czwartek, sierpnia 11, 2016

Codzienna pielęgnacja włosów z marką Rolland Una

Jak pewnie wiecie jestem ogromną fanką szamponów marki Insight, ale kobieta zmienną jest i postanowiłam wypróbować coś nowego. Mój wybór padł na kosmetyki marki Rolland Una. Skusiłam się na łagodny szampon do codziennego stosowania Daily Gentle Shampoo, odżywkę nawadniającą Daily Hydro-Active oraz Kompleks Naprawczy na końcówki.
Wszystkie te produkty możecie znaleźć na stronach magcosmet.pl oraz wlosomaniacy.pl :)

Rolland Una kosmetyki do włosów, których sekretem jest zastosowanie hydroterapii i bogactwa natury. Kosmetyki Una powstają na bazie wody destylowanej z kwiatów i pąków dobroczynnych ziół. W zależności od potrzeb włosów i skóry głowy, preparaty Una działają wzmacniająco, dodają włosom witalności, zwalczają łupież, regulują wydzielanie sebum, dodają objętości lub nawilżają. Kosmetyki Una wspaniale nadają się do codziennej pielęgnacji włosów - delikatnie oczyszczają, odżywiają od cebulek aż po końce i pozostawiają włosy pełne blasku. Szeroki asortyment kosmetyków Rolland Una to między innymi szampon i odżywka anti-frizz, linia balancing, przeciwłupieżowa czy volume.

Repair complex rolland una, szampon daily use, odżywka hydro-active


ŁAGODNY SZAMPON DO CODZIENNEGO STOSOWANIA ROLLAND UNA

Rolland una szampon do codziennego stosowania, odżywka hydro active

Co obiecuje nam producent?
Delikatnie oczyszcza i przywraca naturalną wilgotność. Nadaje elastyczność, podatność i blask. Wzmacnia włosy.
Dobre samopoczucie dla włosów i skóry głowy z codziennych kuracji nawadniających. Łagodne usuwanie zanieczyszczeń oraz wzmacnianie włókna włosa. Blask i naturalna ochrona każdego dnia.
  • Wyciąg z arniki "Arnica Montana" - Wyciąg roślinny, znany ze swoich korzyści zdrowotnych: tonizuje, leczy i odtruwa skórę. Doskonały czynnik stymulujący skórę głowy.
  • Liść brzozy "Betula Alba" - Antyseptyczny, przeciwzapalny, oczyszczający i pobudzający, stosowany od wieków przeciw wypadaniu włosów.
  • Wyciąg z cytryny "Citrus Limonium" - Znany z utrzymywania i przywracania naturalnego pH skóry i włosów.Nadaje blask siłę i elastyczność.
  • Wyciąg ze skrzypu "Eqiusetum Arvense" - Wyciąg botaniczny, który działa jako ochronny środek nawilżający, oferujący doskonały połysk a jednocześnie redukujący przetłuszczanie się i oczyszczający pory. Wzmacnia włosy i skórę.

Weryfikacja obietnic
Z powodu mojej wrażliwej i kapryśnej skóry głowy bałam się użyć tego szamponu i na początku podchodziłam do niego z dużą rezerwą. Na szczęście moje obawy się nie sprawdziły. 
Szampon delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę głowę, nie podrażniając jej i nie wysuszając. Zarówno włosy, jak i skóra głowy są delikatnie nawilżone i przygotowane na dalsze zabiegi pielęgnacyjne. 
W porównaniu z odżywką, szampon jest bardzo wydajny - wystarczy go naprawdę odrobinka :)

ODŻYWKA NAWADNIAJĄCA ROLLAND UNA DAILY HYDRO-ACTIVE

Rolland una odżywka nawadniająca hydro active, szampon do codziennego stosowania

Co obiecuje nam producent ?
Do codziennego stosowania dla każdego rodzaju włosów. Wygładza włosy i nadaje im wspaniały połysk. Utrzymuje naturalna równowagę wilgotność, elastyczność i sprężystość. Natychmiast rozplątuje włosy. Zwiększa ich objętość i grubość bez obciążania. Nadaje elastyczność i blask, wzmacnia.
Dobre samopoczucie dla włosów i skóry głowy z codziennych kuracji nawadniających. Łagodne usuwanie zanieczyszczeń oraz wzmacnianie włókna włosa. Blask i naturalna ochrona każdego dnia.

  • Wyciąg z arniki "Arnica Montana" - Wyciąg roślinny, znany ze swoich korzyści zdrowotnych: tonizuje, leczy i odtruwa skórę. Doskonały czynnik stymulujący skórę głowy.
  • Liść brzozy "Betula Alba" - Antyseptyczny, przeciwzapalny, oczyszczający i pobudzający, stosowany od wieków przeciw wypadaniu włosów.
  • Wyciąg z cytryny "Citrus Limonium" - Znany z utrzymywania i przywracania naturalnego pH skóry i włosów.Nadaje blask siłę i elastyczność.
  • Wyciąg ze skrzypu "Eqiusetum Arvense" - Wyciąg botaniczny, który działa jako ochronny środek nawilżający, oferujący doskonały połysk a jednocześnie redukujący przetłuszczanie się i oczyszczający pory. Wzmacnia włosy i skórę.

Weryfikacja obietnic
Odżywka idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji włosów. Włosy po jej zastosowaniu są wygładzone, nawilżone i nie elektryzują się. Produkt ułatwia rozczesywanie. 
Tak jak obiecuje nam producent włosy są pełne objętości, nawilżone, ale nie obciążone. 
Z racji tego, że moje włosy osiągnęły już długość "do pasa" stosuję jej dosyć dużo, więc jej wydajność w moim przypadku nie jest duża. Po 3 tygodniach zużyłam jej trochę więcej niż pół.

KOMPLEKS NAPRAWCZY NA KOŃCÓWKI ROLLAND UNA

Rolland una serum na końcówki repair complex

Co obiecuje nam producent ?
Repair Complex - Kompleks Naprawczy blask 5
Wzmacnia i chroni
Wzmacniające i nawadniające serum do zniszczonych końcówek. Natychmiast nawadnia, nadaje puszystość, jedwabistość i pełen blask. Chroni przed ciepłem termicznym i wilgocią.

Weryfikacja obietnic
Zacznę od tego, że serum jest bardzo gęste. Idealnie wygładza włosy, dodatkowo je nabłyszczając. Moje włosy mają tendencję do puszenia się - po tym serum mogłam o tym zapomnieć ;)
Jednak jak dla mnie serum to jest za treściwe na lato. Testowałam go, dobrze się sprawdziło, ale zostawiam je sobie na zimę - wtedy nasze włosy wymagają większej ochrony i serum będzie jak znalazł  :)

PODSUMOWANIE


Szampon i odżywka idealnie nadają się do codziennej pielęgnacji włosów. Żeby uzupełnić efekt działania tych produktów warto użyć serum na końcówki ;) 
Każdy z tych produktów pachnie przepięknie, a włosy po ich użyciu wyglądają jak po wyjściu od fryzjera :)
Przyznam Wam się szczerze, że to moje pierwsze produkty tej marki ! Nigdy wcześniej o tej firmie nie słyszałam i od razu takie pozytywne zaskoczenie :)
Gorąco polecam wypróbować te kosmetyki ! 

Miałyście kiedyś produkty tej marki ? A może znacie jakieś inne, nieznane mi marki ?

Produkty otrzymałam w ramach współpracy z magcosmet.pl - nie miało to wpływu na moją ocenę o nich :)

20 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam produktów tej marki, pierwszy raz o nich słyszę, prezentują się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz mam do czynienia z tą marką, ale naprawdę godna polecenia :)

      Usuń
  2. pierwsze słyszę o tej firmie ale zaciekawiły mnie jej produkty :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale skoro polecasz, z pewnością warto się zapoznać :) miły poscik, pozdrawiaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądaja bardzo ciekawie !
    obserwuje i zapraszam :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/co-zawiera-moja-kosmetyczka-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak samo się sprawuje :)

      Dziękuję i już odwiedzam Twojego bloga :)

      Usuń
  5. Ciekawe jakby się sprawdziły na lokach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie publikuj tu więcej takich wpisów, no proszę Cię. Przez Ciebie mam ochotę wydać całą moją wypłatę na pielęgnacje, a tego zrobić nie mogę.. Przestań już polecać dobre rzeczy, serio :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale produkty są bardzo zachęcające :) Moja skóra głowy ma ostatnio tendencję do podrażnień, więc muszę stosować łagodne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko kto o nich słyszy, a są naprawdę warte uwagi :)

      Usuń
  8. Ja również nie znam tych produktów i marki :/ Jednak jak widać produkty warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez uwielbiam kosmetyki insight. Kupuje cala linie na organicznewlosy.pl i teraz zastanawiam sie czy nie wyprobowac ich kosmetykow do ciala :) testowalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji, ale bardzo mnie kuszą :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia