piątek, maja 06, 2016

L'BIOTICA - Maska algi oceniczne & Maska witaminowa C+E

Gdy nadchodzi wiosna, czujemy że nasze ciało wymaga "odnowy". Nasze włosy są przesuszone, skóra poszarzała i zmęczona niskimi temperaturami panującymi w czasie zimy na zewnątrz i ogrzewaniem w pomieszczeniach.
Dlatego, gdy dotarła do mnie przesyłka z firmy L'Biotica stwierdziłam, że przeprowadzę sobie małe, wiosenne HomeSpa. Na pierwszy ogień trafiły maseczki w postaci tkaniny nasączonej serum.
Czy spełniły moje oczekiwania ? O tym poniżej :)

Maseczka algi oceaniczne, maseczka witaminowa

Zacznę od tego, że maski na tkaninie to jedne z moich ulubionych maseczek do twarzy. Z racji małej ilości czasu i wiecznego zabiegania zdecydowanie wolę taką formą aplikacji maseczki na twarz niż forma "płynna" (ale o płynnych maseczkach również za kilka dni pojawi się post na blogu, więc oczekujcie recenzji ;)

Maska Algi Oceaniczne oraz Maska Witaminowa w postaci tkaniny nasączonej serum,
natychmiastowo regeneruje, intensywnie nawilża i wyraźnie napina cerę. Pod wpływem ciepłoty ciała, maski stopniowo uwalniają składniki aktywne, pomagając im wnikać w głębokie warstwy skóry. Wystarczy 20 minut, aby cieszyć się zdrową, ujędrnioną cerą. Maski na tkaninie to profesjonalne i zarazem proste zabiegi do samodzielnego wykonania w domu.

1.MASKA ALGI OCEANICZNE


Co obiecuje nam producent ?
Maska w postaci nasączonej tkaniny, ze 100% wyciągiem z alg morskich. Zapewnia skórze witalność i blask.
Efekt na skórze:
natlenienie i nawilżenie
- wygładzenie i napięcie
- poprawiony koloryt

100% SEAWEED ESSENCE – to unikalny produkt, który dzięki połączeniu składników zawartych w algach oceanicznych oraz mikroelementów, takich jak: brom, cynk, jod, wapń, żelazo, miedź, magnez i mangan powoduje łatwe ich przenikanie przez barierę warstwy rogowej skóry, zapewniając jej prawidłowe funkcjonowanie.

Zawarte w algach węglowodany działają bakteriostatycznie, regulują pracę gruczołów łojowych, poprawiają krążenie, stymulują odnowę naskórka, wygładzają, lekko napinając skórę, zapobiegają jej wiotczeniu, opóźniają tym samym proces starzenia się i powstawania zmarszczek. Obecne w algach mukopolisacharydy (MPS), głównie kwas hialuronowy i siarczan chondroityny, są substancjami silnie nawilżającymi skórę.
Ze względu na zawartość witamin z grupy B (B1, B2, B5, B6, B12), które biorą udział w metabolizmie tłuszczów i białek, algi wykazują zdolność odnowy naskórka. Zawarte w nich witaminy E i C oraz ß-karoten wykazują działanie antyrodnikowe, aktywizują procesy regeneracyjne zachodzące w skórze, poprawiają jej koloryt.

Maska zalecana jest do wszystkich rodzajów cery, szczególnie do cery zmęczonej.

Skład
Aqua, Butylene Glycol, Glycerin, 1,2-Hexanediol Alcohol, Algae Extract, Sodium Hyaluronate, Portulaca Oleracea Extract, Hydrolyzed Collagen, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Phenyl Trimethicone, Betaine, Dipotassium Glycyrrhizate, Phenoxyethanol, Carbomer, Arginine, Xanthan Gum, Sodium Polyacrylate, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Parfum

Weryfikacja obietnic
Zacznę od tego, że przed użyciem tej maski moja cera była zdecydowanie zmęczona. Moje studia nie należą do najłatwiejszych, a końcówka semestru szczególnie, gdyż wypełniona jest przeróżnymi zaliczeniami i kolokwiami. Więc jak się pewnie domyślacie, moje oczekiwania w stosunku do tego produktu były naprawdę duże. 
Po zaliczeniu dwóch największych kolokwiów nadszedł długo wyczekiwany piątek i mogłam w końcu zrelaksować się i choć odrobinkę odpocząć. Włączyłam swój ulubiony film a na twarz nałożyłam maseczkę w tkaninie. Trzymałam ją na twarzy trochę ponad 20 minut, a efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. 
Skóra twarzy była wygładzona, nawilżona i ujędrniona. Po zmęczeniu nie było śladu ! Koloryt skóry był poprawiony - twarz była rozjaśniona, jakby muśnięta rozświetlaczem <3 



2. MASKA WITAMINOWA C+E


Co obiecuje nam producent ?
Maska witaminowa C + E - w postaci tkaniny silnie nasączonej serum z wysoką zawartością składników aktywnych.
Efekt na skórze:
wzmacnia strukturę skóry, zmniejsza zmarszczki i poprawia napięcie
- rozjaśnia, eliminuje przebarwienia i przywraca skórze jednolity koloryt
- intensywnie nawilża i reguluje gospodarkę wodną

Luksusowa maseczka do twarzy z witaminami C oraz E, których właściwości kosmetyczne są znane na całym świecie.
Witamina C - niezbędna jest do prawidłowego przebiegu produkcji kolagenu w skórze, dzięki niej skóra odzyskuje witalność i blask.
Witamina E - posiada silne właściwości przeciwzmarszczkowe, dzięki niej skóra staje się widocznie gładsza.
Zalecana do każdego rodzaju skóry, w szczególności dla skóry potrzebującej efektu liftingu, odświeżenia i ujednolicenia kolorytu.

Weryfikacja obietnic
Kolejny piątek i znowu czas na chwilę relaksu i odnowy dla skóry twarzy. Tym razem postawiłam na maskę witaminową :)
Efekty po jej zastosowaniu są podobne, jak jej siostry, której działanie opisałam powyżej. Skóra również jest nawilżona, ale bardziej rozjaśniona (co jest pewnie zasługą witaminy C) i zdecydowanie gładsza. Jeśli macie jakieś przebarwienia - maseczka delikatnie je rozjaśni (co również mogłam zaobserwować u siebie na skórze). 
Efekt nawilżenia utrzymywał się na skórze przez cały tydzień, z czego jestem bardzo zadowolona. 
Producent obiecuje nam również zmniejszenie zmarszczek - jeszcze ich nie mam (no może malutkie mimiczne, ale ciii ;), więc tutaj nie mogę się wypowiedzieć na temat działania, ale skóra jest ładnie ujędrniona, więc jeśli jakieś zmarszczki by na niej były, to po użyciu tej maseczki byłyby zdecydowanie mniej widoczne ;)

* * *
Po użyciu maseczek moja skóra zdecydowanie "odpoczęła", nabrała ładnego, zdrowego kolorytu i blasku, co jest zdecydowanym plusem. Nawilżenie po użyciu każdej z nich utrzymało się przez cały tydzień intensywnych zajęć, a skóra była ładnie napięta - jak po wizycie u kosmetyczki :)
Myślę, że to na pewno nie moje ostatnie spotkanie z maseczkami z tej serii. 

Miałyście kiedyś maseczki tej marki ? Jeśli tak, to które z nich polecacie ?

Produkty otrzymałam w ramach współpracy z firmą L'Biotica - nie wpłynęło to na moją opinię o nich :)

6 komentarzy:

  1. Krążę koło nich w sklepach już jakiś czas, ale jakoś tak się ostatnio zraziłam po totalnym niewypale ich złuszczającej maski do stóp. Jednak ta witaminowa znowu kusi, może spróbuję przy następnych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam ! Są świetne i na pewno na stałe zagoszczą w mojej łazience :)

      Usuń
  2. Ogólnie nie lubię maseczek do twarzy. Samanie wiem dlaczego😒Toleruję tylko te do stóp i dłoni od L'biotica😊😉 u mnie sprawdzają się świetnie. Pozdrawiam gorąco!😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam, ale te są wyjątkowo wygodne :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Te maski od L'biotica są rewelacyjne. Mam - jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia