wtorek, sierpnia 30, 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI Z TRUSTEDCOSMETICS - ULUBIONE PERFUMY

Pora na kolejny post powstały w ramach wyzwania z portalem trustedcosmetics.pl - moje ulubione perfumy.
Pierwszy flakonik tych perfum dostałam na urodziny i od tego czasu jestem wierna temu zapachowi, okazyjnie zdradzając go z zapachami z Adidasa. O jakich perfumach mowa ? O perfumach, a ściślej mówiąc, wodzie toaletowej Bruno Banani Magic Woman.

Bruno Banani Magic Woman perfumy, woda toaletowa


BRUNO BANANI MAGIC WOMAN

Co o perfumach mówi ich producent ?
Bruno Banani Magic Woman to zmysłowy, owocowo - kwiatowy zapach, który ucieleśnia magiczny urok kobiecego piękna. Otwiera się świeżą, a przy tym elegancką kombinacją tonów arbuza, fiołków, męczennicy i czarnej porzeczki. Stopniowo przechodzi w owocowo - kwiatową, upojną mieszankę truskawek i konwalii. Zmysłowości perfumom Magic Woman dodaje sandałowe drzewo i piżmo, które tworzą podstawę zapachu.

Bądź prowokująca, piękna i wyjątkowa tak jak flakon, w którym perfumy Bruno Banani Magic Woman zostały skryte. Fioletowy kolor emanuje magicznym urokiem, który dopełnia kształt flakonu przypominający zmysłowe, kobiece linie. Zapach Magic Woman jest przeznaczony dla kobiet, które nie boją się flirtować i ukazać swojej kobiecej broni.

Perfumy Magic Woman pasują na każdą okazję, przy której chcesz być uwodzicielska i seksowna. Oczaruj swoje otoczenie, wpłyń na każdego mężczyznę, pozostaw niezapomniane wrażenie. Dzięki zapachowi Bruno Banani Magic Woman będziesz gwiazdą wieczoru pełnego emocji i namiętności. Prowokujący, zmysłowy i naturalnie piękny zapach perfum Magic Woman nie pozwoli żadnemu mężczyźnie być obojętnym.

Skład
Głowa
fiołek, czerwone owoce, passiflora, melon

Serce
truskawka, konwalia

Podstawa
drzewo sandałowe, piżmo

Recenzja
Bardzo trudno jest recenzować perfumy, ale postaram się to dla Was zrobić ;)
Zacznę od przepięknego flakonika, w który zapakowane są perfumy. Oprócz figlarnego kształtu można dostrzec głęboki, fioletowy kolor przechodzący od jasnego do ciemnego fioletu.
Zapach jest przepiękny - nadaje się zarówno na dzień, jak i na wieczór. Długo się utrzymuje zarówno na naszej skórze, jak i naszych ubraniach. Jednak nie polecałabym go bardzo młodym dziewczynom, z powodu głębokiego zapachu piżma. Zdecydowanie nadaje się dla kobiet odważnych, świadomych swojej wartości i atrakcyjności ;)
Niestety, jest jeden minus tych perfum - są słabo dostępne w drogeriach :( Praktycznie nie widziałam już ich stacjonarnie od prawie 2 lat. W internecie możecie je dostać w drogerii iperfumy.pl :)

Miałyście kiedyś te perfumy ? A może inne produkty marki Bruno Banani przypadły Wam do gustu ?

20 komentarzy:

  1. Nie znam tych perfum :) ps. Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy ;) Bruno Banami kiedyś męskie wybieraliśmy z bratem, były bardzo fajne i nietuzinkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana tym zdjęciem powaliłaś mnie na kolana....:-) wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ich jeszcze nigdy, ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie numer jeden to ostatnio CK Beauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego zapachu, jestem jednak bardzo ciekawa, czy by mi przypadł do gustu! Buteleczka ma bardzo ciekawy kształt, a zdjęcie no po prostu mistrzostwo! Jesteś prze! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale BB mają ciekawe zapachy, zawze w drogeriach je wącham hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tych perfumach, ale nie wiem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubóstwiam ten zapach <3 Powoli kończę drugi flakonik.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia