czwartek, września 22, 2016

SZTUKA PISANIA PIÓREM

Od kiedy pamiętam prawie zawsze pisałam piórem. W podstawówce większość ludzi wmawiała mi, że skoro jestem leworęczna to powinnam pisać tylko długopisem, ewentualnie piórem kulkowym, bo inaczej będę sobie wszystko rozmazywać. Niestety wierzyłam im i pisałam długopisem.
Ale po jakimś czasie postanowiłam namówić mamę na pióro wieczne i tak stałam się posiadaczką pióra wiecznego marki Parker. Od tego czasu nie jestem w stanie zliczyć ile piór tej marki znalazło się w moim piórniku. Część z nich do dnia dzisiejszego mam w swoim posiadaniu i nadal sprawdzają się świetnie.
Jednak nawet najbardziej "zaawansowane" pióro będzie tylko następnym z kolei takim samym jak inne piórem, chyba że postanowimy je spersonalizować. Możliwość taką oferuje sklep internetowy MyGiftDna.pl.
Znajdziemy w nim ogromną ilość spersonalizowanych produktów, wśród których znajdziemy m.in. pióra marki Parker.
Sklep ma ofertę na każdą okazję, dlatego przyda nam się, gdy szukamy prezentu dla kogoś wyjątkowego, kogoś komu chcemy pokazać, że bardzo nam na nim zależy ;)

Pióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.pl

PIÓRO WIECZNE PARKER IM

Pióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.pl

Oferowane pióro wieczne z linii IM jest w kolorze czarnym ze złotymi wykończeniami i srebrną stalówką. 
Przychodzi do nas zapakowane w standardowy kartonik z Parkera, natomiast za dodatkową opłatą MyGiftDna oferuje opakowanie prezentowe. 

Pióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.pl

Oferowany grawer jest wykonany techniką laserową, dzięki czemu nawet po długim użytkowaniu nadal będzie widoczny. Moje pióro ma wygrawerowane moje imię w otoczeniu kwiatowych ornamentów. Każdy detal jest idealnie odwzorowany, dzięki użyciu najnowocześniejszych technologii laserowych. 

Pióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.pl

Pisanie piórem zawsze kojarzyło mi się z pewnego rodzaju sztuką ładnego pisania. Pisząc piórem nie jestem w stanie pisać brzydko. Zawsze staram się wtedy, aby mój styl pisma był jak najbardziej czytelny oraz jak najbardziej staranny.
Kiedyś większość ludzi pisała tylko piórem i wracanie wspomnieniami do starych listów np.moich rodziców sprawia, że czuję jakbym uczestniczyła w czymś wyjątkowym. 

Pióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.pl

Zresztą sami zobaczcie - listy na moich zdjęciach są w 100% autentyczne, przechowywane przez naprawdę długi czas w domowym "archiwum" - czyż nie są wyjątkowe właśnie przez przepiękny charakter pisma oraz pisanie piórem ? 
Pisanie piórem jest dla mnie ogromną przyjemnością. Uwielbiam to, jak pióro gładko sunie po papierze zostawiając na nim pięknie ukształtowane litery i słowa. 
Jeśli chodzi konkretnie o ten model, to pisze cieniutko i bardzo delikatnie, nie zacina się, nie leje i nie robi kleksów (nie wiem jak Wam, ale mi pióro nigdy nie zrobiło kleksów). Atrament schnie bardzo szybko, co sprawia, że bez problemów mogę nim pisać lewą ręką bez obaw, że rozmażę dopiero co napisane słowa. 

Pióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.pl

Wróćmy jeszcze do graweru. Otwierając kartonik z piórem byłam zachwycona. Grawer jest wykonany bardzo starannie i wygląda niezmiernie elegancko i na dodatek jest niezmiernie trwały. Nie musimy się obawiać, że po kilku latach nie będzie po nim śladu.  

Pióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.pl

MyGiftDna oferuje przeróżny wzory graweru - możemy się zdecydować zarówno na coś zabawnego, jak i na coś statecznego. 
Każdy prezent jest przygotowywany w ekspresowym tempie, dzięki czemu mamy pewność, że dotrze do wybranej przez nas osoby na czas. 

Pióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.plPióro wieczne parker IM z grawerem, mygiftdna.pl

Jeśli szukacie wyjątkowego prezentu strona MyGiftDna.pl na pewno Wam w tym pomoże. Ogromny wybór personalizowanych prezentów, przystępne ceny oraz ekspresowa realizacja sprawi, że zarówno Wy, jak i wybrana przez Was osoba będzie w 100% zadowolona z prezentu. 

Zamawiałyście coś kiedyś z tego sklepu ? A może znacie inne sklepy z wyjątkowymi prezentami ?

12 komentarzy:

  1. Pióro - piękne!
    Sama bardzo lubię piórem pisać - wydaje mi się to takie bardziej osobiste, takie bardziej "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pisać piórem !
    ..tą miłość zastrzegła we mnie Prababcia, kupując mi do pierwszej klasy pierwsze piórko. Mimo, że jestem leworęczna - radzę sobie :)
    Piórko dostałam również jako pamiątkę, gdy kończyłam pracę w Prokuraturze.
    Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała uwielbiałam pisać piórem :) Mozliwość spersonalizowania go jest swietnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pióro i do tego kojarzy mi się z elegancją :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/kobiecosc-i-elegancja-w-jednym-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze pisałam piórem jak kura pazurem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się zawsze charakter pisma poprawiał, jak pisałam piórem ;)

      Usuń
  6. Przepiękne pióro i klimatyczne zdjęcia :)
    Ja kiedyś uwielbiałam pisać piórem...Obecnie nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Polecam wrócić - bardzo przyjemnie :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia