środa, listopada 09, 2016

MINIATURKI ELFAPHARM | SZAMPON I ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA DO WŁOSÓW

Dzisiaj recenzja dość nietypowa, ponieważ recenzuję miniaturki produktów. Jak wiecie takie produkty idealnie nadają się na wyjazdy, ale nie tylko ! Takie miniaturki świetnie sprawdzą się, kiedy chcecie przetestować jakiś kosmetyk, a nie jesteście pewne czy Wam się sprawdzi.
Moim zdaniem każdy producent powinien nam oferować możliwość przetestowania swoich produktów w mniejszej pojemności ;)
Szampon i odżywkę otrzymałam w ramach Klubu Elfapharm - o tym jak się u mnie sprawdziły poniżej :)

MINIATURKI ELFAPHARM | SZAMPON I ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA DO WŁOSÓW Z EKSTRAKTEM Z TATARAKU

SZAMPON O'HERBAL WZMACNIAJĄCY WŁOSY Z EKSTRAKTEM Z KORZENIA TATARAKU

Co obiecuje nam producent ?
Delikatnie oczyszcza, pielęgnuje i wzmacnia włosy. Receptura szamponu nie zawiera SLES, SLS, silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera ekstrakt z palmy sabalowej i witaminę PP.


Tatarak zwyczajny — łac. Acorus calamus, rodzina Acoraceae
Korzeń tataraku — zawiera ok. 5% olejków eterycznych, kwas askorbi- nowy (150 mg %) i substancje garbnikowe.
Ekstrakt z korzenia tataraku — posiada działanie wzmacniające, nadaje włosom siłę niezbędną do wzrostu.

Weryfikacja obietnic
Szampony są dla mnie trudnym tematem. Rzadko który sprawdza się u mnie naprawdę dobrze i nie podrażnia skóry głowy, dlatego rozwiązanie w formie miniaturki jest dla mnie genialnym pomysłem.
Zacznę od zapachu - jest dość dziwny, mocno ziołowy. Na początku nie przypadł mi do gustu, ale po kilku zastosowaniach przyzwyczaiłam się do niego i pod koniec mogę nawet zaryzykować twierdzenie, że mi się spodobał :)
Jeśli chodzi o to jak sprawdza się szampon, to co dla mnie najważniejsze nie podrażnił mi skóry głowy. Ładnie oczyszcza włosy i skórę głowy, nie przyśpiesza przetłuszczania włosów, a dodatkowo nie przesusza ich. Idealnie przygotowuje włosy na dalsze etapy pielęgnacji. 


MINIATURKI ELFAPHARM | SZAMPON I ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA DO WŁOSÓW Z EKSTRAKTEM Z TATARAKU

ODŻYWKA O'HERBAL WZMACNIAJĄCA WŁOSY Z EKSTRAKTEM Z KORZENIA TATARAKU

Co obiecuje nam producent ?

Nadaje włosom wytrzymałość i sprężystość, ułatwia rozczesywanie. Receptura odżywki  nie zawiera  silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera: ekstrakt z palmy sabalowej, kwas mlekowy i witaminę PP.

Tatarak zwyczajny — łac. Acorus calamus, rodzina Acoraceae 
Korzeń tataraku — zawiera ok. 5% olejków eterycznych, kwas askorbinowy (150 mg %) i substancje garbnikowe. 
Ekstrakt z korzenia tataraku — posiada działanie wzmacniające, nadaje włosom siłę niezbędną do wzrostu

Weryfikacja obietnic
 Jeśli chodzi o odżywkę to miałam z nią podobny problem, jeśli chodzi o zapach, co z szamponem. Jednak jak pisałam wyżej przyzwyczaiłam się do niego, dzięki czemu jej używanie stało się dla mnie przyjemnością. 
Odżywka ładnie nawilżała włosy, ułatwiała rozczesywanie i sprawiała, że włosy nieziemsko się błyszczały. Dużym plusem jest to, że nie posiada silikonów, dzięki czemu odżywienie jest prawdziwe, a nie tylko pozorne. 

Oba produkty dostępne są w sklepie internetowym elfapharm.pl: 
Szampon klik !
Odżywka klik !

Czy zdecyduję się na zakup pełnowymiarowych produktów ? Myślę, że tak :)

Miałyście kiedyś te produkty ? Co sądzicie o miniaturkach ?


4 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów. Myślałam, że są droższe a tutaj patrzę kilka złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, jednak nie znam ich :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia