piątek, lipca 08, 2016

TOŁPA GREEN NAWILŻANIE - Nawilżający krem łagodzący

W przypadku pielęgnacji swojej twarzy stawiam na produkty sprawdzone. Jednak, gdy skończył się mój ulubiony krem z Nivea Pure & Natural postanowiłam skusić się na coś nowego. Mój wybór padł na krem z jednej z nowszych serii Green marki Tołpa - Nawilżanie. Wcześniej używałam (i nadal używam) kremu pod oczy z tej samej linii - Tołpa Green Nawilżanie - krem pod oczy.
Czy jego "większy brat" sprawdził się u mnie równie dobrze ? O tym poniżej :)

Tołpa krem nawilżający do twarzy

TOŁPA GREEN NAWILŻANIE - ŁAGODZĄCY KREM DO TWARZY


Co obiecuje nam producent ?
Skóra relaksuje się tylko w wyjątkowych okolicznościach. Oprócz odpowiedniego nawilżenia trzeba jej zapewnić ochronę. I zadziałać odprężająco. Bawełna i irys zapewniają jej to wszystko jednocześnie. Nasz krem nawilża i zatrzymuje wodę w naskórku. Odbudowuje naturalną barierę ochronną. Łagodzi podrażnienia i wygładza. Poprawia elastyczność i zapobiega przedwczesnemu starzeniu. Przywraca skórze naturalny blask.


Follow my blog with Bloglovin
Bawełna i irys:
  • nawilża i zatrzymuje wodę w naskórku
  • łagodzi podrażnienia
  • poprawia elastyczność

0%
alergenów
sztucznych barwników
PEG - ów
silikonów
oleju parafinowego
parabenów i donorów formaldehydu

Weryfikacja obietnic
Krem, w przeciwieństwie do kremu pod oczy (który jest bezzapachowy), ładnie pachnie irysem. Delikatnie, acz skutecznie nawilża naszą skórę. Produkt ma lekką formułę, szybko się wchłania, a uczucie nawilżenia pozostaje z nami na długo. Moja skóra ma tendencję do podrażnień, z którymi radzi sobie bez żadnych problemów.
Używanie tego kremu należy do jednego z moich ulubionych kroków w wieczornej pielęgnacji. Skóra jest ładnie ujędrniona i rozjaśniona.
Jest to już moje drugie opakowanie tego kremu i na pewno nie ostatnie :)

Miałyście kiedyś ten produkt ? A może inny krem marki Tołpa przypadł Wam do gustu? 

4 komentarze:

  1. jeszcze nie używałam produktów Tołpa, ale słyszałam wiele dobrego na ich temat :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba coś dla mnie. Tołpy używam krem do rąk - to mój ogromny ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super ! A dodatkowo, oprócz pielęgnacji, przepięknie pachnie ♥

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia