środa, grudnia 28, 2016

L'BIOTICA BIOVAX | OLEO-KREM | CAVIAR

Niedawno portal only-you postanowił zabawić się w Świętego Mikołaja i przesłał mi prezent - niespodziankę: Oleo-krem Caviar od L'Biotica Biovax.
Od dawna byłam bardzo ciekawa tych produktów, jednak po pewnym dużym niewypale z podobnym produktem w kremie do włosów bałam się kolejnej porażki. Dlatego prezent od Only-You był strzałem w dziesiątkę :)
O tym co sądzę o tym produkcie przeczytacie już poniżej :)

L'Biotica Biovax Oleo-Krem Caviar


L'BIOTICA BIOVAX OLEO-KREM CAVIAR

L'Biotica Biovax Oleo-Krem Caviar

Co obiecuje nam producent ?
Luksusowy OLEOKREM to połączenie odżywczej mocy najlepszej jakości, szlachetnych olejów z lekką, otulającą konsystencją kremu. Bez efektu obciążenia włosów. 

Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax® Caviar kryje w sobie unikalne wartości odżywcze pochodzące z naturalnych skarbów:
delikatnego kawioru i cenionych indyjskich olejów Moringa i Tamanu. 

Ekstrakt z kawioru – bogactwo składników odżywczych zamkniętych w czarnych perełkach kawioru sprawia, że składnik ten wszechstronnie działa na włosy: dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni je przed utratą koloru i zachowuje ich młodość, a witaminy i minerały rewitalizują je i nawilżają.
Olej Moringa – to lekki i jednocześnie bardzo odżywczy olej tłoczony na zimno z nasion indyjskiego „drzewa cudu”. Wykazuje działanie nawilżające włosy. Jest naturalnym środkiem przeciwutleniającym o wyjątkowych właściwościach wygładzających i zmiękczających.
Olej Tamanu – wytłaczany z pestek dojrzałych owoców drzewa rosnącego na obszarze Indii. Niezwykle skuteczny w ujarzmianiu suchych, puszących się włosów. Wspomaga utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia, nadaje włosom gładki i lśniący wygląd. Dzięki zawartości korzystnych dla włosów lipidów pomaga w utrzymaniu ich naturalnego zdrowia i piękna. 

OLEOKREM sprawi, że włosy będą:
- idealnie wygładzone i miękkie
- zjawiskowo lśniące
- intensywnie odżywione i zdrowe
- naturalnie piękne i lekkie, bez efektu obciążenia

Oleokrem to preparat, który doskonale uzupełni codzienną pielęgnację włosów, dopełni działanie odżywki bądź maski, potęgując efekt upiększenia fryzury. 

Oleokremy Biovax Glamour stanowią niespotykane połączenie wysokich właściwości odżywczych z delikatnością konsystencji kremu. Dzięki lekkiej teksturze nie wymagają spłukiwania.

Weryfikacja obietnic

L'Biotica Biovax Oleo-Krem Caviar

Zacznę od przepięknego, orientalnego zapachu. Produkt pachnie tak intensywnie (ale nie dusząco), że jest aż wyczuwalny przez zamkniętą tubkę. Miałam kiedyś maseczkę do włosów z tej linii i dlatego bardzo miło kojarzy mi się ten zapach :)
Wystarczy już niewielka ilość produktu, żeby wygładzić włosy. W zależności od potrzeb moich włosów nakładam wielkość od pistacji do fistaszka. Moje włosy go uwielbiają, wręcz go "piją". 
Produkt ma przyjemną, nie klejącą konsystencję. Po roztarciu w dłoniach przypomina mi dość gęsty olej, który świetnie aplikuje się na włosy.
Zazwyczaj stosuję go na mokre włosy. W takiej roli sprawdza się świetnie - wygładza, nawilża i dodatkowo ułatwia rozczesywanie.
Po wyschnięciu włosy w końcu nie są spuszone, ale lśnią przepiękną taflą. Są wyjątkowo miękkie i długo utrzymują nawilżenie, co jest ogromnym plusem w tym nieprzyjaznym dla nich okresie :)

Miałyście kiedyś ten produkt ? A może znacie inne, wyjątkowe produkty do włosów ?



24 komentarze:

  1. Przydałby mi się taki produkt który wygładził by lekko włosy, ale nie obciążył. Niestety moje włosy po wyschnięciu lekko się puszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Biovaxy to strzał w dziesiątkę! Mam cienkie i puszące się włosy, a oleokremy świetnie je nawilżają i dociążają, ujarzmiając puszące się kosmyki. Włosy bardzo dobrze poddają się stylizacji, nie wyglądają na tłuste, czego się z początku obawiałam. No i cudownie pachną, cała linia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też jestem w szoku jak dobrze sprawdził się u mnie ten produkt :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny produkt, podoba mi się skład :) Przydałoby mi się coś do niesfornych włosów :) Świetny post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach jest cudowny i naprawdę bardzo orientalny. Jak się u mnie sprawdził? O tym napiszę wkrótce na blogu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również dostałam od nich ten produkt, ale jeszcze nie używałam. przymierzam się do przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już o nich niemal same dobre rzeczy :) Ciekawa jestem jakby sprawdził się na lokach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie również przyszedł ten prezent :) tak jak Ty jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten Oleo-Krem, mam już nawet drugie opakowanie w rezerwie

    OdpowiedzUsuń
  9. To też i mój ulubieniec razem z Oleokrem Gold! Mam włosy falowane, gęste, lubiące się puszyć, a ten krem nie dość, że je pięknie kondycjonuje i wygładza, to jeszcze zapobiega puszeniu i elektryzowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji Gold jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia