sobota, listopada 26, 2016

POWRÓT DO STAREGO PRZYJACIELA | OLEJEK MYTHIC OIL LOREAL PROFESSIONNEL

Od dłuższego czasu nie wyobrażam sobie swojej pielęgnacji włosów bez serum silikonowego. Moim pierwszym tego typu produktem był olejek od Loreal Elseve, następnie zdecydowałam się na Mythic Oil (jeszcze w starej, plastikowej butelce).
Od tego zakupu minęło już sporo czasu, spora ilość serum przewinęła się przez moją łazienką, po to, żeby w końcu wrócić do starego przyjaciela, jakim jest olejek od Loreal Professionnel Mythic Oil.
W tym czasie olejek zdążył zmienić opakowanie (z plastikowego na szklane) i swoją pojemność (ze 125 ml na 100 ml - to akurat uważam za dobrą zmianę, ponieważ poprzedniego nie byłam w stanie wykończyć i niestety się zepsuł).
O tym dlaczego Mythic Oil jest moim włosowym przyjacielem i dlaczego zdecydowałam się do niego wrócić przeczytacie poniżej :)

OLEJEK MYTHIC OIL LOREAL PROFESSIONNEL

 OLEJEK MYTHIC OIL LOREAL PROFESSIONNEL

OLEJEK MYTHIC OIL LOREAL PROFESSIONNEL

Co obiecuje nam producent ?
Inspirowany orientalnymi tradycjami, olejek Mythic Oil natychmiast i dogłębnie odżywia włókno włosa dla zapewnienia promiennego blasku i poskromionych włosów. Jest nasycony olejkiem z awokado i olejkami z pestek winogron. Każdy rodzaj włosów czy najmodniejsza fryzura będą wyglądać lepiej dzięki kilku kroplom tego luksusowego olejku do włosów.

RODZAJ WŁOSÓW

- Każdy rodzaj włosów
EFEKT
- Rozświetla
- Wygładza
- Przeciwdziała puszeniu
SKŁADNIKI
Olejek z awokado i pestek winogron dla uzyskania luksusowo odżywionych, głęboko nawilżonych i wypełnionych włosów za sprawą orientalnych rytuałów.

OLEJEK Z AWOKADO
Olejek z awokado, nazywany olejkiem 7 witamin, posiada wiele składników mineralnych takich jak potas, mangan czy krzem. Działa odżywczo na skórę i włosy, silnie nawilża i regeneruje. Wcierany w skórę głowy, znakomicie zapobiega wypadaniu włosów oraz wzmacnia ich cebulki.

OLEJEK Z PESTEK WINOGRON
Olej roślinny o uniwersalnym zastosowaniu. Jego siła leży w wyjątkowej dawce tokoferolu, witaminy E, rozpuszczalnym w tłuszczu antyoksydancie, dogłębnie odżywiającym włosy, pozostawiając je miękkie i jedwabiste.

Weryfikacja obietnic

OLEJEK MYTHIC OIL LOREAL PROFESSIONNEL

Olejek przychodzi do nas zapakowany w bardzo ładny, ażurowy kartonik, który kryje w sobie produkt w szklanej butelce, która jest przepiękna ♥ 
Zdecydowanie bardziej podoba mi się niż wersja plastikowa. Oczywiście musimy bardziej uważać na taką buteleczkę, aczkolwiek nie przeszkadza mi to, ponieważ jest naprawdę urocza, więc wygląd w zupełności mi to wynagradza :)

Olejek pachnie przepięknie, delikatnie. Nie jest to zapach ciężki, który mógłby nas drażnić czy zniechęcać do stosowania. Nałożony na mokre włosy nie utrzymuje się na nich, natomiast nałożony na suche sprawia, że nasze włosy pachną pięknie przez cały dzień. 

Pompka idealnie dozuje nam wymaganą ilość produktu. Jest na tyle precyzyjna, że możemy dozować sobie nawet ilość odpowiadającą połowie całej pompki. Uważam to za genialne rozwiązanie, bo czasami potrzebuję delikatnie wygładzić włosy i wtedy taka mniejsza ilość jest dla mnie idealna. 

A teraz najważniejsze: DZIAŁANIE ! 
Z olejkiem jest naprawdę trudno przesadzić. Czasami zdarza mi się nawet nałożyć 3 pompki i włosy nie są obciążone. 
Serum bardzo ładnie wygładza włosy, nabłyszcza je i sprawia, że wyglądają na zdrowe. Zazwyczaj stosuję go na mokre włosy, czasami dokładam jeszcze pompkę lub pół na suche włosy. Staram się go dokładać przed pleceniem warkoczy oraz przed ich ewentualnym suszeniem.

OLEJEK MYTHIC OIL LOREAL PROFESSIONNEL


A co sprawiło, że tak nagle do niego wróciłam ? Otóż moje włosy przeżywają mega kryzys - są przesuszone, wypadają, łamią się. Dotyczy to zarówno ich stanu, jak i stanu skóry mojej głowy. Dlatego odstawiłam wszystkie bardziej obciążające produkty oraz ograniczyłam swoją pielęgnację do minimum. Co się tyczy skóry głowy to aktualnie testuję nowe produkty - o tym jak mi się sprawdzą na pewno napiszę na blogu :)

PODSUMOWANIE
Mythic Oil jest moim "olejkowym" pewniakiem. Gdy mam do wyboru kilka olejków, a wiem, że potrzebuję, żeby moje włosy prezentowały się wyjątkowo to zawsze wybiorę Mythic Oil :)

Jeśli chcecie go kupić zdecydowanie bardziej polecam sklepy internetowe, gdzie dostaniecie go okolicach 40-50 zł. W salonach fryzjerskich cena jest zdecydowanie wyższa. 
Nie polecę Wam konkretnego sklepu - ja po prostu korzystam z ceneo i kupuję go zazwyczaj tam, gdzie jest najtaniej :)

Miałyście ten kultowy produkt ? A może macie jakieś inne serum olejkowe, które jest Waszym pewniakiem ?


8 komentarzy:

  1. Drogi ale zdecydowanie warty zakupu :) Używam go od miesiąca i świetnie sobie radzi z puszeniem włosów, ogólnie poprawie ich wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja bardzo go lubię. Ciekawi mnie jednak, jak długo mogę go trzymać, by wciąż spełniał swoje zadanie? Mój kupiłam pewnie ok roku temu, użyłam kilka razy - teraz stoi i czeka na swoją kolej, aż wykorzystam pootwierane produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu jest podane, że po otwarciu jest ważny 18 m-cy :)

      Usuń
    2. To tak, jak większość kosmetyków...;) Ja się jednak zastanawiam, czy "gołym okiem" widać, że nie nadaje się do użycia?

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia