środa, stycznia 04, 2017

TOP5 | NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE PRZEZ WAS POSTY

Nie tak planowałam rozpocząć ten rok. Pewnie niektórzy z Was zauważyli, że jest mnie zdecydowanie mniej, zarówno tutaj jak i na Instagramie. Nawet w Sylwestra nie pojawił się nowy post, jak to zazwyczaj bywa u mnie w sobotę.
Niestety końcówka 2016 roku i początek 2017 nie był dla mnie zbyt łaskawy. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, ale nie chcę pisać o tym co się stało :(
Po prostu chcę to zachować dla siebie, ale żeby nie zostawiać Was długo samych postanowiłam zmusić się i coś do Was napisać.
Dzisiaj post mało mnie angażujący, a mianowicie małe podsumowanie 2016, czyli najczęściej czytane przez Was posty. Zdecydowałam się na wybór TOP 5 :)


LIVE LOVE | SIOSTRZANA MARKA MAKEUP REVOLUTION

Live Love


Jest to post najczęściej przez Was czytany :) Zebrał już prawie 8 tys. wyświetleń - bardzo Wam za to dziękuję :*

NATURALNA PIELĘGNACJA TWARZY | WŁAŚCIWOŚCI I ROLA SKŁADNIKÓW AKTYWNYCH W PRODUKTACH

Sylveco peeling i tonik

Widzę, że nie tylko ja jestem miłośniczką naturalnej pielęgnacji :)

NOWOŚCI FIRMY JOANNA - ULTRAPLEX

joanna ultraplex

Nowości to coś, co lubi każda z nas :) A jeśli są do włosów to już szczególnie ♥

L'BIOTICA BIOVAX | OLEO-KREM | CAVIAR

l'biotica oleo-krem biovax caviar

Oleo-kremy szturmem zdobyły serca blogerek - nic dziwnego, skoro są genialne ♥

NOWOŚCI FIRMY JOANNA - SERUM DO RZĘS MULTILASHES ORAZ HENNA DO BRWI I RZĘS

joanna multilashes

Każda z nas marzy o rzęsach do nieba :)

Co sądzicie o takim podsumowaniu roku ? Miałyście już okazję przeczytać te posty ? :)







14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie dużo lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z marki Vianek interesują mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalna pielęgnacja zawsze przyciąga ;) Bynajmniej mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post o Live Love to jeden w dwóch wpisów w polskiej blogosferze i za razem chyba jedyne informacje o tej firmie. Tak tutaj trafiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba przeczytałam wszystkie :D
    Rozkręcasz się kochana, mam nadzieję, że niedługo będziesz mogła wrócić tu w pełna sił i dobrego nastawienia. Będę trzymać za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te teksty, więcej takich proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oleokremy Biovax to mój hit roku 2016!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Kosmetyczna strona życia