sobota, lipca 16, 2016

REXONA MOTION SENSE - ANTYPERSPIRANT ACTIVE SHIELD

W ramach programu ambasadorskiego ofeminin.pl trafiła do mnie kolejna nowość na polskim rynku - antyperspirant Rexona Active Shield.
Czy spełnił swoje zadanie ? O tym poniżej :)

REXONA MOTION SENSE ACTIVE SHIELD

rexona active shield antyperspirant

Co obiecuje nam producent ?
  • Świeżość i długotrwały zapach dzięki technologii Motionsense™ – im więcej się ruszasz, tym bardziej Cię chroni.
  • Ochrona przed potem i nieprzyjemnym zapachem nawet do 48 godzin.
  • Nieprzyjemny zapach pod pachami? Tworzą go bakterie. Zwalcz go z antyperspirantem Rexona Active Shield. 10x większa ochrona przeciw bakteriom powodującym nieprzyjemny zapach w porównaniu do braku zastosowania antyperspirantu.

Weryfikacja obietnic
Nie będę ukrywać, że Rexona jest moim ulubionym antyperspirantem. Rexony używam od kiedy pamiętam - z reguły są to produkty w kulce, czasami kuszę się na produkt w aerozolu. 
Staram się testować każdy nowy dezodorant tej marki, więc ucieszyłam się, gdy ten do mnie trafił.
Rexona świetnie chroni przed potem i przykrym zapachem. Idealnie sprawdza się szczególnie w trakcie upalnych dni, jak i podczas intensywnego treningu. Dzięki temu produktowi czuję się pewnie w każdej, nawet bardzo stresującej, sytuacji. 
Jeśli chcecie poznać opinie innych Ambasadorek wejdźcie na ofeminin.pl i przeczytajcie ;)

Miałyście ten produkt ? A może macie inną, ulubioną markę antyperspirantów ?



7 komentarzy:

  1. Mam, używam i muszę o nim napisać bo u mnie sprawdza się w 100% i jest naprawdę godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam już masę antyperspirantów.I nawet po umyciu i użyciu antyperspirantu-w sztyfcie lub aerozolu zawsze czułam się "mokra" i brzydko pachnąca.... Ale ten nowy z Rexony jest naprawdę super!!!!!!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - jest świetny :D
      Dziękuję bardzo :) Na pewno odwiedzę :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia