czwartek, sierpnia 04, 2016

Szampon Insight Daily Use oraz odżywka Insight Anti Frizz - duet idealny

Okres wakacyjny sprzyja wyjazdom. Z reguły staramy się ograniczyć nasz bagaż do minimum. Trudno zrezygnować nam z dodatkowej bluzki lub sukienki, gdy miejsce to musi zająć szampon do włosów i odżywka. Wtedy idealnie sprawdzą się miniaturki szamponów i odżywek marki Insight. Markę tą możecie spotkać w hurtowniach fryzjerskich, salonach fryzjerskich oraz sklepach internetowych takich jak: wlosomaniacy.pl lub magcosmet.pl.
Miniaturki mają pojemność 100 ml, są więc idealne na wyjazdy (nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się zużyć więcej niż 100 ml produktu w czasie całego wyjazdu).
Zdecydowałam się na szampon energetyzujący Insight Daily Use oraz odżywkę nawadniającą Insight Anti Frizz. (jeśli klikniecie na linki przeniosą Was one do sklepu internetowego, gdzie możecie zakupić te produkty - aktualnie jest na nie promocja, więc polecam skorzystać).
Jak się u mnie sprawdziły ? O tym poniżej :)

Insight szampon daily use i odżywka anti frizz


SZAMPON INSIGHT DAILY USE

Insight daily use szampon miniaturka


Co obiecuje nam producent ?
Głęboko oczyszcza i rewitalizuje strukturę włosa od nasady aż po same końce. Dodaje włosom blasku i witalności bez ich obciążania. Ma działanie antyseptyczne, zapobiega zakażeniom skóry głowy.
NIE ZAWIERA: SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych.
ZAWIERA: Organiczne ekstrakty z cytryny, masła z moreli, oleju słonecznikowego i oleju z kiełków kukurydzy.

Ekstrakty
Organiczny ekstrakt z cytryny ma właściwości oczyszczające i antyseptyczne. Energetyzujący kompleks z masła z moreli, oleju słonecznikowego i oleju z kiełków kukurydzy działa nawilżająco i odżywczo, tworzy powierzchnię ochronną na włosach.

Skład produktu
Aqua (Water), Sodium Coceth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Zea Mais(Corn) Germ Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) FriutExtract, Prunus Armenica Kernel Oil, Hydrogenated Apricot Kernel Oil, Tocopherol, Perfum (Fragrance), Polyquternium-10, Citric Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Weryfikacja obietnic producenta ?
Jeśli chodzi o markę Insight nie jest to mój pierwszy kontakt z tą firmą. Od kiedy moja skóra głowy stała się wrażliwa i przestała tolerować drogeryjne szampony szukałam szamponów naturalnych, które delikatnie oczyszczały, nie podrażniając wrażliwej i podrażnionej (wtedy) skóry. Pamiętam, że pierwszą firmą, na którą trafiłam był Fitomed, dopiero po jakimś czasie na Instagramie mignęło mi zdjęcie produktów Insight i tak po nitce do kłębka zaczęłam się zagłębiać w filozofię marki, aż w końcu zdecydowałam się zakupić ich szampon (był to szampon przeciwłupieżowy, którego recenzję możecie przeczytać na moim blogu: Insight Anti Dandruff). 
Ale ! Przejdźmy do sedna, czyli do szamponu energetyzującego ;) 
Wiadomo, że na co dzień nasze włosy nie potrzebują aż tak silnego oczyszczania jakie daje nam wersja przeciwłupieżowa, dlatego warto zaopatrzyć się w coś, co delikatnie, acz skutecznie oczyści włosy, dodatkowo je pielęgnując. Wersja Daily Use przepięknie pachnie - jest to zdecydowana odmiana po wersji przeciwłupieżowej, która pachnie męsko - ja wyczuwam w tym zapachu żelki owocowe ♥
Szampon oczyszcza włosy i skórę głowy,  nie powodując jej przesuszenia ani podrażnienia. Włosy pięknie się błyszczą (na pewno jest to zasługa szamponu - nie nakładam odżywki przy skórze głowy, więc mogę to ocenić). Produkt nie plącze włosów - podczas jego spłukiwania są one wygładzone i nawilżone. 
Jest to szampon idealny do codziennego stosowania :)

ODŻYWKA INSIGHT ANTI FRIZZ

Insight Anti Frizz odżywka miniaturka


Co obiecuje nam producent ?
Ułatwia rozczesywanie splątanych kosmyków, silnie nawilża pozostawiając włosy lśniące i miękkie w dotyku od nasady aż po same końce
NIE ZAWIERA: Parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych.
ZAWIERA: Organiczne ekstrakty z siemienia lnianego, masła kakaowego, oleju z bawełny i oleju z konopi.

Ekstrakty
Organiczny ekstrakt z siemienia lnianego ułatwia rozczesywanie, zapobiega plątaniu się włosów oraz działa odżywczo. Kompleks ekstraktów z masła kakaowego, oleju z bawełny oraz oleju z konopi zmiękcza włosy i łagodzi podrażnienia skóry głowy.

Skład produktu
Aqua (Water), Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Cannabis Satica Seed Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Magnesium Nirate, Magnesium Chloride, Methychloroisothiazolinone, Methylisothiazoline

Weryfikacja obietnic
Zacznę od tego, że jest to odżywka inna niż wszystkie, jakie możecie spotkać w drogerii. Dlaczego ? Ano dlatego, że musicie ją trochę potrzymać na Waszych włosach ;) 
Producent zaleca nałożenie jej na wilgotne włosy na czas 3-5 minut. Nie powiem, było to dla mnie zaskoczeniem. Do tej pory nakładałam odżywkę i praktycznie zaraz ją spłukiwałam i efekt był od razu widoczny. W tym przypadku jest inaczej - jeśli nie potrzymacie jej na włosach odpowiedniego czasu, nie da Wam ona żadnych efektów. 
A jakie są te efekty ? Zdecydowanie warte czekania ;)
Do tej pory moim problemem były elektryzujące się i puszące włosy. Najprawdopodobniej do takiego stanu doprowadził je brak odpowiedniej pielęgnacji w czasie sesji egzaminacyjnej, gdy jedyne na co miałam czas to szybkie umycie włosów, niedbałe nałożenie odżywki i ewentualnie jakiegoś silikonowego serum po myciu i pozostawienie ich samym sobie - oj nieładnie je traktowałam, a one odwdzięczyły mi się puchem i elektryzowaniem i miały rację ;)
Odżywka Anti Frizz jest dla mnie idealna ! Już w trakcie jej spłukiwania odczuwam ogromną różnicę. Włosy są tak gładkie, że mogę bez problemu rozdzielać pasma w trakcie spłukiwania, co do tej pory było niewykonalne. Dodatkowo są one nabłyszczone i nawilżone, a nawilżenie utrzymuje się na nich aż do następnego mycia (przy długich włosach czasami miałam problem, że włosy były nawilżone tylko w dzień mycia, a już na następny dzień odczuwałam ich suchość). Produkt ułatwia też rozczesywanie włosów, dzięki czemu mniej włosów mi się łamie :)

PODSUMOWANIE
Szampon energetyzujący Daily Use i odżywka Anti Frizz tworzą duet idealny ! Szampon nie przyśpiesza przetłuszczania włosów, ładnie je nawilża i odbija od nasady. Natomiast odżywka wygładza włosy, nabłyszcza je i nawilża. Włosy po tym duecie tworzą idealną taflę błyszczących włosów !
Jeśli jedziecie na wakacje (lub po prostu chcecie wypróbować te produkty) polecam Wam zakupić te miniaturki ! ♥

Miałyście kiedyś produkty marki Insight ? A może znacie inne, naturalny produkty do włosów ?

Produkty otrzymałam w ramach współpracy z firmą magcosmet.pl - nie miało to wpływu na moją ocenę o nich :)

34 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy kosmetyków tej marki, fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super ! W przystępnej cenie i z bardzo dobrym składem :)

      Usuń
  2. Przydałyby mi się takie miniaturki, bo niedlugo wyjezdzam i juz w sumie wielkosc produktu nie ma az tak wielkiego znaczenia co sama WAGA ogromnych opakowan :D
    A ze produkty sa dobrej jakosci to tez wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci zakup :)
      Sama miałam je wyjeździe i super się sprawdziły <3

      Usuń
  3. Nie miałam, nie słyszałam, ale uwielbiam takie kosmetyczne nowinki więc dzięki za cenne info! CMOK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywkę bym przygarnęła do serduszka;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam często uczulenie na niektóre konserwanty, np. methylchloro... itd ;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, szkoda :(
      Ale ja też mam wrażliwą skórę głowy i mnie nie podrażnia, więc może warto spróbować ? ;)

      Usuń
  7. Ostatnio czytałam o tych kosmetykach na kilku blogach i opinie też były pozytywne, więc z przyjemnością wypróbowałabym na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne mają opakowania i szaty graficzne, niestety jeszcze nie stosowałam tych kosmetyków. Pozdrawiam Cię ciepło i miłego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, naprawdę warto :)
      Dziękuję i ja również pozdrawiam :*

      Usuń
  9. O super przydałyby mi się! Fajnie, że tak szczegółowo opisałaś :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce!
    Fakt, niedługo sama zaczynam pakowanie i modlę się, abym nie musiała niczego wyjmować z walizki. Takie miniaturki na pewno świetnie się sprawdzają :)
    Monday Morning

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie to idealny czas na to, żeby wypróbować takie produkty :)

      Usuń
  11. Chyba sprawiłaś, że mam ochotę :D Nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, nie znam ich :)

    Zapraszam do mnie, może znajdziesz coś ciekawego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznać :)

      Już sprawdzam co tam masz ciekawego :)

      Usuń
  13. Zacheciłaś mnie do poznania szamponu i odzywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię markę ,na moich włosach sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie sprawdza się linia szampon + odzywka anti-frizz. Moja siostra tez lubi te marke, ale linie dla wypadajacych wlosow (loss control bodajze). My kupujemy na organicznewlosy.pl bo zwykle robimy spore zakupy wiec mamy rabat :D Dla mnie insight to odkrycie roku 2016 jeszcze nie mialam tak wydajnego i dobrego szamponu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta marka to coś wyjątkowego :)
      Mam dość problematyczną skórę głowy a te szampony sprawdzają się u mnie genialnie :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia