środa, października 05, 2016

POLNY WARKOCZ - SŁOWIAŃSKIE KOSMETYKI NATURALNE | MAZIDŁO KONOPNE, HYDROLAT OCZAROWY

Kto z nas lepiej zrozumie nasze potrzeby, jeśli nie my sami - Słowianie...? 
Takim hasłem zachęca nas do spróbowania swoich nowych produktów z linii Polny Warkocz Laboratorium Cosmeceuticum.
W swojej ofercie Laboratorium oprócz mazideł posiada również hydrolaty oraz peelingi.
Ja zdecydowałam się na:
- mazidło konopne krem do cery tłustej i trądzikowej
- hydrolat oczarowy
O tym jak się u mnie sprawdziły poniżej :)

Polny Warkocz- słowiańskie kosmetyki naturalne. Mazidło konopne i hydrolat oczarowy

MAZIDŁO KONOPNE - KREM DO CERY TŁUSTEJ I TRĄDZIKOWEJ

Polny Warkocz- słowiańskie kosmetyki naturalne. Mazidło konopne i hydrolat oczarowy

Co obiecuje nam producent ?
Mazidło Konopne, którego receptura sformułowana została wyłącznie w oparciu o wyselekcjonowane składniki naturalne, stworzone zostało z myślą o pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej. Nieprzypadkowy zatem jest wybór tłoczonego na zimno, nierafinowanego oleju z konopi siewnej, który swą strukturą zbliżony jest do naturalnego sebum. Dzięki temu mazidło reguluje poziom natłuszczenia skóry, matowi cerę tłustą i mieszaną. Mazidło konopne to gęsty krem o strukturze piankowej, która po aplikacji zamienia się w kremowe masełko.

Polny Warkocz- słowiańskie kosmetyki naturalne. Mazidło konopne i hydrolat oczarowy

Skład
Masło Shea, Olej ze Słodkich Migdałów, Zimnotłoczony Nierafinowany Olej Konopny, Witamina E, Naturalny Olejek z Bergamotki, Limonen*, Linalool*


*składnik naturalnego olejku eterycznego 

Weryfikacja obietnic

Polny Warkocz- słowiańskie kosmetyki naturalne. Mazidło konopne i hydrolat oczarowy

Produkt przychodzi do nas zapakowany w ciemny, szklany słoiczek. Szata graficzna etykietki jest bardzo prosta, jednak łatwo przyciąga wzrok. Znajdziemy na niej nazwę produktu, jego przeznaczenie (do jakiej skóry powinnyśmy go stosować) oraz słowa od samego kremu ;) 
Oto one:
Olej konopny, na którym opiera się moja receptura ma skład bardzo zbliżony do naturalnego sebum. Dzięki temu reguluje poziom natłuszczenia skóry, matowi cerę tłustą i mieszaną. Obecny w oleju chlorofil łagodzi podrażnienia i poprawia koloryt. Naturalny olejek z bergamotki uzupełnia pielęgnację cery trądzikowej ograniczając łojotok. 

Po otwarciu słoiczka możemy zobaczyć krem o piankowej konsystencji o lekko żółtej barwie i naturalnym zapachu, który przypomina mi polne kwiaty. Po jego nałożeniu na twarz zmienia swoją konsystencję w lekko oleistą i bardzo szybko się wchłania. 
Pomimo bogatego składu nie musimy obawiać się zbytniego obciążenia naszej skóry lub wzmożenia jej przetłuszczania. Krem idealnie się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, ale przyjemne nawilżenie i ukojenie. 
Skóra jest ujędrniona, nawilżona i zmatowiona. Dodatkowo można zauważyć poprawę kolorytu skóry. 
Krem możecie dostać na stronie ecodrogeria.com.pl w cenie 28.50 zł. Uważam, że jak na tak genialny krem cena jest naprawdę bardzo dobra :)

Krem jest w 100% naturalny, bez konserwantów, GMO, syntetycznych barwników, sztucznych kompozycji zapachowych, silikonów, formaldehydu, pochodnych ropy naftowej, parafiny, olejów mineralnych oraz innych, zbędnych wypełniaczy i szkodliwych substancji. 
Dodatkowo producent nie testuje kremu na zwierzętach a produkt jest testowanych dermatologicznie. 
Laboratorium dba o środowisko stosując szklane opakowania, które ponownie możemy wykorzystać w domowym zaciszu i co najważniejsze - kupując polskie produkty, wspieramy polski rynek :)

HYDROLAT OCZAROWY

Polny Warkocz- słowiańskie kosmetyki naturalne. Mazidło konopne i hydrolat oczarowy

Co obiecuje nam producent ?
Hydrolat Oczarowy wykazuje działanie przeciwzapalne i antybakteryjne. Jest również doskonałym antyoksydantem, neutralizuje wolne rodniki. Działa ściągająco, reguluje wydzielanie sebum. Wspomaga i katalizuje procesy gojenia ran i oparzeń. Uszczelnia i wzmacnia ściany naczyń krwionośnych zmniejszając ich kruchość.
Hydrolat Oczarowy odpowiedni jest do pielęgnacji skóry trądzikowej, z rozszerzonymi porami, tłustej i mieszanej, ze skłonnością do nadmiernego wydzielania sebum oraz do cery zaczerwienionej i dojrzałej

Ze względu na wysoką koncentrację składników aktywnych przed użyciem zaleca się wykonać test kontaktowy aplikując niewielką ilość produktu na wybraną partię skóry. Hydrolat można rozcieńczyć wodą demineralizowaną
Hydrolat świetnie sprawdza się do oczyszczania twarzy przed różnego rodzaju zabiegami kosmetycznymi. Stanowi idealne uzupełnienie w kuracji zabiegów mikrodermabrazji korundowej

Polny Warkocz- słowiańskie kosmetyki naturalne. Mazidło konopne i hydrolat oczarowy

Skład
Hamamelis Virginiana Leaf Water*, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Weryfikacja obietnic

Polny Warkocz- słowiańskie kosmetyki naturalne. Mazidło konopne i hydrolat oczarowy

Hydrolat przychodzi do nas zapakowany w szklaną butelkę zaopatrzoną w dozownik w sprayu, która kryje w sobie wodnisty produkt o naturalnym, dość kwaśnym zapachu. Butelka oklejona jest etykietką, na której znajdziemy wszystkie interesujące nas informacje.

W mojej codziennej pielęgnacji twarzy hydrolat zastępuje mi tonik. Stosuję go już po umyciu twarzy żelem, przed nałożeniem kremu. 
Po jego aplikacji skóra jest przyjemnie ukojona, a moje pory są zwężone. Dodatkowo hydrolat sprawia, że moje policzki mniej się czerwienią, co zaliczam na ogromny plus. 
Produkt łagodzi drobne podrażnienia i nie przyczynia się do powstawania niedoskonałości. 
Hydrolat możecie dostać na stronie ecodrogeria.com.pl w cenie 20,00 zł :)

PODSUMOWANIE

Polny Warkocz- słowiańskie kosmetyki naturalne. Mazidło konopne i hydrolat oczarowy

Oba produkty mają w 100% naturalne składy, ekologiczne opakowania oraz nie są testowane na zwierzętach. Każdy z nich sprawdził się u mnie bez zarzutów, nie uczulił mnie ani nie wywołał innych, nieprzyjemnych zdarzeń. 
Sama linia Polny Warkocz, jak i reszta kosmetyków, które są produkowane przez Laboratorium Cosmeceuticum bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły i na pewno zostanę z nimi na dłużej.
Oba produkty możecie dostać na stronie ecodrogeria.com.pl. Czeka tam na Was również kod rabatowy -10% - wystarczy, że w wyznaczonym miejscu wpiszecie kod EKOZAKUPY10, a od wartości Waszego zamówienia zostanie odjęte 10% rabatu :)

Miałyście kiedyś te produkty ? A może znacie inne polskie nowości ? 

14 komentarzy:

  1. Słyszałam o nich duzo dobrego :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/dla-kazdego-cos-dobrego-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inny wariant kremu ale są bardzo podobne 😉 hydrolat mam pomarańczowy, jestem zachwycona tymi kosmetykami 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w nich :)
      Szczególnie do gustu przypadła mi konsystencja kremu :)

      Usuń
  3. Mam oba produkty i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno krem jak i ten hydrolat mnie interesuje ;) Ale powoli i kiedyś się skuszę ;) Bo co naturalne to i dla mnie kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hydrolat jak dla mnie kuszący :)
    Krem niestety chyba zbyt ciężki na moje obecne skłonności do trądziku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam hydrolat oczarowy innej firmy i niestety u mnie nie było super efektów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełen profesjonalizm w przekazywaniu informacji :) kosmetyki prezentują się doskonale! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia