sobota, października 22, 2016

HOLIKA HOLIKA SMOOTHIE PEELING CREAM ORAZ MASKI W PŁACHCIE | MYASIA.PL

Dzisiaj przyszła pora na trochę zagranicznej pielęgnacji :)
Do swojej pielęgnacji włączyłam koreański peeling do twarzy znanej marki Holika Holika oraz maski w płachcie. Wszystkie przedstawione przeze mnie produkty możecie dostać na stronie myasia.pl.
O tym jak się u mnie sprawdziły poniżej :)

Holika Holika smoothie peeling cream myasia.pl

SMOOTHIE PEELING CREAM HOLIKA HOLIKA

Holika Holika smoothie peeling cream myasia.pl

Co obiecuje nam producent ?
Kremowy peeling do twarzy z ekstraktem z kiwi, moreli oraz naturalnymi kwasami AHA. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza i odświeża skórę. 


Produkt zawiera witaminę C, która delikatnie rozjaśnia przebarwienia oraz piegi na twarzy. Zwiększa jędrność i elastyczność skóry spłycając drobne zmarszczki powierzchniowe.
Peeling przeznaczony do szarej, zmęczonej skóry. Rewitalizuje i oczyszcza skórę. Cera staje się rozjaśniona i rozświetlona, wygląda promiennie i zdrowo.

Ekstrakt z melisy - Oczyszcza i wygładza skórę, łagodzi stany zapalne
Sok z liści bambusa - Nawilża, odświeża, relaksuje i koi skórę. W delikatnych liściach występują flawonoidy wykazujące silne działanie antyoksydacyjne-przeciwzmarszczkowe
Ekstrakt z rozmarynu - Działa bakteriobójczo, odkażająco i przeciwzapalnie na skórę. Posiada intensywne własności antyoksydacyjne oraz ochronne w stosunku do promieniowania słonecznego. Wspomaga walkę z wolnymi rodnikami, działa jako naturalny filtr przeciwsłoneczny.

Weryfikacja obietnic

Holika Holika smoothie peeling cream myasia.pl

Koreańskie produkty do pielęgnacji zyskują coraz większą popularność na polskim rynku. I powiem Wam, że się temu nie dziwię ! :)
Nie jest to mój pierwszy azjatycki kosmetyk. Wcześniej miałam już kremy BB (kremy BB Skin79 oraz krem BB Holika Holika) i byłam z nich bardzo zadowolona. Teraz przyszła pora na pielęgnację :)
Zdecydowałam się na peeling o zapachu kiwi. Produkt pachnie przepięknie, delikatnie. Idealnie peelinguje twarz, a przy tym jej nie podrażnia. Skóra po jego użyciu jest rozjaśniona i odświeżona. Stosuję go 1-2 w tygodniu. Cera jest ujędrniona, a przy dłuższym stosowaniu zauważyłam rozjaśnienie drobnych przebarwień. 
Peeling możecie zakupić na stronie myasia.pl :)

MASKI W PŁACHCIE HOLIKA HOLIKA

holika holika sheet mask myasia.pl

Jeśli chodzi o maseczki to te w płachcie są moimi ulubionymi - nie zabierają dużo czasu, nie brudzą nam otoczenia a dodatkowo można je szybko wykonać i dają naprawdę świetne efekty. 

Zdecydowałam się na trzy maseczki, które pochodzą chyba z jednej z najsłynniejszych koreańskich firm, czyli Holika Holika:

1) Blueberry Energizing Juicy Mask Sheet

holika holika sheet mask myasia.pl

Maska ma za zadanie dodać energii naszej twarzy. Na dodatek ma poprawiać wygląd i kondycję szarej i zmęczonej cerze. 

Borówki lubię w każdej postaci, nawet w postaci maseczki na twarz, więc stosowanie tej maseczki było dla mnie prawdziwą przyjemnością ♥ 
20 minut upłynęło bardzo szybko. Maseczka nawilżyła moją cerę i delikatnie ją rozświetliła, a ja w tym czasie się zrelaksowałam :)

2) Tomato Firming Juicy Mask Sheet


holika holika sheet mask myasia.pl


Ekstrakt z pomidora, ma dobre właściwości przeciwutleniające. Rewitalizuję, odświeża oraz dodaje blasku szarej, zmęczonej cerze. Łagodzi zmiany potrądzikowe, rozjaśnia przebarwienia.

Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tej maseczki z powodu właśnie tytułowego pomidora ;)
Pomidory uwielbiam w każdej postaci, oprócz soku do picia i tak samo tutaj na wstępie mnie odrzuciło. Ale jakoś się przemogłam i nie żałuję :)
Maseczka dała naprawdę świetne efekty. Skóra po jej użyciu była nawilżona, odświeżona i zregenerowana po całodziennym noszeniu makijażu. 


holika holika sheet mask myasia.pl

Maseczka pielęgnacyjna do twarzy na bawełnianej płachcie. Główne działanie polega na redukcji stref zaciemnienia pod oczami (redukuje tak zwany efekty pandy), odżywia skórę, przywraca jej naturalny blask oraz wygląd.

To mój zdecydowany faworyt ♥
Oprócz tego, że świetnie się prezentuje dała świetne efekty. Zastosowałam ją rano, po ciężkiej nocy i cudownie rozświetliła mi cienie pod oczami, dodatkowo nawilżając cerę. Maseczka sprawiła, że po nieprzespanej nocy nie pozostał żaden ślad :)

PODSUMOWANIE

Holika Holika smoothie peeling cream myasia.pl

Wszystkie produkty sprawdziły się u mnie genialnie. Od tej pory częściej będę spoglądać w stronę azjatyckiej pielęgnacji, szczególnie w kierunku maseczek do twarzy  - panda na pewno nie była moją ostatnią ♥

Stosujecie azjatycką pielęgnację? Jakie są Wasze ulubione maseczki do twarzy ?

10 komentarzy:

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia