sobota, listopada 12, 2016

CD REINHEITSGEBOT | KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA

O marce CD Reinheitsgebot słyszałam naprawdę niewiele. Czasami w internecie trafiałam na jakąś recenzję ich produktów, ale jakoś zbytnio mnie nie zaciekawiły. Oj, mój duży błąd ! Firma ta skupia się na delikatnej pielęgnacji, a jej produkty nie są testowane na zwierzętach. Kosmetyki te nie zawierają olejów mineralnych, silikonów, parabenów, sztucznych barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego.
Każdy z nich przychodzi do nas zapakowany w naprawdę urocze opakowanie o prostym designie. Żele do mycia mają butelki plastikowe, natomiast dezodoranty szklane (oprócz sprayu).
O tym jak sprawdził się u mnie każdy z tych produktów możecie przeczytać już poniżej :)

CD REINHEITSGEBOT | KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA

CD NAWILŻAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC LILIA WODNA

CD REINHEITSGEBOT | KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA żel pod prysznic żel do higieny intymnej

Co obiecuje nam producent ?

Nawilżający żel pod prysznic CD z naturalnym wyciągiem z lilii wodnej nawilża i ożywia naturalne funkcje skóry.
  • Przebadany dermatologicznie
  • Posiada pH neutralne dla skóry
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Dyskretny, świeży zapach
Weryfikacja obietnic
W żelach pod prysznic szukam przede wszystkim ładnego zapachu oraz niewysuszającego działania. Moim zdaniem, żel ma nam oczyścić skórę, ale jej nie przesuszyć. Nie wymagam od niego nawilżenia, ponieważ od tego zazwyczaj mamy balsam lub masło do ciała. 
Kosmetyk od CD bardzo ładnie pachnie, delikatnie, kwiatowo. Oczyszcza skórę, nie podrażnia jej a dodatkowo (duży plus) nawilża. Jeśli nie macie problemów z bardzo suchą skórą, jego stosowanie w zupełności Wam wystarczy i nie będziecie musiały stosować balsamu do ciała. 

CD NAGIETKOWY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ

CD REINHEITSGEBOT | KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA żel do higieny intymnej

Nagietkowy żel do higieny intymnej powinien znaleźć się w każdej kosmetyczce. Jest niezwykle delikatny. Ma przepiękny, delikatny zapach, który spodoba się każdej kobiecie. Konsystencja żelu jest gęsta, a produkt przezroczysty. 
Żel sprawdza się świetnie ! Nie podrażnia, pachnie delikatnie, kobieco. 

CD DEZODORANT ROLL ON HAPPY KWIAT POMARAŃCZY/LILIA WODNA

CD REINHEITSGEBOT | KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA dezodorant roll on happy kwiat pomarańczy lilia wodna

Co obiecuje nam producent ?

Dezodorant CD Happy o świeżym i pobudzającym zapachu kwiatu pomarańczy, zapewnia zastrzyk energii na cały dzień. Delikatna formuła, bez zawartości soli aluminium, chroni przed nieprzyjemnym zapachem aż do 24 godzin.
  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Nie zawiera soli aluminium
Dezodorant roll on CD z naturalnym wyciągiem z lilii wodnej zapewnia długotrwałe uczucie świeżości i pewności oraz pielęgnuje skórę.
  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Dostępny również w opakowaniu o pojemności 25 ml
  • Nie zawiera soli aluminium

Weryfikacja obietnic
Jeśli chodzi dezodoranty to zazwyczaj używam Rexony i jestem jej wierna od lat. 
Produkty CD sprawdziły się bardzo dobrze. Ładnie pachniały, chroniły, jednak mi brakowało "tego czegoś" - tej pewności, którą daje mi Rexona. 
Dezodoranty są naprawdę dobre, przyjemnie mi się ich używało. W żadnym wypadku mnie nie podrażniły, ani nie wywołały uczuleń. Jednak ja pozostanę przy Rexonie ;)

CD DEO ATOMIZER HAPPY KWIAT POMARAŃCZY/LILIA WODNA

CD REINHEITSGEBOT | KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA dezodorant atomizer happy kwiat pomarańczy lilia wodna

Co obiecuje nam producent ?

Dezodorant CD Happy w formie atomizera o świeżym i pobudzającym zapachu kwiatu pomarańczy, zapewnia zastrzyk energii oraz niezawodną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem aż do 24 godzin.
  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Nie zawiera soli aluminium
Dezodorant CD w atomizerze z naturalnym wyciągiem z lilii wodnej zapewnia długotrwałą świeżość, pewność i pielęgnację skóry.
  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Dostępny również w opakowaniu o pojemności 25 ml
  • Nie zawiera soli aluminium

Weryfikacja obietnic
Oba te produkty podarowałam mojej mamie i była nimi zachwycona. Stwierdziła, że bardzo dobrze się u niej sprawdziły, nie podrażniły jej, a dodatkowo nie pozostawiały śladów na ubraniach. Była zachwycona zapachami, które oferuje ta marka. 
Jeśli chodzi o to, czy zdecyduje się na nie ponownie, to TAK ! Zdecydowanie TAK ! :)

CD DEZODORANT SPRAY LILIA WODNA

CD REINHEITSGEBOT | KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA dezodorant spray lilia wodna

Co obiecuje nam producent ?
CD dezodorant spray lilia wodna zawierający naturalny wyciąg z lilii wodnej zapewnia długotrwałe uczucie świeżości, pewności i pielęgnacji. Efektywny aktywny system Deo gwarantuje ochronę przed nieprzyjemnym zapachem przez całą dobę, nie pozostawiając przy tym białych śladów na ubraniu.

  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Dostępny również w opakowaniu o pojemności 50 ml
  • Nie zawiera soli aluminium


Weryfikacja obietnic
Jest to mój faworyt jeśli chodzi o dezodoranty. Szybko się wchłaniał, nie pozostawiał śladów na ubraniach, chronił naprawdę długo i przepięknie pachniał. 
Dodatkowym plusem jest brak podrażnień i jakichkolwiek uczuleń :)

PODSUMOWANIE

CD REINHEITSGEBOT | KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA

Marka CD pozytywnie mnie zaskoczyła. Wszystkie produkty mają przepiękne zapachy. Sprawdzą się świetnie zarówno u młodszych, jak i dojrzalszych kobiet. Żaden kosmetyk nie wywołał podrażnień czy alergii. 
Ja na pewno skuszę się jeszcze na nie jeden produkt tej marki :)

A Wy ? Słyszałyście o tej firmie ? Miałyście jakieś ich produkty ? 


10 komentarzy:

  1. Marka CD też była dla mnie zaskoczeniem, jakiś czas temu pisałam o nich recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o marce ale jeszcze nie nabyłam żadnego produktu. Na początku na pewno kupiłabym jakiś żel pod prysznic. Kulkowe antyperspiranty z tej firmy mnie nie przekonują, za mgiełkami nie przepadam a dezodorantów nie toleruje mój nos alergiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel pachnie przepięknie, więc jeśli zakupisz na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. Nie raz widziałam je na blogach ale osobiście nie miałam okazji ich poznać

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słyszę o tej firmie :O
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/ <-odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o produktach tej marki :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia