wtorek, czerwca 07, 2016

SKIN79 - GOLD/PINK/ORANGE BB CREAM

Od dawna chciałam wypróbować prawdziwy, azjatycki krem BB. Jak pewnie wiecie na naszym rodzimym rynku mamy bardzo dużo "kremów BB", "kremów CC" i innych tego typu produktów, które niestety mają niewiele wspólnego z ich azjatyckim pierwowzorem.
Gdy otrzymałam zestaw mini-kremów BB z firmy Skin79 w końcu miałam okazję przetestować krem BB - i to nie jeden, a od razu 3 ! :D
Zapraszam do recenzji :)

Orange, gold, pink bb cream

1) SKIN79 VIP GOLD SUPER PLUS BB CREAM



Co obiecuje nam producent?
SKIN79 VIP Gold Super Plus BB Cream
3-funkcyjny krem BB o przyjemnej gładkiej teksturze i odżywczej formule.
Przeznaczony dla cery poszarzałej, suchej i zniszczonej. Dostarcza skórze nawilżenia i zatrzymuje wysoki poziom wilgotności. Adenozyna oraz koenzym Q10 poprawią elastyczność skóry.
Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem.

Weryfikacja obietnic
Z racji tego, że moja skóra nie należy do suchych i zniszczonych, postanowiłam podzielić się tym kremem z kimś, u kogo zdecydowanie lepiej się sprawdził, a mianowicie z moją mamą. 
Moja mama od zawsze ma cerę suchą, regularnie używa nawilżających kremów i podkładów, dlatego pomyślałam, że ten krem będzie dla niej idealny. Oto jej opinia o nim:

Krem ma lekką i przyjemną konsystencję. Po nałożeniu na skórę kolor ładnie dopasowuje się do twarzy, absolutnie nic się nie odcina. 
BB ładnie zachowuje się na skórze w ciągu dnia - nie przesusza jej, nie ściera się a dodatkowo skóra jest ładnie wygładzona. 
Krycie mogę ocenić na średnie. Produkt nie tworzy maski. 
Dużym plusem kremu jest filtr SPF30, który chroni skórę przed promieniowaniem. 


2) SKIN79 SUPER+ TRIPLE FUNCTIONS BB CREAM (ORANGE)


krem bb skin79 orange


Co obiecuje nam producent?
SKIN79 Super+ Triple Functions BB Cream (Orange)

Europejki pokochały ORANGE za kolor, który jest najbardziej zbliżony do europejskich podkładów drogeryjnych, jednocześnie zachowując wszelkie właściwości azjatyckiego kosmetyku typu BB cream. 
Lekka formuła oraz żółte tony nadają skórze jednolity odcień, staje się gładka, świeża i promienna. 

Krem posiada kompleks regulujący pracę gruczołów łojowych, jest więc idealną propozycją na lato.
Pomaga zachować zdrowy wygląd skóry, ponadto posiada wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF50+PA+++
Wysoka zawartość naturalnych olejów utrzymuje skórę jędrną i nawilżoną, ekstrakty roślinne mają działanie przeciwzmarszczkowe.Fitosfingozyna wzmacnia barierę ochronną naskórka i działa kojąco na niedoskonałości, również przeciwdziała powstawaniu nowych wyprysków czy zaskórników.
Cermidy uzupełniają barierę lipidową dzięki czemu wzrasta wilgotność w skórze.

Weryfikacja obietnic
Pokochały go Europejki, pokochałam go i ja ! Kolor jest I-D-E-A-L-N-Y ! W końcu jakiś "podkład", który nie ma w sobie różowych tonów ! 
Jak pewnie wiecie, kremy BB "dopasowują" swój kolor do naszej skóry po nałożeniu i tak też jest w tym przypadku. Krem idealnie dopasuje się do mojej skóry, delikatnie ją wygładza a dodatkowo chroni przed promieniowaniem, gdyż posiada naprawdę wysoki filtr. Zdecydowanie będzie to mój ulubiony podkład na lato (rzadko wtedy używam podkładów, ale jeśli już będę musiała coś nałożyć, będzie to zdecydowanie ten produkt). 
W trakcie jego stosowania nie zauważyłam powstawania zaskórników czy też niedoskonałości - duży plus :) Dzięki regulującym funkcjom kremu w trakcie dnia nie przetłuszcza mi się strefa T. 
BB nie ściera się z twarzy, a po jego zmyciu skóra nie jest przesuszona (jak to bywało u mnie wcześniej po używaniu zwykłego podkładu), ale ładnie nawilżona i jędrna.
Ażeby krem utrzymał się na mojej twarzy przez cały dzień jedynie lekko go przypudrowuję ;)

3) SKIN79 HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS


krem bb skin79 pink

Co obiecuje nam producent ?
SKIN79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions

Najchętniej kupowany azjatycki krem BB na polskim rynku. Przeznaczony dla cery poszarzałej, tłustej, przebarwionej. Matte Finish Melting Formula daje naturalne, pudrowe wykończenie makijażu.
Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem. Krem BB Hot Pink działa wybielajaco i przeciwzmarszczkowo.

Weryfikacja obietnic
W przypadku tego kremiku musiałabym powtórzyć słowa napisane wyżej :)
Jednak w tym przypadku nie muszę przypudrowywać twarzy, ponieważ już sam krem daje ładny, matowy efekt :D
Krem, tak samo jak jego brat, idealnie dopasowuje się do koloru naszej skóry, nawilża ją i wygładza. Nie powoduje efektu maski, a nasza twarz wygląda ładnie, świeżo i naturalnie. 

Kremy bb skin79


PODSUMOWANIE


Gold, pink, orange skin79 kremy bb

Jeśli chodzi o wersję Gold bardzo przypasowała mojej mamie i powiedziała, że jeśli tylko skończy jej się mini-wersja na pewno kupi pełnowymiarowe opakowanie :)

Dla mnie natomiast wersje Pink i Orange są idealne ! Na pewno teraz, gdy coraz więcej mamy cieplejszych, słonecznych dni będę decydowała się na wersję Orange, natomiast wersja Pink zostanie ze mną i poczeka na chłodniejsze, ewentualnie mniej słoneczne dni :)

Produkty otrzymałam do testów w ramach współpracy od firmy Skin79 (Polska) - nie wpłynęło to na moją opinię o nich :) 

6 komentarzy:

  1. I ja je uwielbiam. Też w takie upały rzadko nakładam na twarz coś wiecej niż odrobinę pudru i ewentualnie korektora ale jeśli już potrzebuję czegoś więcej to sięgam właśnie po nie ;) Poza tym jak na próbki są strasznie wydajne. Przy tej pogodzie im mniej tym lepiej, a przy nich niewielka kropla jest już wystarczająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z polskimi "odpowiednikami" są super <3

      Usuń
  2. miałam kiedyś krem bb tej firmy, był naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z naszymi, polskimi "odpowiednikami" - to cudeńko <3

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia