środa, grudnia 14, 2016

GDY SKÓRA GŁOWY WOŁA O POMOC | PHARMACERIS H NOWOŚCI W MOJEJ PIELĘGNACJI

Od pewnego czasu coś złego zaczęło się dziać ze skórą mojej głowy: zaczęła mnie piec, swędzieć, czerwienić się oraz łuszczyć. Do tej pory jakoś panowałam nad jej stanem, ale w końcu doszłam do takiego momentu, że nie umiałam sobie z nią poradzić żadnymi sposobami. Dodatkowo zaczęły mi strasznie wypadać włosy. Podczas czesania potrafiłam wyciągać całe pasma włosów. Doszłam już do takiego momentu, że w ogóle nie chciałam czesać włosów, ponieważ bałam się ile ich znowu z głowy ubędzie.
Na pomoc przyszła mi marka Pharmaceris oraz ich nowości:
- Specjalistyczny szampon o podwójnym działaniu STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW & PRZECIWŁUPIEŻOWY H-STIMUCLARIS
- Oczyszczający peeling trychologiczny H – STIMUPEEL
- Micelarny szampon kojąco-nawilżający do skóry wrażliwej H-SENSITONIN

O tym jak się u mnie sprawdziły i czy poradziły sobie z nękającymi problemami - przeczytacie już poniżej :)

Pharmaceris H-Stimuclaris, H-Stimupeel, H-Sensitonin


SPECJALISTYCZNY SZAMPON
O PODWÓJNYM DZIAŁANIU STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW & PRZECIWŁUPIEŻOWY H-STIMUCLARIS

Pharmaceris H-Stimuclaris

Co obiecuje nam producent ?
Wysokospecjalistyczny szampon dermatologiczny stanowi skuteczne rozwiązanie współwystępujących, najtrudniejszych do zniwelowania problemów skóry głowy – łupieżu oraz nadmiernego wypadania włosów. Szampon oparty na piroktonianie olaminy i kwasie cytrynowym skutecznie oczyszcza skórę głowy, likwidując objawy oraz przyczyny uciążliwego i nieestetycznego łupieżu, który zaburza fizjologiczny cykl życia włosa, wpływając na nadmierne wypadanie i przerzedzenie włosów. Sprawdzony kompleks kofeiny i Naturalnego Czynnika Wzrostu FGF, stymuluje bioaktywator wzrostu włosa – białko FGF7, odpowiedzialne za ustabilizowanie cyklu życia włosa, wydłużając fazę wzrostu – anagenu. Poprawia mikrokrążenie i dotlenienie komórek, wzmacnia mieszek włosowy, jednocześnie wpływając na zahamowanie wypadania włosów oraz aktywując i przyspieszając ich naturalny wzrost. W rezultacie powstrzymuje przedwczesną utratę włosów, przerzedzenie oraz łysienie skóry głowy, znacząco wzmacniając włosy, wygładzając ich strukturę i zwiększając objętość. Delikatna formuła szamponu wzbogacona o kojący D-pantenol, przywraca równowagę skóry głowy, komfort i niezbędny poziom nawilżenia. Szampon zmniejsza swędzenie i tendencję do przetłuszczania się włosów. Przywraca naturalne pH skóry głowy, a włosy pozostawia miękkie i podatne na układanie, bez tendencji do łamania się.

Weryfikacja obietnic
Cechą charakterystyczną szamponu jest to, że łączy w sobie zarówno właściwości przeciwłupieżowe, jak i przeciwdziałające wypadaniu włosów.
Sądząc po opisie szampon powinien być dla mnie idealny. Czy taki jest ? Otóż... TAK ! 
Szamponu używam już od prawie 3 tygodni, a pierwsze efekty w kwestii wypadania włosów widziałam już po trzecim użyciu. Włosów wypadało zdecydowanie mniej, nie były to już całe pasma. Jeśli chodzi o problem łupieżu to efekty widoczne były już po pierwszym użyciu, co zaliczam na ogromny plus. 

Pharmaceris H-Stimuclaris, H-Stimupeel, H-Sensitonin

Szampon ma mleczno-żółtą konsystencję i przepiękny, delikatny zapach, który utrzymuje się na włosach. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, nie przyśpiesza ich przetłuszczania i nie obciąża ich. 
Jakiekolwiek zaczerwienienie skóry głowy po jego użyciu znika a skóra jest ukojona i nawilżona. 
Włosy u nasady są odbite i wygładzone. Na długości szampon dodaje objętości.

Na dzień dzisiejszy jest to mój ulubiony szampon. Świetnie radzi sobie zarówno z łupieżem, jak i wypadającymi włosami. Dzięki jego stosowaniu mogę zapomnieć o podrażnieniu skóry głowy, łuszczeniu czy też zaczerwienieniu. 

OCZYSZCZAJĄCY PEELING TRYCHOLOGICZNY H
– STIMUPEEL

Pharmaceris H-Stimupeel

Co obiecuje nam producent ?
Trychologiczny peeling skutecznie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar zrogowaciałego naskórka tworzące na skórze głowy tzw. warstwę krystalizacyjną. Odblokowuje ujścia mieszków włosowych i przywraca skórze fizjologiczną równowagę, stanowiąc pierwszy, niezbędny krok we właściwej pielęgnacji skóry głowy z problemem wypadania włosów i łupieżu. Peeling oparty na komplementarnym działaniu enzymatycznych i mechanicznych składników złuszczających (papaina, łupiny z pestek moreli) dogłębnie oczyszcza skórę głowy (łupież, sebum, lakiery do włosów), zmniejszając tendencję do przetłuszczania się włosów. Naturalna formuła, zawierająca piroktonian olaminy, o właściwościach antybakteryjnych i regulujących procesy rogowacenia naskórka, zmniej- sza niekorzystną mikroflorę w obrębie łusek i skutecznie zwalcza objawy łupieżu oraz zapobiega jego nawrotom. Kofeina, znana z właściwości wydłużających cykl życia włosa, poprawia mikrocyrkulację skóry głowy oraz dotlenia komórki, umacniając korzeń włosa. W rezultacie wzmacnia włosy, zmniejsza ich wypadanie, łysienie oraz stymuluje i przyspiesza ich naturalny wzrost. Mocznik zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry głowy, zapobiegając przesuszeniom. Stosowanie peelingu zwiększa przyswajalność substancji aktywnych innych preparatów używanych w pielęgnacji skóry głowy, podnosząc ich skuteczność. Peeling znacznie poprawia kondycję skóry głowy i włosów, unosząc je u nasady, nie obciążając ich i nie przetłuszczając. Drobinki peelingujące łatwo się wypłukują z powierzchni skóry głowy.

Weryfikacja obietnic
Uzupełnieniem kuracji szamponem jest peeling do skóry głowy. Stosuję go raz na tydzień. Świetnie oczyszcza skórę głowy z sebum i zrogowaciałego naskórka, a dodatkowo przepięknie pachnie.
Po pierwszym użyciu wypadło mi więcej włosów, ale to całkowicie normalne ! Ujścia mieszków włosowych zostały odblokowane i dzięki temu wypadły włosy, które i tak w najbliższym czasie by wypadły. 

Pharmaceris H-Stimupeel, H-Stimuclaris, H-Sensitonin

Dzięki oczyszczeniu skóry głowy peelingiem możemy spodziewać się mniejszego przetłuszczania skóry głowy (w moim przypadku jest to dodatkowy dzień bez mycia włosów). 
Peeling zawiera też piroktonian olaminy, czyli składnik antybakteryjny i przeciwgrzybiczy, dzięki czemu ogranicza i likwiduje łupież. Skóra głowy jest dogłębnie oczyszczona i przygotowana na dalsze etapy pielęgnacji.
Razem z szamponem H-Stimuclaris stanowi duet idealny ♥

Micelarny szampon kojąco-nawilżających do skóry wrażliwej H-Sensitonin

Pharmaceris H-Sensitonin


Co obiecuje nam producent ?
Szampon oparty na wyjątkowo delikatnej formule micelarnej, skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, zapewniając jej niezbędny poziom nawilżenia. Przywraca jej naturalną fizjologiczną równowagę, minimalizując ryzyko wystąpienia podrażnień.

Wyciąg z lnu, betaina i alantoina zmniejszają nadreaktywność skóry głowy, a w połączeniu z piroktonianem olaminy łagodzą jej podrażnienia, niwelując pieczenie, swędzenie i chroniczne łuszczenie się.

D-pantenol intensyfikuje działanie kojące, a ochronne proteiny pszenicy wnikają w uszkodzone miejsca nawilżając i wyraźnie wzmacniając włosy na całej ich długości.

Szampon wygładza włosy, zabezpiecza przed rozdwajaniem. Ultra-łagodna baza myjąca, o wysokim współczynniku tolerancji i biozgodna z pH skóry.

Weryfikacja obietnic
Szamponu tego używam raz na tydzień, w przerwach pomiędzy stosowaniem H-Stimuclaris. Ma on przezroczystą konsystencję i delikatny, świeży zapach. 
Pomimo delikatnej bazy myjącej świetnie oczyszcza zarówno włosy, jak i skórę głowy nie przyśpieszając przetłuszczania. Skóra głowy jest nawilżona i ukojona. 

Pharmaceris H-Stimupeel, H-Stimuclaris, H-Sensitonin

W większości delikatne szampony powodowały u mnie ogromne zaczerwienienie skóry głowy i pieczenie - w tym przypadku tak się nie stało. Żadnych zaczerwienień, pieczenia czy też łuszczenia :)

PODSUMOWANIE

Pharmaceris H-Stimuclaris, H-Stimupeel, H-Sensitonin

Trio od Pharmaceris świetnie sprawdziło się w sytuacji kryzysowej. H-Stimuclaris bardzo dobrze poradził sobie zarówno z łupieżem, jak i wypadającymi włosami. Jego uzupełnieniem był peeling trychologiczny. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i przygotowuje ją na dalszą pielęgnację.Szampon micelarny to zdecydowana nowość (jeszcze nigdy nie miałam produktu do włosów o takiej formule) i sprawdził się u mnie naprawdę dobrze.Jestem pozytywnie zaskoczona produktami od Pharmaceris. Szampony i peeling pozostaną ze mną na dłużej a po ich skończeniu na pewno do nich powrócę :)

A jak Wy radzicie sobie z kryzysowymi sytuacjami, z którymi spotykacie się w swojej pielęgnacji skóry głowy i włosów ? A może miałyście już okazję spróbować tych produktów ? Dajcie znać :)

12 komentarzy:

  1. Jeszcze ich nie testowałam. Zaciekawił mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje kosmetyczne! Nie znam, nie znam, czas poznać :)
    kiss!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam kilka ich produktów, o tych jeszcze nie słyszałam, ale wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Nigdy ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy bardzo mnie interesuje, bo mój J. cierpi teraz na ten problem, aż mi go szkoda :(
    Już mu pokazałam ten szampon, będzie się zastanawiać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto spróbować :)
      Jest to jeden z lepszych szamponów jakie ostatnio miałam w celu poradzenia sobie z problemem łupieżu i wypadających włosów.

      Usuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia