wtorek, września 13, 2016

NOWOŚCI W MOJEJ PIELĘGNACJI TWARZY - FITOMED

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam nowości w mojej pielęgnacji twarzy:
- żel do mycia twarzy
- hydrolat oczarowy oraz
- krem pod oczy.
Wszystkie produkty są marki Fitomed, jednej z moich ulubionych polskich marek, która charakteryzuje się naturalnymi i przyjaznymi składami swoich kosmetyków.

fitomed hydrolat oczarowy

ŻEL ZIOŁOWY DO MYCIA CERY TŁUSTEJ FITOMED

fitomed żel do mycia twarzy

Co obiecuje nam producent ?
Składniki aktywne: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, liścia melisy, liścia oczaru wirginijskiego, koszyczka nagietka.


Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół o działaniu oczyszczającym i dezynfekującym stosowanych w fitoterapii cery tłustej żel dobrze oczyszcza skórę, odblokowuje pory i lekko je ściąga, zapobiega zbyt szybkiemu przetłuszczaniu się skóry.

Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.

Polecany przez dermatologów: do cery tłustej i trądzikowej, wrażliwej.

Skład
Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Salvia Officinalis Extract, Melissa Officinalis Extract, Hamamelis virginiana Leaf Extract, Calendula Officinalis Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Trilaureth-4-Phosphate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.

Weryfikacja obietnic

fitomed żel do mycia cery tłustej i trądzikowej

Produkt pachnie delikatnie, ziołowo. Powiedziałabym, że jest to zapach charakterystyczny dla tej marki. Mi przypomina herbatę ;)
Żel delikatnie, ale skutecznie oczyszcza naszą cerę nie przesuszając jej. Świetnie nadaje się zarówno do oczyszczenia twarzy, jak i do zmycia makijażu. 
Po jego użyciu zauważyłam lekko ściągnięte pory, co zaliczam na duży plus produktu.
Żel nie przyśpiesza przetłuszczania twarzy. Nadaje się zarówno do stosowania na dzień, jak i na wieczór. 

PŁYN OCZAROWY O ZAPACHU KWIATU POMARAŃCZY DO TWARZY DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ

hydrolat oczarowy do twarzy fitomed

Co obiecuje nam producent ?
Składniki aktywne: hydrolat oczarowy Ecocert (30%), olejek "neroli", alantoina, d-pantenol.

Działanie: woda aromatyczna z liści oczaru (hydrolat Ecocert) jest znakomitym środkiem do odświeżania i oczyszczania skóry tłustej i mieszanej oraz naczynkowej. Liście oczaru zawierają do 12% garbników oraz flawonoidy. Zespół tych związków uszczelnia ściany naczyń włosowatych, obkurcza je, zmniejsza zaczerwienie twarzy i objawy naczynkowe. Płyn oczarowy łagodnie ściąga rozszerzone pory, rozjaśnia i tonizuje skórę.

Przeznaczenie: do cery mieszanej, tłustej, naczynkowej. Polecany również do nawilżania twarzy dla osób pracujących przy komputerach oraz w klimatyzowanych pomieszczeniach.

Właściwości: orzeźwiający zapach kwiatu pomarańczy (neroli) działa stymulująco na umysł. Płyn oczarowy można stosować na makijaż.

hydrolat oczarowy do twarzy fitomed

Skład
Aqua, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Cytric Acid, Phenoxyethanol(and) Ethylhexylglycerin, Parfum (linalool, limonene, geraniol, citral), C.I.19140.

Weryfikacja obietnic

fitomed hydrolat oczarowy do twarzy

Hydrolatu używam w swojej pielęgnacji jako toniku - świetnie sprawdza się w tej roli. 
Jest to produkt idealny, szczególnie na upalne dni, kiedy nasza twarz potrzebuje orzeźwienia. Płyn łagodzi zaczerwienie twarzy, obkurcza pory a dodatkowo ujednolica koloryt.
Kilka razy próbowałam stosować go na makijaż i również super się sprawdził - nie rozmazał makijażu, a wręcz mam wrażenie, że przedłużył jego trwałość :)

KREM POD OCZY No 10 FITOMED

Fitomed krem pod oczy no 10

Co obiecuje nam producent ?
Naturalne działanie przeciwzmarszczkowe ze świeżym naparem z herbaty białej

Składniki: świeży napar z herbaty białej, olej arganowy, olej z awokado, masło kakaowe, masło shea.

Działanie: nawilża, wygładza, chroni przed promieniami UV w niewielkim zakresie SPF.

Właściwości: Krem o charakterze naturalnym. Dopuszcza się wahanie odcieni kremu od kremowego do jasnobrązowego. Dopuszcza się istnienie nieznacznej różnicy w zapachu i barwie poszczególnych partii kremu, gdyż nie zawiera on sztucznych barwników oraz substancji zapachowych, a wahania koloru i zapachu spowodowane są zastosowaniem składników naturalnych pochodzących z kolejnych serii dostaw. Powyższe różnice w zapachu, barwie i konsystencji nie mają wpływu na jakość pielęgnacyjną kremu.

Skład
Aqua, Camellia Sinensis (White Tea) Leaf Extract, Argania Spinosa Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.

Weryfikacja obietnic

fitomed krem pod oczy no 10

Pewnie wydaje Wam się, że jestem za młoda na krem przeciwzmarszczkowy, ale nic bardziej mylnego ! 
Często patrzymy na opakowanie produktu, gdzie pisze "krem przeciwzmarszczkowy" i odkładamy go z powrotem na półkę i w tym momencie możemy popełnić błąd, ponieważ kosmetyk przeciwzmarszczkowy oprócz tego, że ma zapobiegać wspomnianym zmarszczkom, to dodatkowo bardzo nawilża naszą skórę. I taki własnie jest krem pod oczy marki Fitomed. Idealnie nawilża skórę pod oczami, szybko się wchłania, a dodatkowo przepięknie napina tą okolicę wygładzając zmarszczki mimiczne i zmniejszając opuchliznę. 
Jak wiecie od długiego czasu cierpię na cienie pod oczami, z którymi nie radzi sobie praktycznie żaden krem. Ten też niestety sobie nie poradził (ale tutaj akurat nie spodziewałam się cudów) - delikatnie cienie rozjaśnił, więc jeśli macie jakieś drobne cienie, to na pewno sobie z nimi poradzi :)

PODSUMOWANIE
Wszystkie trzy produkty mają bardzo naturalne składy, przyjazne dla wrażliwej skóry. Każdy z nich idealnie sprawdza się na mojej skórze i na pewno po ich skończeniu kupię kolejne opakowania :)
Ogromnym odkryciem jest dla mnie krem pod oczy - do tej pory używałam produktu z Tołpy, jednak teraz będę musiała poważnie rozważyć jego zmianę na produkt Fitomedu :)

Miałyście kiedyś te produkty ? A może znacie inne naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy ? :)

Produkty otrzymałam w ramach współpracy z firmą Fitomed - nie miało to wpływu na moją ocenę :)

15 komentarzy:

  1. Ten płyn musi pachnieć przepięknie :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/dawka-odzywienia-dla-wosow-ma-provence.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znałam - chyba jestem w plecy z polską branżą kosmetyczną!
    Najbardziej zaciekawił mnie krem pod oczy - chociaż prawdopodobnie używałabym go co najwyżej 2 tygodnie. Później leżałby tak długo, aż data ważności dawno by się przeterminowała (tak było z dotychczasowymi kremami:D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę godna uwagi marki, więc polecam Ci spróbować :)
      Ja w wakacje też nie jestem systematyczna z pielęgnacją, ale jak zaczynam studia to jakoś nagle staję się systematyczna ;)

      Usuń
  3. Nie znam tych produktów. Nie miałam niczego z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jakiś czas się tej marce przyglądam i mam w zamiarze kupić zarówno żel jak i tonik. Oczywiście są i inne kosmetyki które jeszcze mnie od nich kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy mam żel do mycia i tonik (obie wersje dla cery suchej) i jestem z nich bardzo, bardzo zadowolona. Zastanawiam się nad jakimś kremem pod oczy i być może znowu się skuszę na coś z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają naprawdę super produkty, w bardzo przystępnej cenie :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze nic od nich a wiele dobrego na temat tych cudeniek słyszałam :)
    Pewnie kiedyś się też obkupię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn oczarowy od dawna mnie ciekawi. Lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia