sobota, października 29, 2016

PURE WAX I ARABICA WAX - PILOWAX | PRODUKTY, KTÓRE DOŁĄCZYŁY DO MOJEJ PIELĘGNACJI WŁOSÓW

O produktach Pilomax było swego czasu dość głośno w blogosferze. Wiele włosomaniaczek polecało ich produkty, szczególnym uwielbieniem darząc maski do włosów.
Od jakiegoś czasu niestety rzadko można znaleźć o nich coś nowego, a uważam, że to naprawdę duży błąd !
W poszukiwaniu czegoś, co odżywi moje włosy po lecie i przygotuje je na trudy dość zimnej jesieni i zimy zdecydowałam się na dwa produkty, które mają mi w tym pomóc:
- Szampon Pure Wax głęboko oczyszczający
- Maska Arabica Wax regenerująca do włosów farbowanych na kolory ciemne i do skóry głowy

PURE WAX I ARABICA WAX - PILOWAX

SZAMPON GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PURE WAX PILOMAX

PURE WAX I ARABICA WAX - PILOWAX

Co obiecuje nam producent ?
Szampon głęboko oczyszczający PURE WAX do włosów zniszczonych, do stosowania przed maskami WAX. Skutecznie myje włosy i skórę głowy, nawet z nierozpuszczalnych w wodzie silikonów i substancji pozostających po środkach stylizacyjnych. Przygotowuje włosy i skórę głowy na regenerujące działanie masek WAX.

Weryfikacja obietnic

PURE WAX I ARABICA WAX - PILOWAX

Na co dzień w swojej pielęgnacji staram się unikać silikonów, więc na początku pomyślałam, że szampon podaruję mojej mamie, jednak po przeanalizowaniu pielęgnacji swoich włosów, stwierdziłam, że moje włosy takie całkiem wolne od silikonów to jednak nie są. 
Niedawno do swojej pielęgnacji włączyłam szampon z Nivea, do zabezpieczenia włosów na długości, a od długiego czasu stosuję silikonowe serum, w celu zabezpieczenia końcówek, więc szampon Pure Wax wpisał się idealnie w moje potrzeby.
Stosowałam go tak, jak zaleca producent, czyli "przed maskami WAX" i sprawdził się idealnie. Ma przezroczystą konsystencję i przepiękny, świeży zapach.
Włosy po jego zastosowaniu były lekko szorstkie, ekstremalnie oczyszczone i przygotowane na dalsze etap pielęgnacji, którym jest zastosowanie maski Arabica Wax. 

MASKA REGENERUJĄCA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH NA KOLORY CIEMNE I DO SKÓRY GŁOWY ARABICA WAX PILOMAX

PURE WAX I ARABICA WAX - PILOWAX

Co obiecuje nam producent ?
Przeznaczona do regeneracji włosów poddawanych koloryzacji. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości, rozdwajaniu i wypadaniu włosów. Wzmacnia blask koloru.

Weryfikacja obietnic

PURE WAX I ARABICA WAX - PILOWAX

Maskę stosowałam po umyciu włosów szamponem Pure Wax i po delikatnym osuszeniu ich ręcznikiem. Producent zaleca nam trzymanie jej na naszych włosach 20 minut lub dłużej. Ja zazwyczaj trzymam ją ok.20-25 minut. 

PURE WAX I ARABICA WAX - PILOWAX

Maska ma bardzo zbitą, gęstą konsystencję. Pachnie przepięknie kawą, a dodatkowo jest w kolorze brązowym. Wystarczy już niewielka ilość, aby nasze włosy wyglądały jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego. 
Jak wiecie nie lubię tak dużo czasu poświęcać na pielęgnację swoich włosów, ale po użyciu tej maski zmieniłam zdanie ! Efekty, jakie daje ten produkt jest warta każdej minuty mojego czasu ;)
Włosy po jej użyciu są nawilżone i łatwo się rozczesują. Dodatkowo mam wrażenie, jakby były pogrubione i odbite u nasady. Maska nie powoduje strączkowania włosów, sprawia, że przepięknie pachną, a kolor uzyskuje głębię i niewiarygodny blask. 

PODSUMOWANIE

PURE WAX I ARABICA WAX - PILOWAX

Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Szampon świetnie oczyszcza włosy, a maska idealnie go uzupełnia. Dzięki niej, zmieniłam swoje zdanie o pielęgnacji włosów i o czasie, jaki na nią poświęcam.
Jeśli jeszcze nie miałyście tych produktów, to gorąco polecam Wam je wypróbować :)

Słyszałyście o tej marce ? A może znacie inne włosowe perełki ?


10 komentarzy:

  1. U mnie w kolejce czeka maska z henną. Jak dobrze pójdzie, to jeszcze w tym roku się za nią wezmę :D Ciekawa jestem jej działania - i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam ! Efekt pogrubionych włosów jest mega na plusie ♥

      Usuń
  2. Nie miałam tych produktów. Maski raczej bym nie kupiła ponieważ nie mam farbowanych włosów, ale może szampon wypróbuję kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma też w swojej ofercie maski do włosów niefarbowanych :)
      Szampon mega oczyszcza !

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pilomax maska do włosów ciemnych sprawdzała się u mnie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów, ale chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia