wtorek, września 06, 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI Z TRUSTEDCOSMETICS - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP

Wszystko co dobre szybko się kończy i tak właśnie nadszedł koniec wyzwania z trustedcosmetics.pl. Dzisiaj ostatni post z tej serii, czyli kosmetyki do pielęgnacji dłoni i stóp. Niestety nie zobaczycie tutaj dużej ilości kosmetyków, raptem dwa, może trzy, ale mam nadzieję, że jednak ten krótki post przypadnie Wam do gustu tak samo, jak pozostałe z serii :)

Cztery pory rąk cytrynowy glicerynowy krem do rąk

KĄPIELE W HERBACIE MIĘTOWEJ I SOKU Z CYTRYNY

Gdy decyduję się na domowe spa dla stóp zazwyczaj zaparzam dwie saszetki herbaty miętowej w 500 ml gorącej wody, a następnie dolewam zimnej wody do objętości ok.2 litrów (herbata miętowa działa odświeżająco i bakteriobójczo). Moczę tak stopy przez około 30-40 minut i powtarzam ten zabieg co najmniej raz na tydzień. 

PEELINGI

Jeśli chodzi o peelingi do stóp to kiedyś używałam dedykowanych do tego produktów (Green Pharmacy - Scrub do stóp), ale obecnie wykorzystuję do tego peelingi, których aktualnie używam w pielęgnacji swojego ciała - sprawdzają się równie dobrze, jak te dedykowane :)

KREM DO RĄK I PAZNOKCI GLICERYNOWY CZTERY PORY ROKU

Moje dłonie nie cierpią na przesuszanie, więc kremu do rąk używam niezwykle rzadko. Zazwyczaj podkradam go mamie, więc w tej kwestii zdaję się na nią. Aktualnie jest to cytrynowy krem glicerynowy Cztery Pory Roku - szybko się wchłania, ładnie nawilża dłonie, a co najważniejsze przepięknie pachnie :)

ULTRA-ZMIĘKCZAJĄCY KREM-MASKA DO STÓP LIRENE 30% UREA

Lirene krem maska do stóp 30% urea mocznik

Jest to moje zdecydowane odkrycie tego roku - krem-maska do stóp z Lirene z 30% mocznikiem. Wystarczy, że nałożę go niewielką ilość na stopy, założę skarpetki na noc i budzę się z mega gładkimi i ekstra nawilżonymi stopami. Produkt jest naprawdę warty uwagi - przemawia za nim niska cena, szeroka dostępność oraz 100% skuteczność :)

A jak Wy pielęgnujecie swoje dłonie i stopy ? Znacie opisane przeze mnie produkty ?

32 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym kremem do stóp od Lirene :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy do rąk cztery pory roku uwielbiam, pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na krem do stóp się kiedyś skuszę :) i też rzadko używam kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym Lirene, chociaż dostałam już polecenie Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresuję się Tym kremem-maską z Lirene do stóp. Zaciekawiłaś mnie tym produktem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki, jeszcze nie miałam z nimi styczności. Jak zwykle jestem pod wrażeniem zdjęć we wpisie! Są mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje stopy też zapragnęły tej kąpieli w mięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie są niezbędnym produktem w pielęgnacji, aczkolwiek lubię jak po ich aplikacji ładnie pachną mi dłonie :)

      Usuń
  9. Nie miałam tego kremu z Lirene, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie widzieć jakiś kremik do stóp którego nie znam ;) Mój niedługo się zfiniszuje więc będzie trzeba inny kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie mało korzystam z kosmetyków do pielęgnacji stóp. Ostatnio jednak, ze względu na krytyczny stan moich pięt - odkryłam świetny krem: Bielenda Happy End z mocznikiem. Trudno w to uwierzyć, ale już po 2-3 użyciach stan stóp znacząco się poprawił! Nie wierzyłam własnym oczom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ! Bielendy jeszcze nie miałam, więc pewnie jak się skończy ten z Lirene to skuszę się na niego ;)

      Usuń
  12. z ręką na sercu - nigdy nie zrobiłam nic dla moich stóp :/...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też dla nich nic nie robiłam, ale ostatnio jakoś się za nie zabrałam i nie żałuję ;)

      Usuń
  13. Jestem ogromną fanką nawilżania i nie zapominam o dłoniach oraz stopach :) Różnych produktów używam, lubię je zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście o dłonie nie muszę jakoś szczególnie dbać, ale stopy są problematyczną częścią mojego ciała i poświęcam im zawsze więcej uwagi :)

      Usuń
  14. Oooo ten krem z mocznikiem od Lirene muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować tego Lirene, moje stopy są wymagające, może ten przypadnie im do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia