czwartek, sierpnia 18, 2016

daNATURA Mosqueta wielofunkcjonalny wygładzający krem do ciała

Słyszałyście kiedyś o marce daNatura ? Nie ? Otóż przyznam Wam się, że ja też nie ! Ale na szczęście zmieniło się to dzięki uprzejmości sklepu internetowego Kosmetyki Naturalne Maya.
Sklep ten działa w sieci od 2008 i ma w swojej ofercie ponad 800 produktów naturalnych, więc jest to sklep idealny dla kogoś takiego jak ja, który wprost uwielbia kosmetyki naturalne, pozbawione substancji, które mogą uczulać.


Naturalne kosmetyki daNATURA to 6 niezwykłych linii zapachowych-funkcjonalnych – czyli zawierających dany olejek bądź wyciąg powodujący określone działanie pielęgnacyjne.

Każdy „zapach” to 5 produktów:
- żel do kąpieli / pod prysznic 400ml
- szampon/żel pod prysznic 200ml
- krem do ciała 200ml – tuba
- intensywny krem wielofuncjonalny 250ml – zakręcane pudełko
- olejek do ciała 100ml

Wszystkie produkty daNatura to kosmetyki bez SLES, PEG, parabenów, olejów mineralnych, silikonów. Testowane na obecność metali ciężkich – nikiel.

Prawda, że brzmi zachęcająco ? Ja zdecydowałam się na intensywny krem wielofunkcjonalny o zapachu róży mosqueta, który przychodzi do nas zapakowany w uroczy kartonik, kryjący w sobie bardzo prosty w swojej stylistyce słoiczek z przecudnie pachnącą zawartością :)
Czy krem sprawdził się u mnie równie dobrze, jak obiecuje to producent ? O tym poniżej :)

daNatura krem do ciała

Co obiecuje nam producent ?

daNatura krem do ciała o zapachu róży

ROSA MOSQUETA INTENSYWNY, MULTIFUNKCJONALNY KREM DO CIAŁA
AKSAMITNA SKÓRA

Uelastyczniający, wygładzający, zawiera olejek z rosa mosqueta bogaty w wit.A, zmiękczający olejek migdałowy i uelastyczniający olejek z jojoby; intensywnie i długo odżywia, pomagając w zapobieganiu starzeniu skóry.

Przeznaczony szczególnie do skóry suchej i odwodnionej

Weryfikacja obietnic

daNatura krem do ciała nawilżający róża mosqueta

Pierwszą rzeczą, którą możemy zauważyć po wydobyciu słoiczka z pudełka i jego odkręceniu jest plastikowe zabezpieczenie, które daje nam gwarancję tego, że nikt wcześniej w naszym słoiczku nie "grzebał" palcami. Wiele polskich firm powinno się uczyć od swoich zagranicznych kolegów i wprowadzać takie rozwiązania u siebie !
Po odbezpieczeniu kremu nasz nos "atakuje" przepiękny, różany zapach. Krem ma gęstą konsystencję, ale idealnie rozprowadza się na naszej skórze. Z racji bogatej formuły potrzebujemy trochę czasu, żeby produkt się wchłonął, ale absolutnie mi to nie przeszkadza - efekty, które on daje zdecydowanie są tego warte ! 

daNatura krem do ciała róża

Skóra po użyciu tego produktu jest nawilżona i ujędrniona. Nawilżenie jest tak mocne, że jeszcze rano czuć gładkość skóry i zapach róży. Dlatego, że jest to produkt naturalny nawilżenie jest prawdziwe, a nie tylko złudnym uczuciem nawilżenia, jakie dają nam podobne produkty z parafiną w składzie. 
Dzięki temu kremowi nie mam już problemów z przesuszoną skórą na przedramionach i łokciach - krem poradził sobie z tymi miejscami wyśmienicie :)

daNatura krem do ciała nawilżanie wygładzenie róża

Jeśli szukacie dobrze nawilżającego, a dodatkowo naturalnego produktu ten krem jest dla Was przeznaczony. Możecie go dostać w sklepie Maya: daNatura wielofunkcjonalny wygładzający krem do ciała :)


Miałyście kiedyś produkty tej marki ? A może znacie inne, naturalne balsamy do ciała ?

Produkt ten otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym Maya - nie miało to wpływu na moją ocenę :)

14 komentarzy:

  1. nie słyszałam! Zaraz przejrzę sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam! Koniecznie muszę nadrobić zaległości :)

    miły pościk, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale lubię kremy o gęstej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nia miałam ich produktów, ale tego zapragnęłam :) Mówisz, że zapach różany? Mniami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam :D
      Ja na pewno skuszę się jeszcze no coś innego tej marki :)
      Taaaak <3

      Usuń
  5. Nie miałam nigdy naturalnych kosmetyków, tego kremu też nie znam, ale widzę, że fajnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jestem maniaczka kremow do ciala ! :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/magiczne-kosmetyki-zamkniete-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam Ci ten spróbować - będziesz zachwycona :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia