sobota, stycznia 21, 2017

DLACZEGO WARTO DRUKOWAĆ ZDJĘCIA | FOTOKSIĄŻKA SAAL-DIGITAL

Dzisiaj, po dość długiej przerwie (jeszcze nie wiem, czy jest to powrót na stałe, czy tylko czasowy) wracam do Was z tematem mało związanym z kosmetykami, a mianowicie z recenzją dotyczącą fotoksiążki.
Około pół roku temu dostałam możliwość przetestowania tej formy wydruku zdjęć od firmy Saal-Digital. Osoby, które śledzą mój fotograficzny fanpage'a miały już okazję przeczytać tą recenzję, ale Ci z Was, którzy nie mieli jeszcze okazji się z nią zaznajomić, zapraszam do lektury :)

Fotoksiążka Saal-Digital


Skusiłam się fotoksiążkę w twardej oprawie w formacie 28x19 (A4 poziomo). Wybrałam błyszczącą okładkę (do wyboru mamy jeszcze okładkę matową i eko-skórę) i matową powierzchnię wewnętrznych stron (dlatego, że nie lubię odcisków palców na zdjęciach).  

Fotoksiążka Saal-Digital


Możecie również wybrać sobie ile stron będzie liczyć Wasza fotoksiążka (w trakcie jej projektowania możecie zmieniać ich liczbę) - moja ostatecznie liczy 38 stron. 

Fotoksiążka Saal-Digital


Dodatkowo Wasza fotoksiążka może mieć watowaną okładkę,  a jeśli chcecie sprawić komuś prezent, może być również zapakowana w opakowanie prezentowe. 

Producent dostarcza nam prosty i intuicyjny program do projektowania fotoksiążki. Możecie skorzystać zarówno z gotowych szablonów, jak i samodzielnie zaprojektować każdą stronę. Ja zdecydowałam się na gotowe szablony, które w trakcie projektowania modyfikowałam.

Fotoksiążka Saal-Digital

Fotoksiążka jest przepięknie wykonana. Ceny produktów mogą się wydawać wysokie, ale za taką jakość warto zapłacić trochę więcej ;)  
Nie żałuję, że zdecydowałam się na matowe strony - dzięki temu nie widać na nich odcisków palców, a kolory są głębokie i wyraziste. Kolory nie odbiegają od tych, które widzicie na swoim ekranie komputera, co jest dużym plusem. 

Fotoksiążka Saal-Digital

Obsługa jest bardzo profesjonalna, a zamówienie było wykonane ekspresowo (wysłałam je w niedzielę wieczorem, a rano w poniedziałek była już wydrukowana i przygotowana do wysyłki). Przesyłka zajęła 5 dni roboczych, ale wybaczam, ponieważ była wysłana z Niemiec :)
Gorąco polecam Wam produkty tej marki ! 

Do tej pory rzadko drukowałam zdjęcia, a szczerze mówiąc praktycznie wcale. Zazwyczaj wywoływałam kilka rodzinnych zdjęć z wakacji i na tym się kończyło. Od teraz to się na pewno zmieni. Fotoksiążka od Saal-Digital to pierwszy taki produkt z moimi zdjęciami i na pewno nie ostatni. O wiele przyjemniej ogląda się zdjęcia w takiej formie niż na ekranie komputera :)
Zdecydowanie polecam Wam drukowanie zdjęć :)



Wywołujecie zdjęcia w formie tradycyjnych odbitek czy szukacie innych sposobów na zmaterializowanie swoich fotografii ? A może to właśnie fotoksiążka jest Waszym ulubionym typem drukowania zdjęć ? 



16 komentarzy:

  1. Piękna, ja zdecydowałam się na Instabook, też taka forma fotoksiążki ;) lubię takie rzeczy, bo cieszą oczy ;) zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam i właśnie się zastanawiam nad wykonaniem takiego :)
      Wpadnę :)

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu mam ochotę zrobić sobie taką fotoksiążkę, ale wiem że ceny są dosyć wysokie, więc na chwilę obecną muszę sobie odpuścić :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz to na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. Taka fotoksiążka to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam sporo zdjęć na komputerze, już dawno zaplanowałam, że je wydrukuję. Zaraz się do tego zabieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę się chyba właśnie za czymś takim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie to wygląda, szczególnie gdy ktoś ma taki talent jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wyszła! Sama wywołuje zdjęcia i fotoksiążki. Np mojemu Killerowi! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia