piątek, czerwca 17, 2016

NIVEA - Creme Care - Krem do oczyszczania twarzy

Dzisiaj chciałam Was zaprosić na recenzję kremu do oczyszczania twarzy z firmy Nivea, który otrzymałam do testowania w ramach Klubu Ekspertek ofeminin.pl.
Któż z nas nie pamięta tradycyjnego zapachu kremu NIVEA ? Jest to zdecydowanie jeden z takich zapachów, które przypomina mi dzieciństwo, dlatego bardzo się cieszę, że Nivea postanowiła wydać linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy właśnie w tym zapachu ♥
O tym, co sądzę o nowym produkcie - zapraszam poniżej :)

Nivea creme care nowość

Co obiecuje nam producent Nivea Creme Care ?

Pielęgnująca formuła sprawia, że skóra jest oczyszczona, gładka i naturalnie piękna.
  • dokładnie, a zarazem łagodnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń 
  • utrzymuje naturalny poziom nawilżenia skóry 
  • pielęgnująca formuła z Euceritem®, pantenolem i niepowtarzalnym zapachem Kremu NIVEA jest dostosowana do wszystkich typów cery
Nivea creme care

Skład

Aqua, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Methylpropanediol, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Glyceryl Stearate, Panthenol, Cetyl Palmitate, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Octyldodecanol, Decyl Glucoside, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol, BHT, Parfum

Nivea creme care


Weryfikacja obietnic

Pierwsze, co rzuca nam się w oczy po wydobyciu produktu z opakowania jest delikatna, kremowa konsystencja o delikatnym, klasycznym zapachu (coś czuję, że najczęściej używanym słowem w tym poście będzie słowo "zapach" :D). 
Produkt, po nałożeniu na twarz nie pieni się i delikatnie ją oczyszcza. Bez problemu potrafi ściągnąć lekki makijaż (jeśli chodzi o ciężki makijaż to niestety się nie wypowiem, ponieważ takiego nie stosuję). Skóra po jego użyciu jest nawilżona, miękka i pięknie pachnąca <3
Muszę zgodzić się z producentem, że krem nadaje się do oczyszczania każdego rodzaju cery - ja mam cerę mieszaną i sprawdza się idealnie. Dałam też produkt do spróbowania mojej mamie, która ma cerę suchą i jej również przypadł do gustu :)
Nivea - wiesz co robisz :D

Nivea creme care

Podsumowanie

Zdecydowanie polecam ten produkt, zarówno miłośniczkom zapachu klasycznej Nivei, jak i tym, które szukają czegoś delikatnego i skutecznego do oczyszczania, i zarazem pielęgnacji twarzy :)
Jeśli chcecie zapoznać się z opiniami innych Ekspertek - kliknijcie tutaj

Miałyście ten produkt ? A może inne produkty z nowej linii Was skusiły ? :)

Owieczkę wygrałam kiedyś (daaaawno temu) w konkursie organizowanym przez Nivea :)


2 komentarze:

  1. bardzo ciekawie zapowiada się ten produkt :) Owieczka boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest :D
      Zresztą ja jestem wierna Nivea i od kiedy pamiętam używam ich produktów :)
      Dziękuję :*

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia