środa, listopada 23, 2016

WŁOSOWY ONLY BOX | MINI RECENZJE PRODUKTÓW

Jakiś czas temu dotarło do mnie przeurocze kosmetyczne pudełko Only Box. Tym razem tematem przewodnim były włosy i ich pielęgnacja, a jak wiecie na tym punkcie mam "małego" fioła i wyznaję zasadę, że produktów do włosów nigdy dość ;)

Od kiedy tylko zobaczyłam w sieci to pudełko to od razu zaczęłam o nim marzyć i tutaj niespodzianka - zostałam wybrana do jego testów  - dziękuję bardzo ONLY YOU ♥
O tym co kryje w sobie tak przepiękne opakowanie oraz mini recenzje produktów możecie przeczytać poniżej :)

only box



only box

Z powodu zbliżających się świąt pudełeczko na myśl przywiodło mi prezenty pod choinką ;)
Jest niezwykle barwne, obwiązane błękitną wstążką, z której uformowana jest urocza kokardka. 

only box

Po jej rozwiązaniu i otwarciu wieczka ukazuje nam się list powitalny, w którym możemy znaleźć opis produktów jakie znajdziemy w pudełku :) 
A co takie się w nim znajduje ? 

only box

Mamy w nim aż 6 (!) pełnowymiarowych produktów do pielęgnacji włosów. Postaram się Wam je teraz przybliżyć w postaci krótkich recenzji. Jeśli jakiś produkt bardziej Was zainteresuje napiszcie w komentarzach, a wtedy postaram się przygotować dla Was dłuższą recenzję :)

WZMACNIAJĄCY SZAMPON ORAZ SKONCENTROWANA MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA KURACJA KASZMIROWA


WZMACNIAJĄCY SZAMPON ORAZ SKONCENTROWANA MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA KURACJA KASZMIROWA

Kaszmir od zawsze kojarzy mi się z luksusem i niezwykle delikatnymi i aksamitnymi swetrami. 
Jeśli chodzi o kurację kaszmirową od Ziaji to jest to nowość na naszym rynku. Linia ta charakteryzuje się bardzo ładnymi opakowaniami oraz przepięknym i delikatnym zapachem, który przypomina mi salonowe kosmetyki. 

WZMACNIAJĄCY SZAMPON ZIAJA KURACJA KASZMIROWA

Jak pewnie wiecie w moim przypadku naprawdę trudno jest dobrać szampon, który mnie nie uczuli i nie podrażni mojej skóry głowy. Dlatego bałam się spróbować tego produktu - na szczęście niepotrzebnie. Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę i włosy. Pomimo perłowej konsystencji nie obciąża włosów i nie przyśpiesza ich przetłuszczania. Stosuję go co drugie mycie i sprawdza się świetnie. Nie  uczula mnie i nie podrażnia.
Dodatkową przyjemnością z korzystania z szamponu jest prześliczny cukierkowo-różowy kolor oraz delikatny zapach ♥ 
Produkt łatwo się pieni i bez problemu spłukuje się z włosów przygotowując je na dalsze etapy pielęgnacji. 

SKONCENTROWANA MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA KURACJA KASZMIROWA

Maska do włosów jest produktem nieodzownym w mojej pielęgnacji. Zazwyczaj stosuję ją raz w tygodniu, żeby dogłębnie nawilżyć włosy oraz je zregenerować. 
Produkt Ziaji ma kremową, dość gęstą konsystencję, która po nałożeniu na włosy z nich nie spływa. 

SKONCENTROWANA MASKA DO WŁOSÓW ZIAJA KURACJA KASZMIROWA

Producent zaleca aby trzymać ją na włosach od 3 do 5 minut i tyle ją właśnie trzymam. Jak wiecie nie lubię masek, które trzeba trzymać nie raz prawie pół godziny, bo niestety nie mam na to czasu. 
Tutaj na szczęście czas oczekiwania jest ekspresowy. W trakcie spłukiwania włosy są niezwykle gładkie i bardzo lejące. 
Po osuszeniu nie mam większych problemów z rozczesywaniem. Łuski włosów są domknięte a sam włos wzmocniony. Śmiało zaryzykuję twierdzenie, że po użyciu tej maski moje włosy mniej się łamały. 
Po wyschnięciu mogę zauważyć niezwykły blask, nawilżenie oraz wygładzenie włosów. 

L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY EXPRESS DRY SHAMPOO - SUCHY SZAMPON

L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY EXPRESS DRY SHAMPOO - SUCHY SZAMPON

Suchy szampon jest produktem, który obowiązkowo musi być w mojej łazience. Posiadam długie włosy i w przypadku awaryjnej sytuacji nie jestem w stanie szybko ich umyć i wysuszyć. Wtedy na ratunek przychodzi właśnie taki szampon. Jego użycie zajmuje dosłownie kilka minut i fryzura od razu wygląda świeżo. 
Do tej pory zawsze używałam szamponu marki Batiste (do włosów ciemnych) i byłam zadowolona. Unikałam innych szamponów, ponieważ bałam się białego osadu, który potrafiły zostawiać. Dlatego z ogromną niecierpliwością czekałam aż będę mogła wypróbować ten szampon. Okazja nadarzyła się bardzo szybko. Szybko złapałam to, co miałam pod ręką, czyli właśnie ten szampon i zaaplikowałam go na włosy. I przeżyłam prawdziwy szok ! 

L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY EXPRESS DRY SHAMPOO - SUCHY SZAMPON

Łazienkę wypełnił tropikalny zapach owoców - byłam w niebie ! ♥
Kolejnym zdziwieniem było to, że produkt nie wybielił moich włosów. Ładnie je odświeżył i na dodatek odbił od nasady. 

L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY EXPRESS DRY SHAMPOO - SUCHY SZAMPON

Atomizer ładnie dozuje produkt oraz równomiernie go rozprowadza. Po aplikacji wystarczy wmasować go we włosy, ułożyć fryzurę i gotowe ! Włosy są świeże przez cały dzień, a my czujemy się pewne i wyjątkowe przez resztę dnia :)

ODŻYWKA DO WŁOSÓW OLEJEK KOKOSOWY CECE OF SWEDEN HELLO NATURE

ODŻYWKA DO WŁOSÓW OLEJEK KOKOSOWY CECE OF SWEDEN HELLO NATURE

Firma Cece of Sweden od zawsze kojarzyła mi się z produktami w charakterystycznych, niebieskich opakowaniach. Jakiś czas temu do oferty marki dołączyła linia Hello Nature w skład której wchodzi m.in. odżywka z olejkiem kokosowym. 
Odżywka zawiera w sobie naturalne składniki, które bardzo dobrze wpływają na moje włosy. Ma bardzo bogatą i gęstą konsystencję, dlatego trzeba uważać żeby z nią nie przesadzić.

ODŻYWKA DO WŁOSÓW OLEJEK KOKOSOWY CECE OF SWEDEN HELLO NATURE

Jej głównym składnikiem jest olejek kokosowy, który moje włosy wręcz kochają - są po nim ujarzmione, wygładzone i bardzo błyszczące. Jest to moje ulubiona, codzienna odżywka. Nałożona na kilka minut czyni na moich włosach cuda i dlatego zostanie ze mną na dłużej. A dodatkowo pachnie przepięknie, kokosowo. 

OLEJEK W KREMIE DO WŁOSÓW MARION

OLEJEK W KREMIE DO WŁOSÓW MARION

Produkt jest wyposażony w wygodną pompkę, dzięki której z łatwością możemy dozować kosmetyk. 
Olejek pachnie delikatnie, przypomina mi zapachem fryzjerskie produkty. Butelka jest przezroczysta, co ułatwi nam kontrolę ilości produktu. 

OLEJEK W KREMIE DO WŁOSÓW MARION

Wystarczy już niewielka jego ilość aby włosy były wygładzone i ujarzmione. Dzięki jego zastosowaniu moje włosy w ogóle się nie elektryzują. Z łatwością mogę je rozczesać, a w dotyku są bardzo miękkie i aksamitne. Jest to bardzo dobry kosmetyk do wykończenia fryzury. 

ELESTABion R - SERUM MULTIFUNKCYJNE DO WŁOSÓW FLOS-LEK

ELESTABion R - SERUM MULTIFUNKCYJNE DO WŁOSÓW FLOS-LEK

Po raz pierwszy mam do czynienia z produktem specjalistycznym na końcówki włosów. Do tej pory używałam zazwyczaj olejków drogeryjnych lub fryzjerskich i byłam zadowolona.
Jednak dzięki temu, że marka Flos-Lek wypuściła na rynek taki produkt mogę Wam powiedzieć, że widzę ogromną różnicę pomiędzy tymi produktami. Pierwszą taką różnicą jest na pewno skład produktu - jest bardzo prosty (Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Cyclomethicone, Dimethicone, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate, Parfum) w przeciwieństwie do większości produktów drogeryjnych. Sprawia to, że włosy nie są obciążone ale chronione przed czynnikami zewnętrznymi i wygładzone. 

ELESTABion R - SERUM MULTIFUNKCYJNE DO WŁOSÓW FLOS-LEK

Kolejną różnicą jest pojemność - tutaj mamy tylko 15 ml produktu. Dla mnie jest to pojemność idealna. Dzięki temu wiem, że na pewno zużyję cały produkt i nie zdążę się nim znudzić. 
Dodatkowo serum ma właściwości termoochronne, więc jeśli suszycie lub prostujecie włosy nie będziecie musiały używać dodatkowe produktu termoochronnego, co jest dużym plusem. 
Zapach serum jest delikatny, nie utrzymuje się na włosach. Włosy po jego użyciu bardzo ładnie się błyszczą, są miękkie i sprężyste.

PODSUMOWANIE


Włosowy Only Box pozytywnie mnie zaskoczył. Dzięki niemu miałam okazję przetestować produkty, na które pewnie nie zwróciłabym uwagi w drogerii. Co dziwne, każdy produkt się u mnie sprawdził i na pewno z ogromną przyjemnością będę ich dalej używać. 

Miałyście okazję wypróbować te kosmetyki ? A może też udało Wam się dostać do grona testerek Only Box ?

14 komentarzy:

  1. Ja puki co stwierdzam że box bardzo fajny, chodź jeszcze nie wszystkie zrecenzowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawią mnie te produkty z Ziaji, muszę pomyśleć nad zasubskrybowaniem jakiegoś boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj lub jutro na blogu pojawi się wpis dot. tych produktów. Najbardziej przypadł mi do gustu olejek kokosowy w formie odżywki oraz serum z Marion😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie z każdego produktu jestem zadowolona, ale i tak pudełko oceniam przyzwoicie :)
    Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia