środa, października 19, 2016

PHARMACERIS T | KREM Z 5% KWASEM MIGDAŁOWYM NA NOC 1 STOPIEŃ ZŁUSZCZANIA | PIERWSZE WRAŻENIA

Jesień jest idealnym momentem na to, żeby zacząć wprowadzać do swojej pielęgnacji twarzy kwasy.
W takim przypadku stawiam na produkty apteczne, a marką która ma moje duże zaufanie jest Pharmaceris. Dlatego, gdy tylko zauważyłam, że portal ofeminin.pl oferuje do testowania krem właśnie tej marki, i to na dodatek krem z kwasem migdałowym - bez wahania zgłosiłam się do testów i na szczęście zostałam do nich wybrana :)
O tym co sądzę o kremie - poniżej :)

Pharmaceris T - krem z 5% kwasem migdałowym na noc 1 stopień złuszczania

KREM PHARMACERIS Z 5% KWASEM MIGDAŁOWYM NA NOC

Pharmaceris T - krem z 5% kwasem migdałowym na noc 1 stopień złuszczania

Co obiecuje nam producent ?
WSKAZANIA
Krem o wysokiej tolerancji, przeznaczony do codziennej pielęgnacji na noc dla skóry trądzikowej również delikatnej i wrażliwej, z przebarwieniami i nierównym kolorytem oraz przetłuszczającej się. Krem można bezpiecznie stosować przez cały rok. Latem zaleca się stosowanie kremu z filtrem o min. SPF 20.

Pharmaceris T - krem z 5% kwasem migdałowym na noc 1 stopień złuszczania


DZIAŁANIE
Krem działa przeciwtrądzikowo i regulująco na wydzielanie sebum likwidując istniejące zmiany trądzikowe oraz ogranicza powstawanie nowych niedoskonałości. Kwas migdałowy delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka odblokowując pory i łagodząc zmiany trądzikowe. Umożliwia jednocześnie głębszą penetrację w głąb skóry ekstraktu z cytryny, który działa rozjaśniająco i wygładzająco. Synergiczne działanie składników aktywnych sprawia, że krem doskonale wygładza skórę, zmniejsza widoczność porów i ujednolica jej koloryt. Produkt może być stosowany samodzielnie lub dla lepszego efektu złuszczania w dwu-stopniowej kuracji z kremem SEBO-ALMOND PEEL 10%

HIPOALERGICZNY
WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
PRZEBADANO KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE

Weryfikacja obietnic

Pharmaceris T - krem z 5% kwasem migdałowym na noc 1 stopień złuszczania

Od dłuższego czasu nie mam już problemów z trądzikiem, ale moja skóra posiada przebarwienia oraz przetłuszcza się w strefie T. Na dodatek jest też wrażliwa i skłonna do zaczerwienień. 
Dlatego moje testy tego kremu nie sprawdzą wszystkich jego właściwości. 
Ale zacznijmy od początku. Krem dostępny jest w aptekach. Przychodzi do nas zapakowany w buteleczkę z pompką (super!), która jest zapakowana w kartonik. 
Krem stosuję na noc, po dokładnym zmyciu makijażu i stonizowaniu twarzy. Na początku bałam się, że w trakcie jego stosowania będę odczuwać pieczenie lub inne nieprzyjemności, na szczęście nic takiego się nie stało. Krem szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną. 

Pharmaceris T - krem z 5% kwasem migdałowym na noc 1 stopień złuszczania

Po 2 tygodniach stosowania nie jestem w stanie powiedzieć, na ile rozjaśnia przebarwienia, ponieważ jest to za krótki okres (potrzeba przynajmniej 1 miesiąca, żeby można coś zauważyć), jednak skóra jest delikatnie rozjaśniona, a pory zwężone. 
Dodatkowo krem ogranicza przetłuszczanie mojej skóry w strefie T, co uważam za duży plus.
Ogromną zaletą jest to, że pomimo zawartości kwasu migdałowego, w ogóle mnie nie podrażnił :)

Jeśli chodzi o mnie to jestem z tego kremu bardzo zadowolona :) A jeśli jesteście ciekawi opinii innych Ekspertek to kliknijcie tutaj :)

Pharmaceris T - krem z 5% kwasem migdałowym na noc 1 stopień złuszczania

Używałyście kiedyś kremów z kwasami ? A może znacie inne kremy o podobnych właściwościach ?



19 komentarzy:

  1. Co prawda nie mam skóry trądzikowej, ale jestem ciekawa tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobny kremik z ziaji ale chyba 3% fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jakby sprawdził się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również i u mnie w użyciu. ale też myślę że za krótko go używam więc jeszcze z postem poczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ta firmę i ich kosmetyki :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/to-co-kobiety-lubia-najbardziej-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten o wyższym stężeniu i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś już czytałam o tym kremie i nawet planowałam spróbować. Teraz przez zimę pewnie w końcu się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym kremie, na chwilę obecną nie praktykuję pielęgnacji kwasami, ale myślę, że już niedługo się to zmieni.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zadowolona z tego kremu, stosuję go z przerwami od 3 lat i efekty są naprawdę zadowalające. Zmiany trądzikowe po 3 tyg. zmniejszają się, napisałam na ten temat post https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/11/pharmaceris-krem-z-10-kwasem-migdaowym.html mogę polecić również świetne serum z Bielendy idealne na przebarwienia i niedoskonałości https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/11/bielenda-super-power-mezo-serum-aktywne.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I've heard good things about this pharmaceris product! Going on my wish ♥ list now.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia