sobota, sierpnia 06, 2016

MIXA HYALUROGEL - KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY DO TWARZY

Dzisiaj pora na recenzję intensywnie nawilżającego kremu do twarzy marki Mixa. Do tej pory nie miałam styczności z tą marką - słyszałam o niej, ale nie miałam okazji nic używać. Dlatego, gdy pojawiła się okazja przetestowania nowego kremu Mixa Hyalurogel od razu zgłosiłam się do testu na portalu ofeminin.pl. Bardzo się cieszę, że zostałam wybrana do tego testu, ponieważ w końcu mogłam poznać markę, o której tyle dobrego czytałam :)
Zapraszam Was na recenzję :)

Mixa krem nawilżający do twarzy

MIXA HYALUROGEL

Mixa krem nawilżający do twarzy


Co obiecuje nam producent ? 
Krem intensywnie nawilżający to kosmetyk stworzony dla osób o skórze wrażliwej, która wykazuje oznaki odwodnienia odpowiedzialne za jej zmęczenie, spadek elastyczności i utratę blasku. Mixa HYALUROGEL dostarcza i utrzymuje nawilżenie skóry przez 24 h, dzięki formule wzbogaconej w kwas hialuronowy, zdolny wiązać 1000 razy więcej wody niż sam waży.
Unikalna wodno-żelowa konsystencja Mixa HYALUROGEL szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy.

Odczuwalne rezultaty:
Skóra jest natychmiast intensywnie nawilżona, staje się miękka i promienieje zdrowym blaskiem.

Skład
Aqua / Water, Glycerin, Dimethicone, Caprylic / Capric Triglyceride, Squalane, Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, BHT, Biosaccharide Gum-1, Caprylyl Glycol, Copper Gluconate, Dimethiconol, Disodium EDTA, Magnesium Aspartate, Phenoxyethanol, Poloxamer 338, Sodium Hyaluronate, T-Butyl Alcohol, Xanthan Gum, Zinc Gluconate, Parfum / Fragrance

Mixa krem nawilżający do twarzy

Weryfikacja obietnic
Dla mnie lato jest taką porą roku, gdzie stawiam na nawilżające, ale lekkie i szybko się wchłaniające się kremy do twarzy. Nienawidzę tego, gdy krem długo się wchłania, szczególnie wtedy gdy na zewnątrz panują upały. Mam wtedy wrażenie, że wręcz pocę się tym kremem - brr, niefajne uczucie.
Nowość marki Mixa zapakowana jest w kartonik, który kryje w sobie szklany słoiczek z kremem o konsystencji szybko wchłaniającego się żelu. Przeznaczony jest on do skóry wrażliwej, normalnej i odwodnionej. Zawiera w sobie 7% kwasu hialuronowego oraz glicerynę, a co dla mnie najważniejsze nie ma w swoim składzie parafiny, której staram się unikać.

Mixa krem do twarzy

Po nałożeniu krem szybko się wchłania. Skóra jest nawilżona i ujędrniona. Jak wiecie mam wrażliwą skórę twarzy i boję się nakładać na nią nowości, ale w tym przypadku moje obawy okazały się niepotrzebne. Krem w żadnym przypadku mnie nie uczulił. 
Idealnie nadaje się jako kosmetyk po nieprzespanej nocy - ładnie rozświetla twarz, sprawiając wrażenie wypoczętej i nawilżonej skóry. 
Nawilżenie, które daje nam krem jest długotrwałe. Nadaje się on również pod makijaż, sprawiając dodatkowo że trwałość naszego makijażu jest przedłużona  (nawilżona skóra = dłuższe utrzymywanie się na niej kosmetyków kolorowych).
Ze swojej strony gorąco polecam Wam ten krem ! Przystępna cena (w Rossmanie możecie go dostać już za 24,99 zł), dobry skład dla wrażliwców oraz długotrwałe nawilżenie połączone z szybkim wchłanianiem - to daje nam idealny krem na lato :)

Jesteście ciekawe opinii innych testerek ? Już teraz wejdźcie na stronę ofeminin.pl i przeczytajcie opinie pozostałych Ambasadorek :)

Miałyście okazję używać ten krem ? A może inne kosmetyki marki Mixa są Waszymi ulubieńcami ? 

42 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce kremu, ale przyznam, że zaciekawiłaś mnie tą recenzją! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie udało mi się otrzymać go w ramach testów na Ofeminin. Ciekawy krem, ja lubię takie dobre nawilżacze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda :( Naprawdę warty wypróbowania, szczególnie teraz, w czasie lata :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować :)
      To mój pierwszy produkt tej marki i na pewno nie ostatni :D

      Usuń
  4. O ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził jako baza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Koniecznie muszę wypróbować go u siebie :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym kremem..:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego kremu, po Twojej recenzji już wiem, że się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie on podoba ale musze wykonczyc inne:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś ich płyn micelarny i był okej, ten krem mnie ciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy produkt tej marki i już teraz wiem, że nie ostatni ;)

      Usuń
  10. lubię kosmetyki Mixa :) i mój synek też :) PS. Fajny kubek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero mój pierwszy produkt, ale na pewno rozejrzę się w ich ofercie :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  11. Aktualnie mam zbyt dużo kosmetyków na liście do wypróbowania, aby ten krem też się tam znalazł. Poza tym ta marka jakoś szczególnie nie zwróciła mojej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie miałam z nią do czynienia - to dopiero pierwszy produkt tej marki :)

      Usuń
  12. Nie miałam okazji go wcześniej używać, ale zastanawiałam się kiedyś na jego kupnem, ale ostatnie wybór padł na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mixę znam, jednak sama nie używam produktow tej marki. Jak na razie testuję krem ze śluzem ślimaka Orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba czegoś takiego właśnie szukam :) Muszę sprawdzić czy jest u mnie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś płyn micelarny tej marki- miło go wspominam ;-) Kiedyś też, pod wpływem wielu zachwytów, niemal kupiłam inny krem Mixy, ale w porę spojrzałam, że ma parafine w składzie ...
    Ten kremik, który opisujesz całkiem przyjemny się wydaje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę parafiny w składzie kosmetyków :/
      Ten na szczęście jej nie ma :)

      Super avatar ♥

      Usuń
  16. Jeszcze nie mialam niczego z Mixy :) Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować :)
      Dziękuję i już wpadam do Ciebie :)

      Usuń
  17. Ciekawy krem :) Ja teraz mam skórę wrażliwą przez kuracje antytrądzikowe i szukam czegoś łagodnego dla skóry :) Fajnie, że krem dobrze nawilża, daje efekt ładnie rozświetlonej skóry i nadaje się pod makijaż. Chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien się sprawdzić, bo naprawdę jest delikatny, a dodatkowo super nawilża :)

      Usuń
  18. tak myslalam,ze to z ofeminin. gratulacje !! mi sie w ogole tam nie udaje dostac do testów. :( raz dostalam paczke, ale szukali 500 osob hehe.

    zapraszam do mnie
    http://pa2ul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie zawsze wybierają - a tutaj akurat się udało ;)
      Będę trzymać kciuki, żeby następnym razem udało Ci się dostać ;)

      Usuń
  19. ciekawy krem. U mnie może też by się sprawdził ;)
    ja też nie wiem dlaczego Cię nie obserwowałam i już nadrobiłam zaległość. Czekam na obiecany post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe - jest naprawdę delikatny, a dodatkowo super nawilża :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  20. Ciekawy produkt, mimo, że do skóry wrażliwej, mojej też się przyda

    OdpowiedzUsuń
  21. O kremie już trochę czytałam i chcę go przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia