środa, grudnia 07, 2016

BAJAGA STUDIO | TOREBKA Z NADRUKIEM Z MOIM AUTORSKIM ZDJĘCIEM

Jestem ogromną fanką rękodzieła. Uwielbiam polskie firmy, które wykonują unikalne produkty, dzięki którym mogę czuć się wyjątkowo.
Kilka miesięcy temu przeglądając Facebooka natrafiłam na wyroby marki Bajaga Studio. Specjalizuje się ona w wykonywaniu eleganckich, skórzanych toreb oraz kolorowych toreb z autorskimi nadrukami i to właśnie ten drugi produkt zwrócił moją uwagę.
Od razu zamarzyłam, że któreś z moich zdjęć może kiedyś, w przyszłości, ozdobi ich torbę. Postanowiłam skontaktować się z nimi i moje marzenie się spełniło - jedno z moich zdjęć zostało wybrane a ja z niecierpliwością czekałam na efekty :)


Zacznę od tego, że każda z torebek jest zaprojektowana, wykrojona i szyta własnoręcznie. W żadnym wypadku nie jest to produkcja masowa. 
Marka dba o jakość swoich produktów stosując trwałe materiały. Wydruki są wysokiej jakości, każdy detal zdjęcia jest dokładnie odwzorowany na torebce.




















W swojej ofercie Bajaga oferuje torby duże i mini - ja zdecydowałam się na wersję dużą, dlatego że lubię duże torby.
A jeśli Wy bardziej lubicie mniejszy rozmiar to już dzisiaj możecie go znaleźć na stronie bajagastudio.com: klik
Aktualnie trwa promocja (do niedzieli, 11.12.2016) możecie ją kupić ze zniżką 50% :)


Torebka zapinana jest na bigiel. Po jej otwarciu ukazuje nam się urocza, bawełniana podszewka - w moim przypadku jest ona szara w białe kropeczki. 
W środku znajdują się dwie kieszonki - jedna z nich zapinana jest na zamek. 


Torebka posiada pasek z regulowaną długością. Jego maksymalna długość wynosi 125 cm. 
Rozczula mnie to, że torebka jest, jak mówi Bajaga, "wyprodukowana z sercem w Polsce". Muszę się z tym zgodzić w 100%. 



Każdy detal torebki jest dopracowany. Nie mamy tutaj do czynienia z żadnymi niedoróbkami, czy np.zwisającymi, luźnymi nitkami. 



Torebka zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia. Jest dla mnie idealna zarówno na uczelnię, gdy mam mnie zajęć, jak i na co dzień. Mieści się w niej naprawdę sporo rzeczy. 
Gdy tylko pokazałam ją znajomym od razu chcieli wiedzieć, gdzie można dostać takiego cudeńka :)


Można ją nosić zarówno na jedno ramię jak i przez środek ciała. Pasuje do każdej stylizacji. Będzie się nadawać zarówno na lato, jak i na mroźną zimę :)




Lubicie polskie marki, które produkują rękodzieło ? Co sądzicie o Bajaga Studio ?


10 komentarzy:

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia