowanie.
Jak już wcześniej pisałam, nastał dla studentów czas, w którym mało śpią, a dużo się uczą (dla niewtajemniczonych - sesja jak zwykle zaskoczyła studentów :D), więc nastał idealny czas, aby wypróbować tego typu produkt.
Płatki mają zapewnić nam rozświetlenie okolicy pod oczami, rozjaśnić skórę i nadać spojrzeniu świeżość i blask. Powinny również redukować oznaki zmęczenia. Muszę Wam powiedzieć, że w 100% wypełniają swoje zadania. 
Moja okolica pod oczami należy do dość problematycznych - od kiedy pamiętam widnieją pod moimi oczami cienie (pogłębiające się, gdy nie prześpię wystarczającej liczby godzin). Po użyciu płatków cienie są rozjaśnione, opuchlizna zredukowana, a skóra jest przyjemnie ujędrniona. Spojrzenie dzięki temu jest świeże, a ja nie wyglądam jak żywy trup ;)

2) DERMOMASK - MASECZKA GŁĘBOKIE OCZYSZCZANIE


Co obiecuje nam producent ?
Maseczka do twarzy głęboko oczyszczająca, oparta została na zawartości aż 20% Kaolin (białej glinki) oraz 4% Avena sativa (wyciąg z owsa). Połączenie to pozwala uzyskać skórę idealnie oczyszczoną i matową. Dzięki dużej zawartości cynku leczy niedoskonałości skóry.
20% Kaolin - napina i wygładza cerę, likwiduje jej błyszczenie nadając matowy wygląd. Dzięki delikatności działania, doskonale nadaje się również dla skóry suchej, pozbawionej elastyczności i witalności. Nie tylko bardzo skutecznie oczyszcza naskórek, ale także dba o jego mineralizację. Dodatkowo wykazuje działanie antyseptyczne.
4% Avena sativa - pobudza ukrwienie skóry oraz posiada właściwości regenerująco-odżywcze. Doskonale łagodzi podrażnienia.  Zawarta w owsie miedź napina skórę, a witaminy z grupy B zapobiegają jej pękaniu. Jest bogatym źródłem witaminy E, zapobiega powstawaniu przebarwień i nawilża skórę. Posiada właściwości przeciwzapalne i skutecznie łagodzi podrażnienia.

Produkt przebadany dermatologicznie. Zarejestrowany w KSIoK.
Nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera parabenów, SLES i SLS.

Skład
Aqua, Kaolin, Alcohol Denat., Magnesium Aluminum Silicate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Avena Sativa Kernel Extract, Panthenol, Cyclohexasiloxane, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, Limonene

Weryfikacja obietnic
Jeśli chodzi o maseczki oczyszczające (szczególnie z glinką) są to jedne z moich ulubionych maseczek do twarzy, dlatego postanowiłam przetestować ją jako pierwszą.
Skóra po użyciu maseczki jest ujędrniona oraz zmatowiona, jednak nie przesuszona. Gdy dotykamy twarzy po jej zastosowaniu możemy odczuć, że jest przyjemnie nawilżona oraz złagodzona.
Maseczka zdecydowanie nadaje się do zastosowania, gdy macie problematyczną cerę z różnymi rodzajami zanieczyszczeń, ale równie dobrze możecie zastosować ją po ciężkim dniu, kiedy nosiłyście ciężki makijaż i chcecie dobrze oczyścić skórę, dotlenić ją, a przy okazji nawilżyć.

3) DERMOMASK - MASECZKA INTENSYWNE NAWILŻANIE


Co obiecuje nam producent ?
Maseczka intensywnie nawilżająca z serii DERMOMASK, zawiera 2% Cucumis sativus (wyciąg z ogórka) oraz 2% Vitis vinifera (wyciąg z winogron).
Połączenie naturalnych składników pozwala na pełne odżywienie i odświeżenie skóry, dzięki czemu staje się ona wygładzona, elastyczna i zmiękczona.

2% Cucumis sativus - dzięki dużej zawartości soli mineralnych i wody działa odżywczo na spragnioną skórę, łagodzi podrażnienia i przywraca jej naturalną równowagę kwasową. Ma także doskonałe działanie tonizujące. Intensywnie odświeża i zmiękcza skórę.
2% Vitis vinifera - zawiera bardzo dużo odmładzających polifenoli, fitohormonów, witamin i kwasów owocowych, dzięki czemu stymuluje produkcję kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. Zwiększa również właściwości obronne skóry i chroni ją przed wolnymi rodnikami.

Produkt przebadany dermatologicznie. Zarejestrowany w KSIoK.
Nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera parabenów, SLES i SLS.

Skład
Aqua, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Cetearyl Ethylhexanoate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Vitis Vinifera Seed Oil, Isononyl Isononanoate, C12-15 Alkyl Benzoate, Vitis Vinifera Extract, Cucumis Sativus Extract, Hydrolyzed Vegetable Protein, Pectin, Serine, Arginine, Proline, Glucose, Carrageenan (Chondrus Crispus), Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Phenyl Trimethicone, Cyclohexasiloxane, Parfum, C.I. 42090

Weryfikacja obietnic
Pierwsze ciepłe dni już za nami. Z ciepłymi dniami z reguły wiąże się klimatyzacja używana zarówno w naszych samochodach jak i w biurach/uczelniach/centrach handlowych.
Moja skóra niestety reaguje na to przesuszeniem, na które nie pomaga zwykły krem, dlatego z reguły sięgam wtedy po maseczkę nawilżającą, która przywróci moją skórę do normalnego stanu.
Tym razem sięgnęłam po maseczkę z L'Biotica Intensywne Nawilżanie. Po jej użyciu moja skóra była bardzo dobrze nawilżona, napięta i odświeżona. Podrażnienia spowodowane klimatyzacją były złagodzone, a jakiekolwiek zaczerwienia, które pojawiły się w ciągu dnia zostały zneutralizowane.



4) DERMOMASK - MASECZKA EFEKTYWNA REGENERACJA (recenzja gościnna - ciocia)


Co obiecuje nam producent ?
To wyjątkowo skuteczna maseczka odżywcza, efektywnie regenerująca cerę. Jej receptura oparta została o dobroczynne działanie 2% Persea gratissima (wyciągu z awokado).
Awokado to zbawienny owoc dla cery suchej i dojrzałej. Jest jednym z najcenniejszych źródeł witaminy E, K, H, PP i C oraz białka, karotenów, potasu i magnezu. Doskonale pielęgnuje i zapewnia widoczne odmłodzenie cery. Dzięki dużej biozgodności z substancjami tłuszczowymi zawartymi w skórze, idealnie ją natłuszcza, nadaje cerze ładny koloryt i działa przeciwzmarszczkowo.

Produkt przebadany dermatologicznie. Zarejestrowany w KSIoK.
Nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera parabenów, SLES i SLS.

Skład
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Decyl Oleate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Stearyl Alcohol, Persea Gratissima Extract, Cyclohexasiloxane, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, C.I. 42090, Parfum, Limonene

Weryfikacja obietnic
Z reguły nie używam maseczek do twarzy, ponieważ zwyczajnie brakuje mi na to czasu. Gdy przyjdę wieczorem z pracy, to jedyne o czym marzę to zmycie makijażu, nałożeniu jakiegoś kremu nawilżającego i pójście spać. Ale gdy otrzymałam do przetestowania maseczkę z L'Biotica postanowiłam ją wypróbować.
Zwykle nie wierzę w to co obiecują nam producenci kosmetyków, jednak tym razem zostałam pozytywnie zaskoczona. Maseczka spełniła w pełni swoje zadania. Skóra mojej twarzy po jej użyciu była idealnie nawilżona, ujędrniona i jakby rozświetlona. Drobne mimiczne zmarszczki były delikatnie wygładzone. Nawet mój mąż zauważył zmianę w mojej twarzy, bo zapytał się co zmieniłam. Gorąco polecam każdej kobiecie, szczególnie dojrzałej :)


5) DERMOMASK - MASECZKA AKTYWNY LIFTING (recenzja gościnna - mama)



Co obiecuje nam producent ?
To wyjątkowa maseczka wygładzająca zmarszczki i zapewniająca efekt napięcia skóry jak po liftingu.

Produkt zawiera aż 10% Vaccinium myrtillus (wyciągu z borówki), bogatego źródła witaminy C i B1 oraz karotenoidów będących naturalnymi przeciwutleniaczami. Vaccinium myrtillus zawiera również naturalnie upiększające olejki eteryczne. Wyjątkowe właściwości tej rośliny pozwalają skutecznie wygładzić zmarszczki oraz poprawić napięcie skóry.
Maseczka AKTYWNY LIFTING dodatkowo została wzbogacona o kompleks mikroalg, witamin, polisacharydów i aminokwasów, który ma działanie liftingujące.

Produkt przebadany dermatologicznie. Zarejestrowany w KSIoK.
Nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera parabenów, SLES i SL
S.

Skład
AquaPropylene Glycol, Glycerin, Hydrolyzed Wheat Protein,Vaccinium Myrtillus Extract, Chlorella Vulgaris Extract,Phenoxyethanol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, EDTA, Parfum, Ethylxehylglycerin, Alcohol Denat

Weryfikacja obietnic
Na co dzień nie mam czasu na bogatą pielęgnację skóry mojej twarzy, ale gdy przychodzi weekend zawsze organizuję mojej twarzy małe, domowe spa. Gdy moja córka dała mi do przetestowania maseczkę, nie mogłam doczekać się weekendu, żeby ją przetestować.
Skóra po użyciu tej maseczki jest pięknie ujędrniona, nawilżona (nawilżenie utrzymało się przez cały tydzień) i rozjaśniona. Można zauważyć delikatny efekt liftingujący, a drobne, mimiczne zmarszczki są ładnie wygładzone.



PODSUMOWANIE

Każda maseczka spełniła w 100% swoje zadania. W moim przypadku po raz kolejny zdecydowałabym się jednak na maseczkę Głębokie Oczyszczanie, która oprócz tego, że nawilża naszą skórę, dodatkowo ją oczyszcza.
Zarówno moja mama, jak i ciocia były zadowolone z działania maseczek, i stwierdziły, że to na pewno nie ich ostatni kontakt z produktami firmy L'Biotica.
Z racji problematycznej skóry pod moimi oczami, płatki pod oczy na stałe zagoszczą w mojej łazience :)

Miałyście jakieś produkty z tej linii ? A może inne produkty tej marki są waszymi ulubionymi ?

Produkty otrzymałam w ramach współpracy z firmą L'Biotica - nie wpłynęło to na moją (i moich bliskich) opinię o tych produktach :)

4 komentarze:

  1. Dziś właśnie oglądałam te maseczki. Ja uwielbiam tą do stóp, chociaż teraz czaję się na tą do dłoni :) Pozdrawiam!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super są <3
      Ja tak samo - właśnie planuję ją kupić, żeby przygotować stopy do lata :)

      Na pewno zajrzę, jak tylko pozdaję wszystkie kolokwia :*
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Te pod oczy od L'biotica są mega. Miałam testowałam, jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia