sobota, września 10, 2016

MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS - MOCNY MAKIJAŻ OKA

Pamiętacie jak kilka dni pokazałam Wam paczkę z drogerii internetowej kosmetykomania.pl ?
A już dzisiaj zapraszam Was na recenzję pierwszego produktu, a mianowicie palety marki Makeup Revolution Flawless. Paletka zawiera w sobie 32 fajnie napigmentowanych cieni - zarówno matowych, jak i połyskujacych. Cieniami można wykonać zarówno delikatne makijaże dzienne, jak i mocniejsze, wieczorowe.
Zdecydowałam się wykonać przykładowy makijaż tą paletą :) Nie mam wprawy w makijażu, więc mam nadzieję, że będziecie dla mnie wyrozumiali ;)

Paczka z kosmetykomania.pl

MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS

Paleta cieni Makeup Revolution Flawless

Paletka przychodzi do nas zapakowana w uroczy, złoty i połyskujący kartonik, na którym możemy znaleźć nazwę marki oraz typ palety - w tym wypadku Flawless. Na odwrocie widnieją kolory cieni, które zawiera w sobie paleta. 

Paleta cieni Makeup Revolution Flawless

Same cienie znajdują się w plastikowym, czarnym i błyszczącym opakowaniu, które jest naprawdę bardzo solidne. W środku oprócz cieni (co oczywiste) znajdziemy także naprawdę sporej wielkości lusterko oraz "kartkę" z nazwami odcieni.

Paleta cieni Makeup Revolution Flawless

W palecie znajdziecie cienie w kolorach beżu, brązu, szarości, różu, miedzi, złota i fioletu. 
Flawless zawiera 4 rodzaje cieni: 
- matowe
- perłowe
- satynowe
- jeden cień z drobinkami (Black Tie)
Cienie perłowe mają bardzo ciekawą konsystencję - są jakby kremowe, dzięki czemu mocno połyskują i mają intensywny kolor. 

Paleta cieni Makeup Revolution Flawless

Cienie są mięciutkie i aksamitne w konsystencji, jednak nie osypują się podczas aplikacji, nawet te ciemne. Świetnie blendują się na powiece nie tracąc przy tym ani koloru, ani jego intensywności. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, kilka ruchów pędzlem i powieka umalowana.

Paleta cieni Makeup Revolution Flawless

Kolory, które zdecydowanie przypadły mi do gustu to odcienie złota (Angel ♥) oraz brązu - są naprawdę przepiękne. 
Ogólnie kolorystyka palety jest jej wielką zaletą. Można przy jej pomocy wykonać zarówno lekkie makijaże dzienne, jak i coś mocniejszego na wieczór. W dodatku praktycznie wszystkie cienie świetnie do siebie pasują. Bardzo fajne jest również to, że w Flawless znajdziemy zarówno 6 cieni matowych, jak i kolory perłowe, z brokatem czy satynowe oraz piękne rozświetlające duochromy.

Paleta cieni Makeup Revolution Flawless

Poniżej możecie zobaczyć przykładowy makijaż wykonany tą paletą. Tak jak pisałam wyżej rzadko wykonuję tak skomplikowany makijaż oka na co dzień - z reguły jest to jeden lub maksymalnie dwa cienie ;)

Paleta cieni Makeup Revolution Flawless makijaż

PODSUMOWANIE
Lubię paletę Flawless od Makeup Revolution, bo ma sporo niepowtarzalnych kolorów, a różnorodność zawartych w niej cieni, daje nieskończenie wiele możliwości. Dzięki sporej zawartości cieni neutralnych, można stworzyć za jej pomocą makijaże, dopasowane do wielu typów urody i dostosowane do wielu okazji. 
Myślę, że to na pewno nie moja ostatnia paletka tej marki ;)

Miałyście kiedyś tą paletkę ? A może znacie, inne fajne palety cieni ?





36 komentarzy:

  1. Mam tą paletkę i jest moją ulubioną póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ma kolorki, makijaż obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie cienie i makijaże w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory w paletce i duży wybór :). I wszystko pięknie zapakowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, ze można wyczarować z niej cudowne makijaże :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna paletka, zawiera dużo naturalnych kolorów takich jak lubię :) Chbba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam serca w oczach widząc Twoje zdjęcia ^^. Makijaż oka wygląda naprawdę ciekawie, przez co włączyła mi się ogromna chęć posiadania tej palety.
    Mam wiele palet z Makeup Revolution, ale moją ukochaną już na zawsze pozostanie biała czekoladka Naked Chocolate <3.

    Pozdrawiam ciepło,
    FUBSTER Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać :)
      Dziękuję bardzo :)
      A tej jeszcze nie miałam, a czekoladki bardzo mnie kuszą :)

      Usuń
  8. Kolory naprawdę piękne takie idealne dla mnie ;) Właśnie taką kolorystykę lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej paletce większość cieni wydaje się podobna ;) ale lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej nie mam, ale mam wersję matową i spisuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, matów jeszcze nie miałam, więc może pora je wypróbować ;)

      Usuń
  11. Znam tą paletkę i już nie raz miałam okazję z nią pracować. Masz racje, jej praktyczność jest super! Nadaje się zarówno do delikatnego dziennego, jak i wieczorowego makijażu :) Minusem jest to, że cienie troszkę się osypują, szczególnie te błyszczące, dlatego lepiej najpierw zrobić makijaż oka, dopiero później twarzy.
    Znam wiele super paletek, ale każda z nas powinna mieć w swoim zbiorze Zoeva CocoBlend! Jest idealna :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - osypywanie to jej minus, ale można sobie z tym łatwo poradzić robiąc najpierw makijaż oka ;)
      Jeszcze jej nie miałam, ale pewnie przyjdzie na nią pora :)

      Usuń
  12. Paletka wygląda bardzo obiecująco :D Posiadam paletkę kremowych bronzerów z Makeup Revolution, muszę zastanowić się nad zakupieniem nowej paletki, tym razem własnie paletki cieni ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą paletke :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/na-rynku-kosmetycznym-pojawia-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta paletka już sama w sobie wygląda tak pięknie, że aż chce się ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  15. To tej pory używałam tylko cieni z Inglota, ale Twoja recenzja przekonała mnie do wypróbowania paletki Flawless od Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze Inglota nie miałam, więc pewnie wypróbuję ;)

      Usuń
  16. Mam Flawless Matte i jest równie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wahałam pomiędzy tą, a Matte ale wybrałam tą ;)

      Usuń
  17. Przepiękne kolory :) Bardzo lubię paletki od MUR :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia