sobota, września 17, 2016

CZYSZCZENIE I PIELĘGNACJA PĘDZLI HAKURO DO MAKIJAŻU | BRUSHEGG

Do tej pory pędzle do makijażu czyściłam tradycyjnie, czyli wyciskałam trochę szamponu na dłoń, dodawałam trochę wody, a następnie spieniałam go pędzlem, który aktualnie myłam. Sposób bardzo dobry, nie wymagający wielkiego wysiłku, jednak czegoś mi brakowało. Brud z cieni, podkładu czy pudru pozostawał na dłoni, którą ciężko potem było domyć. Rozwiązaniem okazało się jajeczko Brushegg. Ja swoje mam z kosmetykomanii :)
Przy okazji przybyło mi do kolekcji również kilka pędzelków z Hakuro - mojej ulubionej marki pędzli :)

Brushegg miętowy

BRUSHEGG MIĘTOWY

Brushegg miętowy

Brushegg dostępny jest w dwóch kolorach miętowym (takim jak mój) oraz różowym. Wykonany jest z przyjemnego w dotyku silikonu, który po jednej stronie ma charakterystyczne wypustki służące do usuwania zanieczyszczeń z naszych pędzli. 

Brushegg miętowy, pędzle hakuro h76, h78, h80


Jajeczko zakładamy na palec wskazujący i środkowy (jak na zdjęciu poniżej). Następnie wyciskamy na nie odrobinę szamponu do czyszczenia pędzli (ja używam w tym celu zazwyczaj szamponu, który po prostu nie sprawdził się w pielęgnacji moich włosów - sprawdza się wtedy idealnie). A potem już robimy to, do czego przeznaczony jest brushegg, czyli czyścimy nasze pędzle. Jak możecie zobaczyć zanieczyszczenia schodzą w mig ! Byłam naprawdę pod wrażeniem, że taki niepozorny gadżet może sobie tak sprawnie poradzić z brudnymi pędzlami :)

Brushegg miętowy

Brushegg bardzo łatwo usuwa nawet najbardziej trwałe zanieczyszczenia z pędzli. Sam również nie sprawia problemów z czyszczeniem. Wystarczy podłożyć jajeczko pod bieżącą wodę i gotowe ! :)
Myślałam, że taki gadżet jest zwyczajnie zbędny, jednak myliłam się ! Teraz nie wyobrażam sobie mycia pędzli bez tego jajeczka ♥

HAKURO H76

Brushegg miętowy, pędzle hakuro h76, h78, h80

Jest to jeden z pędzli, które idealnie nadają się do precyzyjnego makijażu oka. H76 (drugi pędzel od dołu po lewej stronie) służy do nakładania cieni zarówno na dolnej linii rzęs, jak i precyzyjnego nakładania cieni w kącikach - zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. 
Włosie pędzla jest naturalne, a trzonek drewniany. 
Do tej pory nie miałam pędzla, który tak precyzyjnie aplikuje cienie. Ten sprawdza się idealnie szczególnie do makijażu dolnej linii rzęs. 
Pędzelek możecie dostać tutaj

HAKURO H78

Brushegg miętowy, pędzle hakuro h76, h78, h80

H78 ma większą główkę od jego brata H76, dlatego z reguły używam go aplikacji cieni w zewnętrznym kąciku oka. Idealnie nadaje się do wykonania precyzyjnego smoky eyes. Pędzelek ma włosie naturalne, a trzonek drewniany. 
Pędzelek możecie dostać tutaj

HAKURO H80

Brushegg miętowy, pędzle hakuro h76, h78, h80

Jest to chyba jeden z popularniejszych pędzli Hakuro. Ja jednak długo nie mogłam się na niego skusić, aż w końcu trafił do mnie i nie żałuję. 
H80 jest bardzo precyzyjne, a dodatkowo posiada miękkie, naturalne włosie, które bardzo ładnie aplikuje cienie i je blenduje.
Pędzelek możecie dostać tutaj

PODSUMOWANIE

Brushegg miętowy


Pędzle marki Hakuro są obecne w moim makijażu od samych początków. Jestem zachwycona ich miękkim włosiem oraz bardzo dobrym wykonaniem. W swojej kolekcji posiadam kilka pędzli chińskich i w ogóle nie umywają się one do Hakuro. Na razie posiadam 7 pędzli Hakuro, ale to na pewno nie moje ostatnie sztuki :)
Jajeczko brushegg to gadżet - fakt, ale gadżet bardzo przydatny. Jeśli chcemy szybko domyć nasze pędzle z zanieczyszczeń to jajeczko jest dla nas jak znalazł :)

Miałyście kiedyś te produkty ? A może znacie jakąś inną, równie dobrą markę pędzli ? 



16 komentarzy:

  1. Dla mnie czyszczenie pędzli jest całkowitą zmorą i najgorszą karą - zabieram się za o jak pies do jeża :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w tych pędzlach mam nadzieje ze maz mi je na gwiazdke kupi :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/piekno-na-wyciagniecie-reki-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz zachwycona jakością i wykonaniem tych pędzli :)

      Usuń
  3. Strasznie nie lubię myć pędzli ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajeczko muszę kupić, bo mi się rozrasta ilość pędzli i pewnie ułatwi mi mycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie zakupić takie jajeczko do czyszczenia, na pewno mycie idzie z nim szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze myję pędzle szamponem, o tym jajeczku słyszałam.... Muzę się w niego zaopatrzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uważałam, że to zbędny gadżet, ale teraz myślę, że i mnie by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie zakupić w końcu Brushegg :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia