sobota, grudnia 03, 2016

LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION JUŻ DOSTĘPNA NA POLSKIM RYNKU

Znacie markę Live Love ? Nie ? Jest to nowa na naszym rynku, siostrzana marka Makeup Revolution :) Ich produkty możecie znaleźć w sklepach internetowych oraz w drogeriach Rossmann :)

Kilka dni temu otrzymałam dość sporą paczkę z nieznaną mi zawartością. Gdy ją otwarłam moim oczom ukazały się właśnie produkty Live Love ♥
Opakowania każdego z tych produktów są naprawdę urocze, a napis prześlicznie się mieni. Szczególnie urzekły mnie opakowania róży do policzków - są małe, kompaktowe i z łatwością mieszczą się w kosmetyczce :)

Jesteście ciekawi co znalazło się w mojej paczce ? O tym i o pierwszych wrażeniach przeczytacie poniżej :)

LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION

KOLEKCJA LIVE LOVE

W paczce znalazłam:
  • 3 róże do policzków (Love Blush Joy, Love Blush Passion, Love Blush Affection)
  • dwie matowe pomadki (Matter Red Affair, Matter Nude Hour)
  • błyszczyk
  • dwie paletki cieni (Love Your Look Live Smoked, Love Your Look Smoulder 3)
  • paleta do konturowania twarzy HD Contour Expert

LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION
Róże są mocno napigmentowane i bardzo dobrze się blendują. Są to produkty matowe, takie jakie lubię. 
Każdy z róży jest zapakowany w małe, czarne, plastikowe opakowanie, które kryje w sobie oprócz produktu, na którym wytłoczona jest nazwa Live Love, dość duże lusterko. 
Róże są trwałe, utrzymują się na skórze ok. 10h. 

LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION

Paletki zawierają w sobie cienie o idealnych dla mnie kolorach. Uwielbiam takie cienie używać zarówno na dzień, jak i na wieczór.
Każda z nich zawiera zarówno cienie satynowe, jak i matowe, więc nada się dla każdego. Ogromnym plusem są większe pojemności jasnych cieni, które powinny nam służyć do rozświetlania powieki, ewentualnie łuki brwiowego. 
Dzięki tym cieniom możemy wyczarować ogromną ilość makijaży, zarówno dziennych, jak i wieczorowych. Jestem zachwycona pigmentacją, konsystencją oraz łatwością blendowania. Cienie po nałożeniu nie zlewają się ze sobą w jeden, nieokreślony kolor, ale ładnie przechodzą z jednego w drugi.
Ogromnym plusem jest nieosypywanie, duża trwałość i brak rolowania. Jeśli chodzi o pierwsze wrażenia, to jestem zachwycona. Aktualnie są to moje ulubione paletki do makijażu ♥

LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION
HD Contour Expert to paleta do konturowania, która zawiera w sobie 6 odcieni, wszystkie matowe. Znajdziemy tutaj zarówno rozświetlacze, jak i bronzery. 
Po otwarciu uroczej paletki zamykanej na magnes, po lewej stronie widzimy dwa lusterka, natomiast po prawej, na przezroczystej folii widzimy schemat, jak mamy aplikować produkty. Uważam to za genialny pomysł, który ułatwi makijaż początkującym :)
Po zdjęciu folii ukazuje nam się 6 odcieni, a na każdym z nich znajdziemy logo Live Love

LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION

Jeśli chodzi o pierwsze wrażenia to jestem pozytywnie zaskoczona. Produkty są naprawdę trwałe. Utrzymują się do 12 h, są matowe i przepięknie konturują twarz. Nie mają w sobie ciepłych, ceglanych tonów, dzięki czemu cera wygląda na delikatnie opaloną, muśniętą słońcem.

LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION

Podobnie jak produkty Makeup Revolution, pomadki z Live Love pachną przepięknie. Z racji tego, że są matowe utrzymują się naprawdę długo (7h) i mają naprawdę dobrą pigmentacją. Ścierają się równo.
Jeśli chodzi o błyszczyk, to jest produkt idealny na co dzień. Nie wysusza ust, łatwo możemy go zaaplikować, nie klei się. Zawiera w sobie malutkie drobinki, ale nie jest to nachalny brokat, dzięki czemu naprawdę ładnie nabłyszcza i rozświetla usta.

Jeśli chodzi o pierwsze wrażenia to jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Każdy z produktów sprawdził się u mnie naprawdę dobrze, a paletki już zostały moimi ulubieńcami :)

Widziałyście już Live Love w Rossmannie ? 

30 komentarzy:

  1. Aż mi się oczy zaświeciły. Piękne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się prezentują ;) Jestem skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kusisz...:-) ciekawie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne kolorki, naprawdę kusisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam tę paletkę do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, kolejne super nowości! Nie słyszałam o tej marce, ale mam nadzieję, że spotkam ją w rossmannie, bo paletka do konturowania zdecydowanie wpadła mi oko :) Super post, mega kosmetyki :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, fajne mają produkty, muszę się na coś zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się zdziwiłam, że Rossmann ma jakąś nowość ;) W moim odczuciu marka opiera się na sprawdzonych markach, oklepanych rzekłabym ;) Kosmetyki prezentują się bardzo zachęcająco :)
    Nominowałam Cię do LBA, po szczegóły zapraszam na mój blog. Mam nadzieję, że weźmiesz udział w tej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Jasne, chętnie zajrzę :) Aktualnie nie mam zbyt dużo czasu, ale za około tydzień powinnam się ze wszystkim obrobić i wtedy na pewno wezmę udział :)

      Usuń
  9. nie widziałam ich jeszcze, ale prezentują się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytanie, gdzie w Polsce można je zdobyć? Nie widzę ich ani w Rossmannie, ani w żadnym internetowym sklepie. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem (i co mówi producent) powinny być dostępne w Rossmanach :) Zapewne w tych, w których można spotkać też kosmetyki Makeup Revolution :)

      Usuń
  11. Paletki wyglądają cudnie :) Obecnie mam sporo kosmetyków z MUR oraz Fredom i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie widziałam ich szafę w rosie ;p jeszcze się na nic nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie są w rossmanie w cenie na dowidzenia np.paletka do cieni za 8,99 oczywiście jeżeli coś jeszcze zostało. ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tych cieni, może uda mi się je jutro dorwać w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tych produktów, jeszcze nie spotkałam się z tą marką.
    Wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to stacjonarnie dostępne są w Rossmannie :)

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia