czwartek, września 29, 2016

NATURALNE KOSMETYKI Z MIA-STORE.PL | MAKE ME BIO, AVEBIO, TOŁPA BOTANIC

Jak pewnie wiecie kosmetyki naturalne są bardzo bliskie mojemu sercu. Dlatego, gdy tylko mogę staram się je testować. Tym razem wybór padł na produkty dostępne w sklepie internetowym mia-store.pl. Zdecydowałam się na:
- masło do ciała do skóry suchej Make Me Bio Cocoa Body Butter
- odżywczą maskę odbudowującą czarny owies tołpa botanic
- odżywczy olej z avocado Avebio
O tym czy się sprawdziły poniżej :)

Make Me Bio Body Butter, olej z awokado Avebio, odżywcza maska do włosów tołpa botanic

MASŁO DO CIAŁA DO SKÓRY SUCHEJ MAKE ME BIO COCOA BODY BUTTER

Make Me Bio cocoa body butter masło do ciała

Co obiecuje nam producent ?
Doskonałe właściwości nawilżające i przyjemny zapach sprawiają, że masło kakaowe jest idealnym produktem pielęgnacyjnym. Dzięki zdolności neutralizowania wolnych rodników spowalnia procesy starzenia się skóry. Zawarte w nim polifenole posiadają właściwości antyoksydacyjne, przyspieszają regenerację naskórka i hamują stany zapalne. Masło kakaowe może być stosowane u dzieci i alergików.

Skład
Aqua, organic cocoa butter (theobroma cacao), avocado oil (persea gratissima), organic sunflower oil (helianthus annuus), emulsifying wax NF, olive oil (olea europaea), organic palm oil (elaeis guineensis), stearic acid, xantham gum, phenoxyethanol, fragrance

Weryfikacja obietnic

Make me bio cocoa body butter masło do ciała

W balsamach i masła do ciała jak ognia unikam parafiny. Przezornie zawsze sprawdzam skład każdego produktu, nawet tego naturalnego, bo już nie raz zdarzyło mi się, że produkt, który podawał się za naturalny wcale taki nie był.
Na szczęście w tym przypadku obietnica naturalnego produktu została spełniona :)

make me bio cocoa body butter masło do ciała

Zacznę od opakowania, ponieważ moim zdaniem jest naprawdę urocze - proste, przyciągające wzrok - takie, jakie lubię. 
W środku kryje w sobie produkt o gęstej konsystencji koloru białego. Dla mnie masło ma praktycznie niewyczuwalny zapach, co kompletnie mi nie przeszkadza. 
Moja skóra z reguły nie należy do problematycznych, więc nie balsamuję jej regularnie. Jednak ostatnia nagła zmiana pogody - z upałów na prawdziwe chłody - sprawiła, że moja skóra uległa przesuszeniu. Produkt marki Make Me Bio idealnie spisał się w roli mocnego, nawilżającego balsamu. Pomimo bogatej konsystencji szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną i ujędrnioną, czyli taką, jaką lubię najbardziej. 

ODŻYWCZA MASKA ODBUDOWUJĄCĄ DO WŁOSÓW CZARNY OWIES TOŁPA BOTANIC

odżywcza maska do włosów tołpa botanic czarny owies

Co obiecuje nam producent ?
Ta botaniczna maska ma bogatą konsystencję i otulający zapach. Odżywia i odbudowuje strukturę włosów. Nawilża, regeneruje i wzmacnia. Wygładza, zapobiega puszeniu się, przywraca blask i elastyczność. Ułatwia rozczesywanie i układanie włosów.

odżywcza maska do włosów tołpa botanic czarny owies

Skład
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonuim Chloride, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetyl Esters, Parfum, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Lauryl Glucoside, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Peat Extract, Oryza Sativa (Rice) Seed Protein, Phytic Acid, Oryza Sativa (Rice) Extract, Avena Strigosa Seed Extract, Lecithin, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol

Weryfikacja obietnic

odżywcza maska do włosów tołpa botanic czarny owies

Produkt przychodzi do nas zapakowany w wygodną tubkę, z której z łatwością możemy wydobyć dość gęsty produkt o kolorze bladożółtym i przyjemnym, otulającym zapachu. 
Maskę z reguły aplikuję na umyte, osuszone ręcznikiem włosy tak, aby nie rozcieńczać jej wodą. 
Producent zaleca, aby odżywkę nałożyć na 15 minut i owinąć włosy ręcznikiem. Niestety jestem osobą dość zabieganą i nie mam tyle czasu, żeby poświęcać go na pielęgnację włosów, ale nie martwcie się. Maska nałożona nawet na 5 minut sprawia na włosach cuda ! 
Maska ułatwia rozczesywanie włosów. Po wyschnięciu włosy są przepięknie nawilżone, dociążone i się nie puszą, a dodatkowo przepięknie błyszczą ♥
Produkt nie przyśpiesza przetłuszczania włosów. Myślę, że będzie to idealna maska szczególnie na jesień i zimę :)

ODŻYWCZY OLEJ Z AVOCADO AVEBIO

olej z awokado avebio

Co obiecuje nam producent ?
Olej z Awokado odżywia skórę w 7 istotnych witamin: A,B,D,E,H,K,PP oraz skwalen. Łagodzi podrażnienia oraz działa przeciwzapalnie. Bardzo szybko się wchłania i odżywia głębokie warstwy skóry. Olejek z awokado jest polecany do każdego rodzaju cery a w szczególności do skóry wrażliwej, suchej i dojrzałej, a także tej problematycznej, również tłustej. Z uwagi na bardzo wysoką zawartość witamin i mikroelementów stanowi prawdziwą bombę odżywczą, która przyda się każdej skórze bez względu na rodzaj, kondycję czy wiek.

olej z awokado avebio

Skład
100% Persea Gratissima Oil.

Weryfikacja obietnic

olej z awokado avebio

Olej z awokado postanowiłam stosować jako dodatek do kremu do twarzy, ponieważ nie jestem zwolennikiem nakładania czystego oleju na skórę mojej twarzy. 
Zazwyczaj nie stosuję ciężkich kremów - sięgam po nie późną jesienią i zimą wtedy, kiedy moja cera wymaga większego nawilżenia. 
W tym roku postanowiłam postawić na większe nawilżenie już teraz. Olej dodaję do kremu do twarzy z tołpy, który właśnie kończę i stał się dla mnie zbyt lekki na panujące na zewnątrz warunki.
Pomimo dodatku oleju krem nadal wchłania się równie szybko, jak bez niego. Jedyną różnicę, którą zauważyłam jest cudowne nawilżenie skóry, które czuję jeszcze rano, po przebudzeniu. Po około miesiącu stosowania moja skóra stała się ładnie ujędrniona i dłużej utrzymuje nawilżenie. 
Olej w żadnym wypadku nie powoduje u mnie zwiększonego przetłuszczania strefy T, ani mnie nie zapchał. 

PODSUMOWANIE

Make Me Bio Body Butter, olej z awokado Avebio, odżywcza maska do włosów tołpa botanic

Każdy z opisanych przeze mnie produktów bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Dzięki nim stan mojej skóry i włosów znacząco się poprawił. Jeśli szukacie naturalnych produktów gorąco zachęcam Was do ich spróbowania :)

Miałyście któryś z tych produktów ? A może znacie jakieś inne, godne polecenia naturalne produkty ?

16 komentarzy:

  1. Miał olej awokado ale mała saszetek u cała dodałam do balsamu, efekty faktycznie były lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło do ciała najbardziej mnie kusi - na make me bio czaje się już dłuższy czas i chyba czas w końcu zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez testowałam :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/przeglad-nowosci-w-mojej-pielegnacji-od.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska do włosów dość interesująca ;) No i oczywiście olejek avocado ;) Bardzo lubię olejki więc nie mogła nie zwrócić na niego uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta maska z Tołpy. Zdjęcia oczywiście rewelacyjne! Zazdroszczę talentu! i ręki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kosmetyki kuszą i mnie :))
    A zdjęcia powalają na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia