wtorek, sierpnia 16, 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI Z TRUSTEDCOSMETICS - KOSMETYKI DO MAKIJAŻU

Dzisiaj pora na kolejny post ujawniający co skrywa moja kosmetyczka. Przedstawię Wam swoje ulubione produkty do makijażu. Z racji tego, że mój makijaż jest raczej minimalistyczny to produktów tych nie będzie dużo, ale mam nadzieję, że pomimo tego z przyjemnością przeczytacie dzisiejszy wpis :)
Zapraszam :)

Maybelline dream matte mousse, dream lumi touch, bourjois, max factor, wibo

PODKŁAD MAYBELLINE DREAM MATTE MOUSSE

Podkładu tego używam już dobrych kilka lat i jest to mój must have ! Mam go w najjaśniejszym odcieniu czyli 20 Cameo. Sprawdza się u mnie idealnie - bardzo dobrze stapia się z cerą, nie ściera się i nie tworzy efektu maski. Nawet nie wymaga przypudrowania. Jego krycie oceniam na średnie. Utrzymuje się u mnie cały dzień. 
Jednak ostatnio nie widzę go w żadnych drogeriach - wydaje mi się, że producent go wycofał :( 
Dajcie znać jeśli coś o tym wiecie - będę Wam bardzo wdzięczna za wszystkie informacje na ten temat :)

KREMY BB SKIN79

Skin79 bb gold, orange, pink

Kremy BB są dla mnie ogromnym odkryciem. Używam ich na wiosnę i w lecie - zapewniają nie tylko ładne krycie i wyrównanie kolorytu cery, ale dodatkowo ochronę przed promieniami UV :)
Moją ulubioną jest wersja pomarańczowa, na drugim miejscu plasuje się wersja Pink ;) 
Jeśli jeszcze nie miałyście tych produktów, to zachęcam Was do ich wypróbowania - pełną recenzję możecie znaleźć na moim blogu: Kremy BB marki Skin79 :)

PUDER BOURJOIS HEALTHY BALANCE

Jest to mój ulubiony puder do twarzy ♥ Kiedyś miałam puder matujący z Maybelline (chyba Affinitone), ale nie sprawdził się u mnie dobrze. Gdy tylko zakupiłam produkt od Bourjois byłam zachwycona. 
Produkt idealnie matuje twarz, ale nie jest to taki brzydki, pudrowy mat, tylko taki satynowy. Skóra wygląda na świeżą i wypoczętą. Puder nie "ciastkuje" się i daje delikatne krycie. Mam go w najjaśniejszym kolorze 52 vanille. Aktualnie już sięga dna, ale na pewno kupię go ponownie :)

KOREKTOR DREAM LUMI TOUCH

Kolejny produkt z marki Maybelline w mojej kosmetyczce i kolejny ulubieniec. Nie umiem już policzyć, które to moje opakowanie tego korektora, ale jak dla mnie jest on idealny. Przepięknie rozświetla okolice pod oczami, a dodatkowo kryje (krycie-średnie) cienie pod oczami. Nie przesusza tej okolicy, nawet wtedy gdy zapomnę nałożyć rano kremu pod oczy. Czy kupię go ponownie ? Na pewno :)

Paleta Sleek, Maybelline Color Tattoo 24h on and on bronze, mac factor, dream lumi touch

TUSZ DO RZĘS MAX FACTOR MASTERPIECE


Jak chodziłam do podstawówki to pamiętam, że tusz ten podkradałam mojej mamie ;)
Gdy dorosłam zaczęłam go sobie sama kupować i jestem bardzo zadowolona z efektu jaki daje - rzęsy są idealnie podkręcone, wydłużone i mega czarne. Tusz w ciągu dnia się nie osypuje, co jest jego ogromnym plusem. 

PALETKA CIENI W7 NAKED NUDES

Paletkę tą kupiłam na stronie mintishop.pl (niestety teraz już jej tam nie ma) i byłam zachwycona. Jest to już moja druga paletka :) 
Idealnie nadaje się zarówno do dziennych, jak i wieczorowych makijaży. Troszkę się osypuje, ale nie jest to dla mnie problemem, gdyż najpierw wykonuję makijaż oczu, a dopiero potem twarzy ;)

PALETA CIENI SLEEK OH SO SPECIAL

Paletka ma w swojej gamie przepiękne kolory, jednak rzadko jej używam. Dlaczego ? Nie mam pojęcia. Pewnie z powodu braku czasu, gdy maluję się rano przed wyjściem. Ale teraz patrząc tak na nią na zdjęciu mam ochotę zacząć się nią malować częściej, więc pewnie teraz W7 pójdzie w odstawkę, a ja skupię się na paletce od Sleeka. 
Sleek ma w swojej ofercie dużą ilość palet i na pewno każda z Was znajdzie coś idealnego dla siebie. Ja zdecydowałam się na Oh so Special i jestem zadowolona :)

CIEŃ W KREMIE MAYBELLINE COLOR TATTOO 24H

Cień w bardzo znanym i lubianym kolorze czyli 35 On and on Bronze - przepiękny złoto-brązowy kolor. Utrzymuje się długo na naszej powiece, nie roluje się i jest idealną bazą pod inne cienie. Zazwyczaj, gdy nie mam czasu na jakiś dokładny makijaż, nakładam go palcem na powiekę, rozcieram i mam super makijaż, który utrzymuje mi się cały dzień. 

Maybelline dream lumi touch, bourjois, maybelline, wibo

POMADKI MAYBELLINE

Jak pisałam ostatnio - nie mam pojęcia co to za seria pomadek, ale z tego co wiem, to Maybelline nie ma już ich w swojej ofercie. Posiadam je dwie - 120 petal rebel oraz 620 bare to be bold. Są to moje ulubione pomadki, które dają ładny kolor, a dodatkowo nie wysuszają ust. Nie utrzymują się długo, ale nie jest to dla mnie problemem :)

POMADKA WIBO ELIKSIR

Swojego czasu bardzo znana w blogosferze pomadka (odcień 05) i przez to trudno dostępna w drogeriach. Ja skusiłam się na nią w Rossmannowskiej promocji i do dzisiaj nie żałuję. Jest to typowy nudziak. Pasuje zarówno do codziennego, jak i wieczorowego makijażu. Nie wysusza ust. 

Też bierzecie udział w wyzwaniu trustedcosmetics ? Jeśli tak, to jestem ciekawa jakich produktów do makijażu używacie :)

53 komentarze:

  1. A ja natomiast uwielbiam złoty BB ;-) idealnie pasuje do mojego odcienia skóry. Gdy moja cera była w gorszym stanie nie mogłam się do niego przekonać, a teraz porzuciłam wszystkie podkłady ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę paletkę Sleek, ale w końcu się jej pozbyłam, bo odcienie były nie do końca 'moje". Są łądne, ale lepiej mi w innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kosmetyki,zwłaszcza kremy BB

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że jeszcze nie miałam żadnych z powyższych kosmetyków u siebie, a o tej pomadce z Wibo też jakimś cudem nie słyszałam :) Przy najbliższej okazji w Rossmannie na pewno się za nią rozejrzę! Dziękuję za odwiedziny u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego samego pudru i jestem zadowolona :)kusząca jest paletka sleeka! Miły pościk, pozdrawiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mnie zaciekawiłaś tymi kremami BB :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super masz te paletki, no i kremy BB :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jeszcze nie używałam żadnego kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie te BB były z jasne :) Też mam i lubię ten cień Color Tattoo :)
    A mój post w ramach wyzwania pewnie ukaże się w czwartek lub piątek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też posiadam te pomadki Maybelline i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka sleeka ma piękne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten korektor i jest bardzo dziwny jak dla mnie nie potrafię go rozgryźć, ma dziwny pomrańczowaty kolor :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeglądam kolejny blog i oglądam wpis z tej serii i twierdzę, że ile ludzi tyle ulubionych kosmetyków :) Żadnego z Twoich ulubieńców nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo fajnych produktów, niektóre z nich i u mnie sie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten puder Bourjois to byl jeden z moich pierwszych, kolorówkowych zakupów. Bardzo miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ciekawych kosmetyków do makijażu używasz :) Ja w ogóle jestem antycieniowa. Nie umiem ich ładnie rozprowadzać! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś kremy BB od Skin79 bodajże w 2 wersjach i też uważam że są super. Jednakże cena taka troszkę wysoka, więc puki co u mnie ich brak ;) Ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W moim wpisie również wspomniałam o paletce Oh So Special :) Wersja Au Naturel jest równie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne kosmetyki :) żadnego z nich jeszcze nie miałam ;) coś mi się jedynie kojarzy, że miałam kiedyś pomadkę wibo
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Puder Bourjois bardzo fajny też fo używam ... każdy z nas znajdzie coś dla siebie ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paletki, a kremy BB bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kosmetyki oraz zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam korektor pod oczy Maybelline. Rzeczywiście jest bardzo fajny, rozświetla. Niestety jestem alergiczką i często okolice oczu mam podrażnione i wysuszone wtedy musiałam z niego zrezygnować, gdyż podkreślał suchą skórę. Śliczne zdjęcia tak w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, szkoda :( Ja na szczęście nie mam problemów z tą okolicą (oprócz cieni) :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  24. Uwielbiam musy zamiast ciężkich podkładów, niestety nie ma wielkiego wyboru. Ten z Maybelline bardzo lubie odcień sand. Kiedyś używałam z Loreal ale niestety wycofali i został tylko ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale obawiam się, że ten z Maybelline też jest wycofany :(

      Usuń
  25. Bardzo lubię kremy BB, ale tych od Skin79 jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia