wtorek, sierpnia 23, 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI Z TRUSTED COSMETICS - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA

Kolejny tydzień i znowu pora na post z serii "Opróżniamy nasze kosmetyczki". Dzisiaj przedstawię Wam swoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji ciała :)
Produktów nie ma dużo, ponieważ w kwestii pielęgnacji ciała jestem minimalistką z powodu braku czasu ;) Na szczęście moje ciało ni buntuje się przeciwko temu i jest zadowolone z takiej pielęgnacji.

Peeling do ciała Joanna, żel pod prysznic Nivea, mydło Dove, krem do ciała daNATURA

ŻEL DO MYCIA CIAŁA NIVEA FREE TIME

Co obiecuje nam producent ?

Zainspiruj swoje zmysły orzeźwiającym zapachem karamboli, podczas gdy jedwabiście kremowy żel z pielęgnującym mleczkiem aloesowym otoczy Cię miękką pianą.
Nawilżająca technologia Hydra IQ, abyś poczuła jak miękka może stać się Twoja skóra. Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn - białek stymulujących powstawanie nowych kanalików dystrybuujących wodę w skórze, jest ona optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka. Poczuj się jak nowo narodzona!

Weryfikacja obietnic
Jak już wcześniej pisałam jest to mój ulubiony żel pod prysznic. Robi to co ma robić żel, czyli oczyszcza naszą skórę, dodatkowo jej nie wysuszając. Jeśli nie macie wymagającej skóry możecie nawet poczuć lekkie nawilżenie skóry. Dodatkowo przepięknie pachnie ! Uwielbiam ten zapach - jest obłędny ♥

PEELING MYJĄCY JOANNA NATURIA Z GRUSZKĄ

Peeling do ciała Joanna, żel pod prysznic Nivea, mydło Dove, krem do ciała daNATURA

Co obiecuje nam producent ?
Problem

Skóra wymagająca wygładzenia i oczyszczenia.

Efekt
Skóra jest odświeżona i oczyszczona, gładka i miła w dotyku oraz przyjemnie pachnąca.

Składniki wiodące
Specjalnie dobrane receptury zapewniają skuteczne nawilżenie, a drobinki ścierające skutecznie usuwają martwe komórki naskórka, przygotowując skórę do przyjęcia kosmetyków pielęgnacyjnych.

Weryfikacja obietnic
Któż z nas nie zna małych, uroczych peelingów do ciała z Joanny ♥ Każdy z nich pachnie przepięknie, owocowo, a dodatkowo idealnie peelingują nasze ciało, pozostawiając je gładkie i przygotowane na dalsze zabiegi pielęgnacyjne. 

KREM WIELOFUNKCJONALNY DANATURA MOSQUETA

Jeśli chodzi o ten produkt to jego recenzję możecie już znaleźć już u mnie na blogu: Krem wielofunkcjonalny daNATURA Mosqueta
W tym miejscu mogę Wam tylko powiedzieć, że jest to najlepszy balsam/masło do ciała jakie do tej pory miałam okazję stosować ♥

MYDŁO W KOSTCE DOVE

Peeling do ciała Joanna, żel pod prysznic Nivea, mydło Dove, krem do ciała daNATURA

Co obiecuje nam producent ?
Kremowa kostka Dove składa się w ¼ z kremu nawilżającego, dzięki czemu już podczas mycia pielęgnuje skórę, przywracając jej prawidłowy poziom nawilżenia. Ponadto zawiera niezwykle delikatne składniki myjące, skutecznie oczyszczające skórę, nie powodując podrażnień. Idealnie usuwa zanieczyszczenia, jak i makijaż. Neutralne pH zapewnia prawidłowy odczyn powierzchni skóry. Zawiera delikatną, oryginalną kompozycję zapachową. Odpowiednia do wszystkich rodzajów skóry i dla osób w każdym wieku.

Rekomendowana przez polskich dermatologów.

Weryfikacja obietnic
Mam wrażenie, że nie ma osoby, która nie zna standardowej kostki myjącej z Dove ;)
W moim domu gości ona od kiedy pamiętam. Używam jej zarówno do mycia rąk, jak i mycia ciała i w obu rolach sprawdza się genialnie. Dzięki temu, że zawiera w sobie krem nawilżający, pielęgnuje naszą skórę, nie wysuszając jej. Idealnie sprawdza się dla wrażliwej skóry nie podrażniając jej. Mydło z Dove to mój codzienny must have, bez którego nie wyobrażam sobie swojej pielęgnacji ciała :)

A jakie są Wasze ulubione kosmetyki do pielęgnacji ciała ? Znacie produkty, które opisałam ?

32 komentarze:

  1. Znam Twoje produkty :) Dove i Nivea to zawsze dla mnie pewniaki, dzięki swojej delikatnej konsystencji i formule :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten peeling z gruszką musi nieziemsko pachnieć...? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No baaa - uwielbiam gruszkę jako owoc, a Joanna sprawia, że podczas używania tego peelingu mam ślinotok ;)

      Usuń
  3. Mydełko Dove miałam kiedyś tylko w innej wersji i naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam każdą wersję Dove, jednak to ta klasyczna najczęściej gości w mojej łazience ;)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa żelu pod prysznic Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, szczególnie ze względu na zapach <3

      Usuń
  5. Miałam inne wersje peelingów myjących Joanny. Dla mnie efekt wygładzenia jest dość słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, efekt nie jest spektakularny, ale nie oszukujmy się - kupuję je głównie dla zapachu <3

      Usuń
  6. peelingi Joanny były kiedyś w mojej łazience, były rewelacyjne. Sama nie wiem czemu w ogóle nie mam żadnego :( Zapraszam do oblukania mojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Nivea moja mama często kupuje te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zele z nievea uwielbiam !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wondershow-volume-mascara-eveline.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kosmetyki!
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. znam peeling gruszkowy, bosko pachnie :D aktualnie jestem fanką jeszcze piękniej jak dla mnie pachnących peelingów z Barwy, polecam :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tego peelingu z gruszką. Musi fajnie pachnieć :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting products)

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam do tej pory o Danatura Mosqueta :) Bardzo mnie zaciekawił ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. Również posiadam peeling Joanny, ale jego skład nie jest najlepszy. Następnym raz sięgnę po coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, składy nie są zbyt dobre, ale dla tego zapachu warto zgrzeszyć ;)

      Usuń
  15. Fajne wyzwanie,pięknie u Ciebie.Kosmetyki przepiękne..Również używam peelingów Joanny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia