sobota, lipca 23, 2016

NOWOŚCI FIRMY JOANNA - LINIA PREBIOTYCZNA

Masz wrażliwą skórę ? Podrażniają Cię inwazyjne środki oczyszczające ? Szukasz czegoś delikatnego, co ułatwi Twoją codzienną pielęgnację ciała, a dodatkowo nawilży i złagodzi Twoją skórę ? Linia Prebiotyczna jest właśnie dla Ciebie !
W skład tej linii wchodzi 5 produktów:

  • żel pod prysznic
  • szampon do włosów
  • balsam do ciała
  • mydło z balsamem
  • płyn do higieny intymnej
Wszystkie produkty pozbawione są parabenów, barwników, alergenów, silikonów, SLS i SLES. Każdy z nich jest ultradelikatny i niskopieniący. 

Joanna prebiotyczna prebiotyki

LINIA PREBIOTYCZNA PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ

płyn do higieny intymnej joanna prebiotyczna

Co obiecuje nam producent ?
Płyn do higieny intymnej z serii Prebiotycznej dedykowany jest dla osób z problemami skórnymi, cierpiących na alergię. Zawiera prebiotyki oraz inne substancje aktywne, które pielęgnują skórę skłonną do podrażnień. Wypróbuj rewolucyjną serię bez barwników, alergenów, silikonów, SLS i SLES.

Problem
Skóra alergiczna, skłonna do podrażnień.
Recepta
Płyn do higieny intymnej z serii Prebiotycznej.
Składniki wiodące
Linia kosmetyków „czystych”. Nie zawiera: parabenów, barwników, mydła, alergenów, SLES i SLS.
Zapach
Delikatny, przyjemny zapach.


Weryfikacja obietnic
Płyn delikatnie oczyszcza i nawilża okolice intymne. Produkt delikatnie pachnie. Nie podrażnia, a występujące wcześniej podrażnienia łagodzi. 

LINIA PREBIOTYCZNA SZAMPON DO WŁOSÓW

szampon do włosów delikatny prebiotyczna

Co obiecuje nam producent ?

Szampon z serii Prebiotycznej dedykowany jest dla osób z problemami skórnymi, cierpiących na alergię. Zawiera prebiotyki oraz inne substancje aktywne, które pielęgnują skórę skłonna do podrażnień. Wypróbuj rewolucyjną serię bez barwników, alergenów, silikonów, SLS i SLES.
Problem
Skóra alergiczna, skłonna do problemów.
Recepta
Szampon z serii Prebiotycznej.
Efekt
Oczyszczone, zdrowe i lśniące włosy.
Składniki wiodące
Linia kosmetyków „czystych”. Nie zawiera: parabenów, barwników, mydła, alergenów, SLES i SLS.
Zapach
Delikatny, przyjemny zapach.


Weryfikacja obietnic
Jak pewnie wiecie moja skóra głowy należy do ultrawrażliwych, dlatego boję się testować na niej jakiekolwiek nowości, ale gdy otrzymałam ten szampon postanowiłam się skusić i nie żałuję. Produkt, zgodnie z obietnicami producenta jest ultradelikatny. Delikatnie się pieni, ale nie przeszkadza to w dobrym oczyszczeniu włosów. 
Włosy ładnie błyszczą, a szampon nie powoduje trudności w rozszczesaniu włosów, nawet gdy nie użyję odżywki. 
Produkt nie przyśpiesza przetłuszczania, a przy okazji ładnie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach.

LINIA PREBIOTYCZNA ŻEL POD PRYSZNIC


żel pod prysznic linia prebiotyczna joanna

Co obiecuje nam producent ?
Żel pod prysznic z serii Prebiotycznej dedykowany jest dla osób z problemami skórnymi, cierpiących na alergię. Zawiera prebiotyki oraz inne substancje aktywne, które pielęgnują skórę skłonna do podrażnień. Wypróbuj rewolucyjną serię bez barwników, alergenów, silikonów, SLS i SLES.

Problem
Skóra alergiczna, skłonna do podrażnień.
Recepta
Żel pod prysznic z serii Prebiotycznej .
Efekt
Nawilżona i zdrowa skóra.
Składniki wiodące
Linia kosmetyków „czystych”. Nie zawiera: parabenów, barwników, mydła, alergenów, SLES i SLS.
Zapach
Delikatny, przyjemny zapach.


Weryfikacja obietnic
Główne zadanie żelu pod prysznic to oczyszczenie naszej skóry. Do tej pory nie wymagałam od takiego produktu niczego więcej. Od teraz się to zmieniło.  
Żel z linii prebiotycznej spowodował, że teraz od żelu mam prawo oczekiwać więcej ;)
Produkt oprócz tego, że myje nasze ciało to dodatkowo je pielęgnuje. Po raz pierwszy po umyciu nie mam ściągniętej skóry, a jest ona delikatnie nawilżona i przepięknie pachnie. 

PODSUMOWANIE

płyn do higieny intymnej, szapom po włosów, żel pod prysznic

Wspólną cechą wszystkich produktów jest delikatny zapach. Produkty nie podrażniają naszej skóry, łagodnie ją myją i pielęgnują. 
Zarówno płyn do higieny intymnej, szampon jak i żel pod prysznic delikatnie się pienią, co jest oznaką, że nie zawierają drażniących substancji myjących.
Czy polecam tą linię ? ZDECYDOWANIE TAK ! ♥

Korzystałyście już z jakiś produktów z tej serii ? A może znacie inne delikatne produkty do pielęgnacji ciała ? 

Produkty otrzymałam w ramach współpracy z firmą Joanna - nie miało to wpływu na moją ocenę :)

10 komentarzy:

  1. mam ten szampon i jeszcze nie używalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te produkty, na chwilę obecną mam płyn do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe :) Ja jeszcze nigdzie nie widziałam tych kosmetyków na oczy :)
    P.S. Cieszę się, że do mnie trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie też ich nie widziałam, aczkolwiek można je zakupić w sklepie internetowym Joanna :)

      Usuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie ten szampon. Nie widziałam nigdzie tej serii poki co, ale chyba będę musiała się dokładniej rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka jest cena tych produktów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z tych produktów możesz otrzymać już za 8,99 zł :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia