czwartek, września 01, 2016

SMARUJĘ SIĘ OLIWĄ CZYLI GRECKA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Kilka dni temu pisałam Wam o moim włosowym odkryciu - maseczce do włosów cienkich i kruchych Olivolio. Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić kolejnymi genialnymi produktami tej marki, a mianowicie - odżywce do włosów suchych i zniszczonych oraz olejku leczniczym do włosów z witaminami i filtrem UV.
Oba produkty możecie dostać zarówno u oficjalnego polskiego dystrybutora (odżywka - klik, olejek - klik), jak i w drogerii internetowej ekobieca.pl (odżywka - klik, olejek - klik).
Ja swoje produkty zakupiłam właśnie w tej drogerii, ale jeśli chcecie je zakupić musicie się pośpieszyć - dość szybko się wyprzedają, no ale temu to się akurat nie dziwię ;)

Olivolio odżywka do włosów suchych, olejek, maseczka do włosów cienkich

ODŻYWKA OLIVOLIO DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH

Olivolio odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Co obiecuje nam producent ?
  • nawilża
  • wygładza
  • zapobiega puszeni się włosów
  • zapobiega łamaniu włosów
Hair Conditioner Olivolivo to odżywka przeznaczona do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych.

Produkt doskonale nawilża włosy, dzięki czemu są one wyraźnie wygładzone i zdrowsze. Dodatkowo odżywka zapobiega puszeniu się włosów a także zapobiega ich łamaniu. Stosowanie produktu sprawi, że włosy będą lśniące, elastyczne i wzmocnione.

Olivolio


W skład produktu wchodzi wiele składników aktywnych takich jak : oliwa z oliwek extra virgin**, ekstrakt z owoców oliwki**, ekstrakt z miodu*, ekstrakt z liścia granatu*, masło shea*, proteiny roślinne*, gliceryna*, pantenol***, witamina B3.

* naturalne/roślinne, ** organiczne/certyfikowane, *** witaminy

Weryfikacja obietnic

Olivolio odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Odżywka pachnie podobnie jak maska do włosów, czyli delikatnie, ale bardzo elegancko i naturalnie. 
Jak wszystkie naturalne kosmetyki, aby wywołać pożądane skutki musimy trochę potrzymać ją na naszych włosach, aby dobroczynne składniki miały szanse wniknąć we włosy. Po upływie ok.4-5 minutach możemy spłukać odżywkę z włosów i zacząć podziwiać efekty jakie ona daje. A efekty są naprawdę godne uwagi !
Pierwsze co możemy zauważyć już w trakcie spłukiwanie są niewiarygodnie gładkie włosy. W trakcie rozczesywania włosów nie napotykam na żadne trudności - grzebień sunie po włosach bez żadnego problemu. 
Po raz pierwszy mogę powiedzieć, że odżywka naprawdę zmniejsza łamliwość włosów - w trakcie jej stosowania zauważyłam znacznie mniej włosów na swojej szczotce po czesaniu.
Po wyschnięciu włosy są niewiarygodnie wygładzone i nawilżone, a dodatkowo przepięknie się błyszczą. 
Moje włosy mają tendencję do puszenia się, a ta odżywka idealnie radzi sobie z tym problem, dociążając je, ale nie obciążając. 

OLEJ LECZNICZY DO WŁOSÓW OLIVOLIO Z WITAMINAMI I FILTREM UV

Olivolio olejek do włosów z filtrem UV

Co obiecuje nam producent ?
  • odbudowuje
  • odżywia
  • wzmacnia
  • eliminuje plątanie włosów
  • filtr UV


Olivolio olejek do włosów z filtrem UV

Olej leczniczy do włosów z witaminami i filtrem UV przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju włosów.

Formuła produktu to wyjątkowa mieszanka 100% organicznej, Greckiej oliwy z oliwek extra virgin i certyfikowanych upraw oraz oleju arganowego z Maroka. Olej doskonale odbudowuje strukturę włosa, eliminuje plątanie się włosów i zabezpiecza kolor. Posiada również właściwości odżywiające, dzięki czemu włosy stają się wyraźnie zdrowsze i zregenerowane. Dodatkowo przywraca włosom blask i elastyczność.

Olejek nie pozostawia efektu tłustych włosów i zawiera lotny silikon.

Weryfikacja obietnic

Olivolio olejek do włosów z filtrem UV

Był to mój drugi produkt tej marki, który utwierdził mnie w przekonaniu, że jedyne czego mi brakuje w całym zestawie to odżywka ;)
Gdy go kupowałam bałam się jednego - będzie strasznie tłusty. Ale na szczęście moje obawy okazały się bezzasadne ! ♥
Olejek pachnie tak samo jak inne produkty tej marki. Pompka sprawnie dozuje odpowiednią ilość produktu w kolorze lekkiej zieleni. Ja na swoje długie do pasa włosy używam 1,5-2 pompek i w zupełności mi to wystarcza. W słoneczne dni dokładam pół pompki przed wyjście na słońce, aby chronić włosy. 

Olivolio olejek do włosów z filtrem UV

Olejek robi wszystko to, co obiecuje producent, czyli wygładza, nawilża, nadaje blask, a dodatkowo ma filtr UV - rzadki składnik w kosmetykach dostępnych na polskim rynku. Zawsze chronimy przed słońcem naszą twarz i ciało, ale czy pamiętamy o włosach ? ;) No właśnie - dlatego często wracamy z wakacji z wypłowiałymi włosami, ponieważ nie chronimy ich przed słońcem. Pamiętajmy, że słońce jest tak samo szkodliwe dla naszych włosów, jak i dla naszego ciała. 

MASKA OLIVOLIO DO WŁOSÓW CIENKICH I KRUCHYCH

Olivolio olejek do włosów z filtrem UV, maseczka do włosów

O maseczce pisałam niedawno (klik), ale nadal podtrzymuję wyrażoną tam opinię - maseczka jest idealna ! ♥ 
Razem z odżywką i olejkiem tworzy trio idealne do pielęgnacji i regeneracji włosów suchych, zmęczonych, kruchych czy przesuszonych po lecie. 

Olivolio olejek do włosów z filtrem UV, maseczka do włosów

PODSUMOWANIE

Olivolio olejek do włosów z filtrem UV, odżywka do włosów suchych, olejek do włosów

Swojej codziennej pielęgnacji włosów nie wyobrażam sobie bez odżywki i silikonowego serum. Kiedyś, gdy miałam poważne problemy ze skórą głowy nie stosowałam w ogóle odżywki, co było dużym błędem. Od kiedy doszłam do względnego porządku ze skórą, odżywkę stosuję po każdym myciu, a szczególnie kieruję swoją uwagę ku produktom naturalnym. Marka Olivolio od pierwszego produktu wkradła się w moje serce i na pewno na długo w nim pozostanie ;)

Olivolio olejek do włosów z filtrem UV, odżywka do włosów suchych, olejek do włosów


Miałyście kiedyś produkty tej marki ? A może znacie inne, naturalne kosmetyki do włosów czyniące cuda ? :)

15 komentarzy:

  1. Odżywka jak zmniejsza łamliwość włosów to musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu bardzo chciałam mieć maskę z ceramidami, ale tych ceramidów wcale nie jest aż tak dużo jakbym chciała więc kupiłam sobie ziaję z ceramidami , która spisuje się u mnie rewelacyjnie. Niewyklucozne jednak że kiedyś kupię olivolio bo bardzo ciekawią mnie ich produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, z Ziaji nie miałam jeszcze nic do włosów ;) Być może kiedyś spróbuję, ale na razie muszę wykończyć zapasy ;D

      Usuń
  3. Podobają mi się :)
    Chętnie jednak ujrzałabym efekt tej pielęgnacji na Twoich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Starałam się, ale ciężko sobie samej zrobić zdjęcia ;)

      Usuń
  4. Opakowania pieknie wyglądają :O
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/domowe-odzywienie-soraya-ideal-beauty.html?showComment=1472793533187#c5603954985507238047

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie,

    jest nam miło, że Olivolio sprawdza się po raz kolejny :) dlatego przekazujemy Wam kod promocyjny o nazwie OLIVOLIO na zakupy w naszym serwisie www.olivepharm.pl. Zapraszamy na zakupy i życzymy dużego zadowolenia z używania naszych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia