sobota, października 08, 2016

PASKI WYBIELAJĄCE RAPID WHITE | EFEKTY KURACJI

Któż z nas nie marzy o pięknym, śnieżnobiałym uśmiechu rodem z Hollywood ? Nie widzę przeczących odpowiedzi ;)
Minione wakacje poświęciłam na doprowadzenie swoich zębów do porządku. Wiadomo, była to dość kosztowna "impreza", ale myślę, że się opłaciło. Dopełnieniem tego jest teraz wybielenie zębów.
Nie chciałam decydować się na wybielanie u stomatologa - postawiłam na domowe wybielanie. W arsenał środków włączyłam:
- szczoteczkę soniczną Philips Sonicare (posiada 5 programów czyszczenia zębów, w tym właśnie program przeznaczony do wybielania zębów)
- pastę wybielającą Colgate Max White Expert White
- paski wybielające Rapid White.
O efektach kuracji i mojej opinii o niej możecie przeczytać poniżej :)

Paski wybielające RapidWhitea

PASKI WYBIELAJĄCE SAMOROZPUSZCZALNE RAPID WHITE

Paski wybielające RapidWhitea

Do czego służą paski ?

Ultracienkie, elastyczne i przeźroczyste paski o smaku mięty rozjaśniają zęby i usuwają przebarwienia zraz po przyłożeniu ich do zębów. Dzięki innowacyjnej technologii samorozpuszczania paski RAPID WHITE to szybka i bezpieczna metoda rozjaśniania - wolna od nadtlenku wodoru. Dodatkowo paski odświeżają oddech.

Zalety stosowania pasków

  • bez uciążliwego nakładania żelu w płynie
  • paski nie przyklejają się do warg
  • paski nie przesuwają się na zębach
  • minimalne pozostałości produktu
  • przyjazne dla szkliwa
  • łatwe stosowanie
  • samorozpuszczalne
Paski wybielające RapidWhitea

Stosowanie

  1. Ostrożnie otworzyć saszetkę u góry, aż będą widoczne oba paski wybielające.
  2. W czasie nakładania pasków korzystać z lusterka. Krok 1: Na górne przednie zęby nałożyć akcelerator. Przed jego użyciem nawilż aplikator.
  3. Zdjąć ostrożnie pierwszy pasek z folii przeźroczystej. Pasek należy przyłożyć do zębów stroną, która była przyklejona do folii. Krok 2: Nałożyć pasek na górne przednie zęby, przykładając go wzdłuż górnych dziąseł. Palcami delikatnie docisnąć pasek do zębów, tak aby dobrze do nich przywarł.
  4. Czynności z punktów 2 i 3 powtórzyć na dolnych przednich zębach.
  5. Po upływie ok. 5-7 minut paski rozpuszczają się same.
  6. Dokładnie wypłukać usta wodą.
  7. Aby uzyskać widoczny efekt, należy używać jednej saszetki (2pasków wybielających) dwa razy dziennie przez co najmniej 5  dni. Maksymalny efekt będzie widoczny po tygodniu.

Co zrobić, żeby osiągnąć optymalny efekt ?

  1. Przed nałożeniem pasków wybielających umyj zęby.
  2. Paski wybielające nałóż czystymi i suchymi dłońmi.
  3. Nie rozciągaj pasków podczas nakładania ich na zęby.
  4. Po nałożeniu  pasków nie dotykaj językiem przednich zębów.
  5. Po rozpuszczeniu pasków nie jedz  i nie  pij przez kolejne 15 minut.
  6. Paski przechowuj w chłodnym i suchym miejscu.
Paski wybielające RapidWhitea

Częstotliwość stosowania

Należy zachować co najmniej 4-tygodniową przerwę między następnym zastosowaniem pasków. Zaleca się stosowanie pasków nie częściej niż sześć razy w roku.

Ostrzeżenie !

Nie zaleca się stosowania pasków RAPID WHITE w następujących przypadkach: schorzenia dziąseł, krwawienie dziąseł, zapalenie dziąseł, poważny ubytek dziąseł lub wrażliwe zęby, a także w czasie ciąży i w okresie karmienia piersią. Podobnie jak w przypadku innych produktów, należy sprawdzić listę składników, aby uniknąć reakcji alergologicznej. Produkt działa tylko na naturalne ludzkie zęby i jest nieszkodliwy dla wypełnień, koronek, mostów i licówek. Nie stosować produktu w przypadku noszenia aparatu dentystycznego. Przerwa między kolejnymi zastosowaniami powinna wynosić co najmniej 4 tygodnie. Jeśli wystąpi podrażnienie, należy natychmiast przerwać stosowanie. Jeśli podrażnienie się utrzymuje, należy skontaktować się z lekarzem. Zaleca się stosowanie pasków nie częściej niż sześć razy w roku. Tylko do użycia zewnętrznego. Nie połykać. Unikać kontaktu z wargami i dziąsłami.

Moja opinia

Paski wybielające RapidWhitea


Zaczynając kurację bałam się nadwrażliwości zębów, która z reguły występuje po takich kuracjach. Na szczęście moje obawy okazały się bezzasadne. Pomimo tego, że moje zęby mają tendencję do nadwrażliwości w przypadku tej kuracji moje zęby nie ucierpiały. Gdy tylko czułam, że coś się może zacząć z nimi dziać, myłam przed nałożeniem pasków zęby elmexem i nie było problemu :)

Aplikacja
Paski bardzo łatwo nakładają się na zęby i są prawie niewyczuwalne.

Smak
Jest to słodko-kwaśna mięta. Niestety smak nie przypadł mi do gustu, ale można się przemęczyć ;)

Działanie
Po nałożeniu pasków można praktycznie o nich zapomnieć i oczekiwać na ich działanie. Paski nie działają agresywnie na nasze zęby, nie odczuwamy żadnych dolegliwości bólowych.
Po rozpuszczeniu pasków i wypłukaniu ust wodą mamy odświeżony oddech. 

Efekty kuracji

Paski wybielające RapidWhitea

Efekty kuracji możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu. Nie spodziewałam się wielkiego wybielenia - moim celem było rozjaśnienie zębów i wyrównanie ich koloru i to udało mi się osiągnąć :)

Podsumowanie

Paski wybielające RapidWhitea

Z całej kuracji jestem mega zadowolona i na pewno w przyszłości ją jeszcze kiedyś powtórzę.
Jeśli jesteście zainteresowani tymi paskami są dostępne w Rossmanie za cenę ok.70 zł (nie raz są na promocji)

Miałyście kiedyś te paski ? A może znacie inne, nieinwazyjne metody domowego wybielania zębów ? 

14 komentarzy:

  1. Dużej różnicy nie widać co prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać efekt ;) widac że działają :)

    Obserwuje i miłego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko zobaczyć mi różnicę,mam nawet wrażenie,że na pierwszym zdjęciu przed kuracją zęby były bielsze...bądź to efekt światła.
    Ale ząbki i tak masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś chciałam używać takich specyfików, ale teraz mi przeszło i pozostaję przy zwykłych pastach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może kiedyś jeszcze do nich wrócę, ale nie jestem pewna :)
      Na razie stawiam na pasty wybielające :)

      Usuń
  5. Rewelacji raczej te paski nie zapewniają, ale delikatną różnicę widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rożnica jest w sumie niewielka. ja używam pasków crest

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś takich pasków - oczywiście efekty były ale jakim kosztem :( Nigdy więcej!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia