czwartek, czerwca 30, 2016

INSIGHT Anti Dandruff Shampoo - Szampon przeciwłupieżowy

Na początku chciałam Was bardzo przeprosić za tak długą nieobecność. Spowodowana była przygotowaniami do egzaminu, który odbył się wczoraj - teraz tylko pozostaje czekać na wyniki licząc na to, że będą pozytywne ;)

Dzisiaj chciałam zaprosić Was na recenzję jednego z moich ulubionych ostatnio produktów do mycia włosów, a mianowicie przeciwłupieżowego szamponu marki Insight Professional. Jak sama nazwa wskazuje jest to produkt profesjonalny, dostępny w wybranych salonach fryzjerskich, hurtowniach fryzjerskich oraz w sklepie internetowym insightshop.pl w bardzo przystępnych cenach, które zależą od pojemności produktu - pojemność 500 ml dostaniecie za 39.00 zł, a 1l za 55 zł :)

Insight anti-dandruff szampon

Insight Anti Dandruff Shampoo

Co obiecuje nam producent ?
Posiada właściwości antybakteryjne i wzmacniające. Wpływa antyseptycznie i kojąco na podrażnioną skórę głowy oraz eliminuje łupież. Nie obciąża włosów. Działa już od pierwszego zastosowania.
NIE ZAWIERA: SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych.
ZAWIERA: Organiczne ekstrakty z rozmarynu, szałwii i tymianku.
pH: 5,0-6,0
Ekstrakty: Ekstrakt z rozmarynu działa antybakteryjne oraz wzmacniająco. Oczyszczający kompleks z szałwii i tymianku działa antyseptycznie i kojąco na skórę głowy.

Skład
Aqua (Water), Sodium Coceth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Piroctone Olamine, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf/Steam Extract, Parfum (Fragrance), Polyquaternium-10, Citric Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinoe

Insight szampon przeciwłupieżowy


Weryfikacja obietnic
Zacznę od tego, że jest to mój drugi szampon tej marki. Pierwszym szamponem, na który się skusiłam był Rebalancing w wersji 1l (recenzja wkrótce :). Używam go na zmianę z wersją przeciwłupieżową, jednak to jego brat bardziej przypadł mi do gustu. 
Pierwsze co zwraca uwagę jest opakowanie - ciemny plastik skrywa w sobie produkt o przyjemnym zapachu i naturalnym składzie. Dodatkowym plusem opakowania jest pompka, która dozuje idealną ilość produktu, co powoduje, że produkt jest bardziej wydajny i tym samym wystarcza nam na dłużej, a my nie przesadzamy z ilością nakładanego produktu na nasze włosy ;)
Szampon idealnie oczyszcza włosy, jednocześnie ich nie wysuszając. Stosowanie produktu przedłuża świeżość włosów nawet o 2 dni ! Jakiekolwiek podrażnienia są łagodzone, sprawiając że skóra jest przyjemnie ukojona i nie swędzi. Podczas jego używania zmniejszyła mi się ilość wypadających włosów, a nawet zauważyłam malutkie "baby hair" ♥
Jakikolwiek łupież jest delikatnie, aczkolwiek skutecznie likwidowany. 
Produkt jest naturalny, nie posiada silnych substancji myjących, olejów mineralnych (czego nienawidzę w produktach !), ani sztucznych substancji zapachowych (produkt pachnie naturalnie i delikatnie). 

Moja wrażliwa skóra głowy mówi zdecydowane TAK dla tego produktu ♥


Podsumowanie
O marce dowiedziałam się przypadkiem przeglądając instagrama - długo zastanawiałam się nad wypróbowaniem ich produktów i teraz żałuję tylko jednego - że TAK DŁUGO się nad tym zastanawiałam ! 
Produkt jest idealny i na pewno po jego zużyciu kupię jego większe opakowanie :)

Miałyście kiedyś produkty tej marki ? A może znacie inne, naturalne marki kosmetyków do włosów ?






2 komentarze:

  1. Też uwielbiam insight, ale u mnie wygrywa linia do wlosow wypadajacych -loss control. U mnie sie mega sprawdzilo, wlosy przestaly wypadac. Zwykle kupuje na organicznewlosy.pl - poluje tam na promki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Insight to najlepszy szampon jaki do tej pory miałam :)
      Oo ! Nie znałam tej stronki :*

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia