czwartek, sierpnia 25, 2016

OLIVOLIO - MASKA DO WŁOSÓW CIENKICH I KRUCHYCH

Czy ktoś z Was słyszał o greckiej firmie Olivolio ? Ja też nie, ale dzięki youtuberce SkinTherapy22 i jej filmikowi o Letniej pielęgnacji włosów poznałam tą firmę i skusiłam się na kilka produktów do pielęgnacji włosów.
Od kiedy poznałam stronę Anwen stałam się włosomaniaczką i z ogromnym zapałem testuję nowości, szczególnie kieruję się ku naturalnej pielęgnacji. Marka Olivolio idealnie wpisuje się w moje potrzeby.

OLIVOLIO to greckie kosmetyki, które są produkowane przez cenionego producenta Phenomenon Ltd. Firma działa na rynku kosmetycznym od 1995 r, wykorzystując najwyższej jakości naturalne składniki. Główną bazę kosmetyków stanowi grecka oliwa typu "Extra Virgin"- pochodząca z ekologicznych upraw drzew oliwnych "Organically Cultivated". 
Wartości oliwy z oliwek są znane już od czasów starożytnych, była symbolem bogactwa, zdrowia, mocy i piękna. W kosmetykach OLIVOLIO wykorzystuje się również inne cenione składniki takie jak: kwas hialuronowy, urea, gliceryna, pantenol, alantoina, koenzym Q10, peptydy, ceramidy, wosk pszczeli, olej jojoba, olej migdałowy, olej z zarodków pszenicy, wyciąg z aloesu, olej z rozmarynu, koalin, proteiny ryżowe, masło kupasu, woda źródlana, extrakt z paproci, żeń szeń, olejek lawendowy, olejek z drzewa sandałowego, masła shea, masło kakaowca, ekstrakt Ylang Ylang.
Preparaty OLIVOLIO posiadają certyfikat Narodowej Organizacji Farmaceutycznej. Kosmetyki nie posiadają parabenów, silikonu i olei syntetycznych, nie są testowane na zwierzętach i posiadają certyfikat badań dermatologicznych.

Jak widzicie kosmetyki te są w pełni naturalne, nie testowane na zwierzętach, a co dla mnie najważniejsze nie mają w swoich składach olei syntetyczny i parafiny. Prawda, że brzmi zachęcająco ?
No to teraz zapraszam Was na recenzję maski do włosów cienkich i kruchych :)

Olivolio maska do włosów cienkich i kruchych

OLIVOLIO MASKA DO WŁOSÓW CIENKICH I KRUCHYCH

Olivolio maska do włosów cienkich i kruchych

Co obiecuje nam producent ?

  • regeneruje
  • nadaje włosom zdrowy wygląd
  • nawilża
  • wygładza
  • nadaje blask
Nourishing Hair Mask to maska przeznaczona do pielęgnacji włosów cienkich i słabych.

Formuła maseczki to doskonałe połączenie składników aktywnych. Maska świetnie regeneruje nawet bardzo cienkie włosy, wzmacnia i chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz cieplnymi. Fantastycznie odżywia i nawilża, wygładza, nadaje sprężystość, elastyczność i blask. Ponadto nadaje włosom silny i zdrowy wygląd zachowując jednocześnie ich lekkość.  

Połączenie wysokiej jakości składników takich jak; oliwa z oliwek* extra virgin, wyciąg z liścia oliwki*, masło shea**, wyciąg z liścia aloesu*, olej z kiełków pszenicy*, proteiny pszenicy**, ceramidy**, pro-witamina B5**, witamina B3, witamina B7(H), pentanol, gliceryna. Maska wzmacnia włosy, nadaje im zdrowy wygląd. Włosy są miękkie w dotyku. Doskonała do codziennego użytku dla włosów cienkich i kruchych.

Weryfikacja obietnic

Olivolio maska do włosów cienkich i kruchych

Zacznę od tego, że maseczka dostępna jest stacjonarnie w drogerii Natura, a w internecie można ją dostać m.in na stronie producentasklepie internetowym-Kosmetyki Naturalne Maya oraz w drogerii internetowej ekobieca.pl
Zdecydowałam się na wersję do włosów cienkich i kruchych, pomimo tego, że moje włosy do cienkich nie należą. Zatem - dlaczego ta wersja ? Ano dlatego, że obawiałam się nadmiernego obciążenia włosów. Z powodu tego, że w swojej pielęgnacji włosów używam produktów naturalnych to nie dostarczam moim włosom silikonów i dlatego są one bardziej łamliwe od włosów, których właścicielki stosują w swojej pielęgnacji produkty je posiadające. 

Olivolio maska do włosów cienkich i kruchych

Maska przychodzi do nas zapakowana w uroczy kartonik o przepięknej stylistyce, który kryje w sobie oliwkowozielony słoiczek. Po odkręceniu wieczka naszym oczom ukazuje się plastikowe zabezpieczenie - ogromny plus ! Uwielbiam, gdy kosmetyki są tak zabezpieczane :) Brawo dla Olivolio :)
Po odbezpieczeniu słoiczka naszym oczom ukazuje się treściwa maseczka - jest tak gęsta, że nawet po odwróceniu słoiczka do góry dnem nic nam z niego nie wypływa ! Maska pachnie delikatnie i bardzo ładnie. 
Jest to pierwszy produkt do włosów, gdzie muszę przyznać producentowi, że to co obiecał naprawdę się sprawdziło.
Maseczka idealnie nawilża włosy, wygładza je, nadaje blask, a dodatkowo ułatwia rozczesywanie. Po jej zastosowaniu zauważyłam zmniejszoną łamliwość włosów - mniej zostaje ich na szczotce w trakcie czesania zarówno mokrych (tak, czeszę mokre włosy, pomimo że wszędzie piszą/mówią, że nie wolno - czeszę na mokro i zarówno ja, jak i moje włosy mają się dobrze), jak i suchych włosów. 
Włosy są idealnie nawilżone, ale nie obciążone, nie strączkują się. Produkt nie przyśpiesza przetłuszczania włosów, a włosy są lekkie i pełne objętości.

Olivolio maska do włosów cienkich i kruchych

Maskę stosuję już prawie miesiąc i naprawdę zauważyłam, że włosy są zregenerowane - powtarzam zregenerowane, a nie tylko dające wrażenie zregenerowania ;) Nawet domownicy zauważyli poprawę stanu moich włosów, a to już naprawdę duże osiągnięcie ;)

Jeśli szukacie dobrej maseczki do włosów, a boicie się obciążenia to ten produkt jest dla Was idealny - nawilży Wam włosy, wygładzi, nada blasku, ale nie obciąży włosów :)
Ja swoją maseczkę dostałam dzięki uprzejmości sklepu internetowego - Kosmetyki Naturalne Maya i bardzo za to dziękuję - dzięki temu skusiłam się na inne produkty marki, o których za niedługo też Wam opowiem :)


Miałyście jakieś produkty tej marki ? A może znacie inne, naturalne kosmetyki do włosów godne polecenia ?

Produkt otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym -Kosmetyki Naturalne Maya - nie miało to wpływu na moją ocenę :)

10 komentarzy:

  1. Nie znam tej maski, ale chyba byłaby dobra dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olivolio ma w swojej ofercie kilka masek do włosów - polecam jakąś wypróbować :)

      Usuń
  2. Ale ładne opakowanie, z chęcią przetestuje ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, ale widzę pretekst by się z nią zapoznac.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wzięłabym ją w swoje łapki, mim że włosy nie są ani cienkie, ani kruche :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam ja wypróbować - efekty są naprawdę powalające :D

      Usuń
  5. akurat szukałam odżywki / maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D
      Zarówno maska jak i odżywka tej marki (recenzja za niedługo) są super <3

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia