środa, listopada 30, 2016

NAOMI CAMPBELL PRET A PORTER | WODA TOALETOWA

Już dość dawno nie pojawiło się u mnie na blogu nic w ramach współpracy z ofeminin.pl. Niedawno portal ogłosił nabór na testerki nowej wody toaletowej od Naomi Campbell - Pret A Porter. Postanowiłam zgłosić się i, ku mojemu zaskoczeniu, zostałam wybrana do testów :)
Woda toaletowa przyszła do mnie naprawdę szybko a ja z ogromną ochotą przystąpiłam do jej testów.
O tym co sądzę o tym zapachu przeczytacie już poniżej :)

NAOMI CAMPBELL PRET A PORTER | WODA TOALETOWA

WODA TOALETOWA NAOMI CAMPBELL PRET A PORTER

NAOMI CAMPBELL PRET A PORTER | WODA TOALETOWA

Co obiecuje nam producent ?
Zapach, który zabiera nas do wielkiego świata mody. Sylwetka Naomi Cambpell widoczna zarówno na opakowaniu jak i flakoniku przenosi nas wprost na wybieg dla modelek. Nazwa zapachu tłumaczy wszystko, to po prostu Pret a porter. Bardzo kobiecy zapach rozpoczyna się owocową kombinacją jagód, świeżej bergamotki i delikatnej gruszki. Serce odkrywa bogaty różany bukiet, któremu towarzyszą delikatne fiołki i jedwabiste białe peonie. W nutach bazy wakacyjnie zmysłowa brzoskwinia, intensywna paczula oraz smakowita waniliowa pannacotta nadają zapachowi niedoparty i niezapomniany charakter.

Weryfikacja obietnic

NAOMI CAMPBELL PRET A PORTER | WODA TOALETOWA

Zacznę od tego, że jestem naprawdę kiepska w opisywaniu zapachów. Z reguły ograniczam się do stwierdzenia czy dany zapach mi się podoba czy nie i czy jest świeży/lekki/ciężki itp.
Tym razem postaram się być bardziej precyzyjna i opisać Wam dokładnie tą wodę toaletową.

Zapach, jak dla mnie, jest przepiękny. Jeszcze nigdy nie miałam czegoś takiego o tak wyjątkowym zapachu. Jest to woda toaletowa, która nadaje się do używania zarówno na dzień, jak i na wieczór. Jest delikatny, kobiecy, jak dla mnie zupełnie wyjątkowy. W trakcie jego używania zbieram naprawdę sporo komplementów, czym tak pięknie pachnę - a to właśnie Naomi Campbell ♥

NAOMI CAMPBELL PRET A PORTER | WODA TOALETOWA

W ramach testów otrzymałam flakonik o pojemności 30 ml. Taką też pojemność możecie znaleźć aktualnie w Rossmannie (jest to nowość; cena: 105,99 zł). Cena jest dość wysoka, jak na tak małą pojemność, jednak myślę że jak na tak trwały i wyjątkowy zapach (utrzymuje się cały dzień, a na ubraniach czuję go jeszcze na drugi dzień) nie jest ona wygórowana. 
Jak powszechnie wiadomo, budżet studenta jest dość skromny, więc na co dzień kupuję wody toaletowe z Adidasa. Rzadko decyduję się w tej kwestii na coś droższego, dlatego przetestowanie Pret A Porter było dla mnie ogromną przyjemnością :)

Jeśli jesteście ciekawe opinii innych testerek odwiedźcie ofeminin.pl - klik :)

NAOMI CAMPBELL PRET A PORTER | WODA TOALETOWA

Miałyście ten zapach ? A może znacie równie wyjątkowy zapach ?


4 komentarze:

  1. ja nie mam szczęścia do ofeminin. raz tylko testowałam. ale najwieksze szanse maja te co mają plakietke blogerka czy jakos tak :P . ale fajnie,ze ci sie udalo. super perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam bliżej tego zapachu ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia