sobota, listopada 05, 2016

LOREAL EXPERT | ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM ODŻYWKA I MASKA DO WŁOSÓW

Jesień to czas, kiedy chcemy odbudować nasze włosy po lecie oraz przygotować je do mroźnej zimy. Szczególnie musimy o nie dbać, gdy włosy są długie, często ocierają się o swetry, kurtki, szaliki. Moje włosy po lecie były przesuszone i potrzebowały nawilżenia i odbudowy. Tym razem zdecydowałam się na produkty profesjonalne od Loreal Paris. Odżywkę i maskę zakupiłam na stronie shopla.pl i jestem bardzo zadowolona zarówno z szybkości realizacji zamówienia, jak i obsługi klienta :)
Czy produkty marki Loreal Professionel z serii Expert spełniły swoje zadania ?
O tym poniżej :)

LOREAL EXPERT | ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM ODŻYWKA I MASKA DO WŁOSÓW

ODŻYWKA DO WŁOSÓW LOREAL PROFESSIONEL ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM

LOREAL EXPERT | ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM MASKA DO WŁOSÓW

Co obiecuje nam producent ?

L’OREAL Expert Absolut Repair Lipidium Conditioner to błyskawicznie regenerująca odżywka przeznaczona do włosów bardzo uwrażliwionych. Zawarte w preparacie lipidy i ceramidy wnikają w niszczoną strukturę włosa tworząc połączenia jonowe pomiędzy łańcuchami keratynowymi, co w konsekwencji skutkuje odbudową zniszczonych pasm już na poziomie komórkowym. Fito-keratyna oraz kwas mlekowy intensywnie wygładzają włosy sprawiając, że stają się one jedwabiście lśniące i miękkie w dotyku.
Odżywkę wzbogacono dodatkowo o filtry UV, które zabezpieczają włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, a jej lekka formuła sprawia, że możemy stosować ją codziennie, ponieważ nie obciąża nawet najdelikatniejszych pasm.

Weryfikacja obietnic
Zacznę od opakowania, które jest klasyczne (tubka)  o dość małej pojemności (150 ml) i prostej, ale przyciągającej wzrok stylistyce. 
Nie ukrywam - w duecie odżywka + maska pokładałam naprawdę wielkie nadzieje. Jak widzicie - producent obiecuje nam naprawdę sporo, więc miałam prawo oczekiwać spełnienia przynajmniej części tych obietnic. 
Niestety muszę Wam powiedzieć, że jestem rozczarowana :( 
Odżywka stosowana samodzielnie (bez 1-razowego w tygodniu zastosowania maski) nie daje praktycznie nic. Jest bardzo rzadka, lekka, a dodatkowo jej pojemność jest ogromnym minusem (150 ml przy długich włosach i takiej konsystencji nie jest najlepszym połączeniem). Faktem jest to, że włosy się po niej błyszczą, ale to tyle. Lekko ułatwia rozczesywanie i tak samo lekko je nawilża. Trzeba przyznać, że producent spełnił jedną ze swoich obietnic, czyli że produkt nie obciąża włosów, bo odżywka ma lekką konsystencję - to prawda. Niestety, w przypadku przesuszonych pasm się nie sprawdza. Od odżywki oczekuję zdecydowanie czegoś więcej, a już na pewno od odżywki w takiej cenie (ok.30 zł za 150 ml).

LOREAL EXPERT | ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM ODŻYWKA I MASKA DO WŁOSÓW

Stosowana w duecie z maską podtrzymuje efekty maski i tylko tak ją polecam stosować. W innym przypadku, jeśli planujecie tylko używać odżywki, nie polecam (chyba, że nie macie przesuszonych włosów). 

MASKA DO WŁOSÓW LOREAL PROFESSIONEL ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM

LOREAL EXPERT | ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM MASKA DO WŁOSÓW

Co obiecuje nam producent ?
Maska Loreal Expert Absolut Repair Lipidium błyskawicznie regeneruje włosy. Doskonale sprawdza się przy pielęgnacji pasm osłabionych i uwrażliwionych. Formuła odbudowująca wzbogacona cennymi lipidami zapewnia włosom wzmocnienie, blask i miękkość. By przyspieszyć proces regeneracji, można stosować także szampon i odżywkę z tej samej serii.

LOREAL EXPERT | ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM ODŻYWKA I MASKA DO WŁOSÓW

Weryfikacja obietnic

Maska ma bardzo gęstą, wręcz maślaną konsystencję i przepiękny zapach. W przeciwieństwie do odżywki sprawdza się naprawdę dobrze. Nałożona na osuszone ręcznikiem włosy na ok.3-5 minut nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Włosy po wyschnięciu przepięknie się błyszczą, są lekkie, nawilżone i nie obciążone, a dodatkowo maska nie powoduje strączkowania. Włosy wyglądają naprawdę dobrze, są odbudowane (wizualnie) i sprawiają wrażenie, jakbyśmy dopiero co opuściły salon fryzjerski.

LOREAL EXPERT | ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM ODŻYWKA I MASKA DO WŁOSÓW

PODSUMOWANIE
Duet odżywka i maska sprawdza się naprawdę bardzo dobrze, jednak moim ulubieńcem jest maska. Odżywka samodzielnie, jak dla mnie, nie spełnia swojego zadania. Uważam, że za taką cenę (ok.30 zł za pojemność 150 ml) można kupić zdecydowanie lepszą odżywkę, a nawet maskę. 
Odżywkę oczywiście zużyję do końca (szybko, co akurat nie będzie problemem), jednak więcej się na nią nie zdecyduję. 
Jeśli chodzi o maskę to zdecydowałam się na pojemność 500 ml, więc trochę mi zajmie jej zużycie, jednak jej używanie będzie dla mnie czystą przyjemnością :)

Miałyście kiedyś te produkty ? A może znacie inne, dobrze odżywiające maski i odżywki do włosów ? 

14 komentarzy:

  1. Nie miałam tych produktów i chyba nigdy nie kupię, ponieważ cena jest dla mnie trochę za wysoka. Można kupić tańszą maskę np z Biovaxu która będzie nawet lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - jeśli chodzi o stosunek cena-jakość są lepsze produkty ;)

      Usuń
  2. Miałam tą maskę i bardzo miło sobie ją wspominam :) Warta swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam tych produktów, ale myślę, że kiedyś ich spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze u mnie te produkty nie gościły, ale już wiem że jak by co to sięgać jedynie po maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej masce czytałam same superlatywy :) Ja już od dawna nie stosowałam profesjonalnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosowałam tylko maskę - była to zupełna porażka! Zresztą, jej recenzję napisałam jeszcze w wakacje. Sprawdziła się tylko jako odżywka do szybkiego spłukiwania - trzymana nawet 3-5 minut włosy przeciążała, były oklapnięte i jakby niedomyte.
    Jak dla mnie - stanowczo niewarta swojej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zależy od włosów. Moje po lecie są przesuszone i niezmiernie się puszą, więc maska dość dobrze się sprawdza, aczkolwiek i tak dokładam jeszcze po niej odżywkę w sprayu lub olejek ;)

      To prawda - mogłaby być trochę tańsza ;)

      Usuń
  7. Nie miałam tych produktów, chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia