środa, listopada 02, 2016

PALMERS | OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY

Żele do mycia twarzy to produkty, których zdecydowanie zużywam najwięcej. Zazwyczaj staram się być wierna jednej marce, ale czasami kuszą mnie jakieś nowości i tak właśnie było tym razem ! O marce Palmers słyszałam naprawdę wiele dobrego. Do tej pory nie miałam jeszcze żadnego ich produktu i swoją przygodę postanowiłam zacząć właśnie od żelu do mycia twarzy :)
O tym jak się u mnie sprawdził - poniżej :)

Palmers - oczyszczający żel do mycia twarzy

OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY PALMERS

Palmers - oczyszczający żel do mycia twarzy

Co obiecuje nam producent ?
Żel delikatnie, ale dokładnie usuwa nieczystości i makijaż, nie przesuszając przy tym twarzy. Dodatek aloesu, masła kakaowego oraz protein mlecznych, łagodzi i wygładza skórę. Skóra jest oczyszczona, napięta i odświeżona.

Przeznaczenie:
Żel oczyszczający skórę twarzy z makijażu i sebum, nie powoduje uczucia ściągnięcia, ani przesuszenia skóry.

Działanie i cechy produktu:
• bardzo dokładnie oczyszcza skórę twarzy
• dzięki składnikom łagodzącym i nawilżającym nie powoduje przesuszenia ani uczucia ściągnięcia skóry
• wydajna oraz gęsta konsystencja
• wygodna aplikacja dzięki opakowaniu z pompką

Weryfikacja obietnic

Palmers - oczyszczający żel do mycia twarzy

Żelu do mycia twarzy zazwyczaj używam wieczorem do zmycia resztek makijażu (pierwsze oczyszczanie wykonuję płynem micelarnym), ponieważ rano odświeżam swoją skórę tonikiem.
W 100% zgadzam się z producentem, że produkt nie przesusza twarzy. Delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę, nie powodując ściągnięcia, ani podrażnień. Skóra po jego użyciu jest dokładnie oczyszczona, napięta i nawilżona. 
Produkt jest bardzo wydajny - przyczynia się do tego gęsta konsystencja oraz opakowanie z pompką (mój ulubiony typ ♥). 
Zapomniałabym jeszcze o zapachu ! Jest przepiękny, delikatny, bardzo przypadł mi do gustu :)
Jest to mój pierwszy, ale na pewno nie ostatni produkt tej firmy. 

Znacie markę Palmers ? Macie swoje perełki z tej firmy ?

12 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wypróbować, nie widziałam, że mają żel do twarzy ;p słyszałam wcześniej tylko o balsamach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z palmers mam balsam w wersji damskiej i męskiej i pachną obłędnie ;) Ten zelik ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tym żelu, nawet nie wiedziałam, że mają taki produkt w asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :D Zawsze można się dowiedzieć czegoś nowego :)

      Usuń
  4. Serio nie znam tej marki :o

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/organiczny-krem-nawilzajacy-na-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe :O
      To w takim razie polecam coś wypróbować :D

      Usuń
  5. Słyszałam o tej marce, jednak nie używałam ich produktów :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia