sobota, grudnia 10, 2016

PERSONALIZOWANY KALENDARZ OD MYGIFTDNA.PL + 20% KOD RABATOWY

Jak ten czas szybko leci - chciałoby się powiedzieć. Pamiętam jeszcze zeszłe Boże Narodzenie (niezbyt dla mnie przyjemne), a tutaj już trzeba się szykować do kolejnego.
W sklepach i na ulicach o nadchodzącym Bożym Narodzeniu mogliśmy już się dowiedzieć dzień po Wszystkich Świętych. Dla mnie natomiast jest to zdecydowanie zbyt wcześnie. Klimat Świąt zaczynam odczuwać dopiero w grudniu. Najlepiej oczywiście byłoby jakby Wigilia i Boże Narodzenie było białe (jak będzie w tym roku, okaże się już niebawem), jednak nawet jeśli nie spadnie śnieg, nie będzie to dla mnie większym problem.

Zazwyczaj w okolicach połowy grudnia zaczynam rozglądać się za papierowym kalendarzem na nowy rok. Wiadomo, mamy XXI wiek i większość ludzi korzysta z kalendarza w telefonie - ja jednak wolę mieć ten papierowy (co nie oznacza, że w ogóle nie korzystam z tego w telefonie). W tym roku natrafiłam na przeuroczy, personalizowany kalendarz na stronie mygiftdna.pl.
O bogatej ofercie oraz o mojej opinii o wybranym przeze mnie kalendarzu dowiecie się już poniżej :)

PERSONALIZOWANY KALENDARZ OD MYGIFTDNA.PL

KALENDARZ OD MYGIFTDNA.PL

PERSONALIZOWANY KALENDARZ OD MYGIFTDNA.PL

Zbliżające się święta są idealnym momentem, kiedy możemy naszym bliskim podarować coś naprawdę od serca - coś, co sami byśmy chcieli dostać. 
Czymś takim są właśnie spersonalizowane prezenty, dzięki którym obdarowana przez nas osoba może poczuć się przez nas kochana. 

PERSONALIZOWANY KALENDARZ OD MYGIFTDNA.PL


Jak pisałam wyżej, grudzień jest dla mnie czasem poszukiwania papierowego kalendarza, który pozwoliłby mi zapisywać wszystko co ważne, czyli co potrzebuję przygotować na zajęcia na uczelni, kiedy mam kolokwium, egzamin itp. 
Od kiedy prowadzę tego bloga kalendarz służy mi też do planowania postów, które dla Was napiszę oraz kiedy je opublikuję. 

Kalendarz od MyGiftDna jest klasyczny - właśnie taki, jak lubię. Ma naprawdę sporo miejsca na zapisywanie ważnych rzeczy. Środek kalendarza ma układ w podziale na 1 dzień na jednej stronie (weekend znajduje się na 1 stronie). W środku znajduje się także część teleadresowa, mapy oraz wstążkę do oznaczania miejsca w kalendarzu.

PERSONALIZOWANY KALENDARZ OD MYGIFTDNA.PL

Jest w rozmiarze A5, a wyjątkowym czyni go fakt wygrawerowania unikatowego napisu na przedniej okładce, która jest mięciutka, "gąbkowana" :)
Ja zdecydowałam się na wersję o Śpiącej Królewnie (uwielbiam spać, więc można w sumie powiedzieć, że Śpiąca Królewna to mój zawód) w kolorze granatowym (mamy jeszcze dostępny fiolet) i jestem zachwycona zarówno jakością wykonania kalendarza, jak i graweru.  

Do zapisywania swoich planów używam pióra, które również jest spersonalizowane - o swojej miłości do wiecznych piór pisałam całkiem niedawno - klik ! :)

PERSONALIZOWANY KALENDARZ OD MYGIFTDNA.PL


Podsumowując, jeśli szukacie wyjątkowego prezentu dla siebie, lub kogoś bliskiego koniecznie musicie odwiedzić stronę mygiftdna.pl. Znajdziecie tam nie tylko kalendarze, ale wiele innych, wyjątkowych produktów - a każdy z nich możecie dowolnie personalizować. 
Ja już nie mogę się doczekać kiedy zacznę wypełniać mój nowy kalendarz :)

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia mam dla Was kod rabatowy na cały asortyment na mygiftdna.pl - na hasło: KSZ20 macie aż 20% zniżki !
Kod jest ważny 2 tygodnie, od publikacji tego posta :)

Korzystacie jeszcze z papierowych kalendarzy ? A może macie inne sposoby na zapisywanie ważnych terminów ? 





8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba pomysł na taki kalendarz! Idealnie sprawdziłby się na prezent dla mojej mamy! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pozostaje nic innego jak zamówić jeden egzemplarz :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny kalendarz. Kolory ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kalendarze! Sama wszystko planuję w dwóch - prywatnym i studenckim. Ten jest wyjątkowo piękny :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak co roku mam kalendarz z MyGiftDna. Pora planować plany na przyszły rok. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia